Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע לגבי אלבר,אך לי הייתה לנסר של דביס ושנה מאזדה של הרץ וזה היה כך,הם מחויבים לטיפולים ולמצב תקין של הרכב ובכל מקרה תישאל את הקצין רכב שלך,זה לא בטיחותי לינסוע כך וזו חובתו .

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הכבוד ! :) שמח לשמוע שיש עוד אנשים נבונים בעולם שלנו.

 

שאני עברתי את הקורס הנ"ל, זה עוד היה לפני שהיה לי את הרכב הפרטי שלי. ככה שזה עזר אבל אני מרגיש שאני צריך גם להכיר את הרכב שלי טיפה יותר טוב. ולכן אני מתכוון לעבור אותו שוב (והפעם גם את החלקים האחרים), עם הרכב שלי.

נכון שמספר התרגולים לא יספיקו להפוך מישהו לנהג מושלם, אבל זה טוב כדי להפנים וללמוד להכיר את הרכב שבו אני משתמש כל יום קצת יותר טוב, ועוד בסביבה מבוקרת.

כמובן שזה גם מהנה וזה גם חלק מאוד חשוב. אם נהנים מן החוויה, ניתן להפיק ממנה יותר לדעתי.

!AWDSOME

פורסם
אני לא יודע לגבי אלבר,אך לי הייתה לנסר של דביס ושנה מאזדה של הרץ וזה היה כך,הם מחויבים לטיפולים ולמצב תקין של הרכב ובכל מקרה תישאל את הקצין רכב שלך,זה לא בטיחותי לינסוע כך וזו חובתו .

הבדיקה במשרד התחבורה עולה כסף? אם כן, כמה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

הבדיקה המדוברת הינה הבדיקת פתע בכבישים למשל בצומת בית-דגון או בצומת טמפו חולון [ש הם עומדים כמעט קבוע] לרוב הם עוצרים רכבים אבל אני הייתי ניכנס מרצון, בודקים לך לקויים ומחתימים על הרישיון מה לתקן וכל זאת ללא דו"ח ,בכללי כולם נימנעים מיזה ובורחים מהם כי תמיד ישנם ליקויים,ואנשים מעדיפים לחסןך כמה שקלים ולסכן את חייהם וחיי אחרים,אבל מכיוון שלך התיקון חינם כנס מיוזמתך.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

ואם הם מגלים ליקויים יותר חמורים- הם יכולים להוריד לי את האוטו מהכביש או לתת לי דו"ח. לא? זה נשמע לי קצת דבילי להתנדב לכזה דבר...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

חברת הליסינג תחליף צמיגים על "בלאי סביר" ללא חיוב.

 

על כל השאר היא מחייבת.

 

אני במקומך הייתי מוותר על התענוג של לתת לחברת הליסינג להחליף לך צמיגים.

יש לך אפשרות להחליף אותם לבד , למשהו איכותי יותר מרביעיית צמיגי "פדרל".

GOT סחוג?

פורסם
חברת הליסינג תחליף צמיגים על "בלאי סביר" ללא חיוב.

 

על כל השאר היא מחייבת.

 

אני במקומך הייתי מוותר על התענוג של לתת לחברת הליסינג להחליף לך צמיגים.

יש לך אפשרות להחליף אותם לבד , למשהו איכותי יותר מרביעיית צמיגי "פדרל".

בדיוק. הצמיגים שלי הם של פדרל. לפחות זוג אחד. הזוג השני כבר לא זוכר איזה חברה...

מה זה בלאי סביר? מי מגדיר כמה זה סביר?

כמה אמור לעלות לי סט צמיגים סביר+ ?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
זה אפשרי לעשות כזה דבר? זה עולה כסף? חברת הליסינג תהיה מחוייבת לתקן את הליקויים הללו?

אתה מקבל במקום הורדה (זה כמו טסט) , זה בוודאי לא עולה כסף, אולי לעבור טסט מחדש, אבל בטח לא לך .. אלא לחברה, וכן הם יהיו חייבים לתקן על מנת לעבור טסט (אלא אם הם מקומבנים עם המכון .. ואם זה ניו-קופל, אז אני יכול להבטיח לך שהם מקומבנים ושום דבר לא יתוקן)

 

אגב מדובר באנשי משרד התחבורה שעומדים במקומות ראשיים בד"כ (ירידה של ירקון בפ"ת) ומחכים בצד הדרך ושוטר עוצר אותך ומבקש ממך להיכנס לבדיקה.

פורסם
בדיוק. הצמיגים שלי הם של פדרל. לפחות זוג אחד. הזוג השני כבר לא זוכר איזה חברה...

מה זה בלאי סביר? מי מגדיר כמה זה סביר?

כמה אמור לעלות לי סט צמיגים סביר+ ?

בפועל : כל - 50/60 אלף ק"מ

 

כל החלפת צמיג לפני/אחרי תהיה בחיוב.

 

 

 

לגבי מי מגדיר?

יש בוחנים ויש גם נהגים שעושים ביקורות לרכבים {ככה זה במקום העבודה שלי לפחות..}, ואם נמצא שהצמיג אינו תקין , מחייבים את הלקוח להחליף אותו גם אם זה אומר שהוא משלם על זה.

GOT סחוג?

פורסם
אתה מקבל במקום הורדה (זה כמו טסט) , זה בוודאי לא עולה כסף, אולי לעבור טסט מחדש, אבל בטח לא לך .. אלא לחברה, וכן הם יהיו חייבים לתקן על מנת לעבור טסט (אלא אם הם מקומבנים עם המכון .. ואם זה ניו-קופל, אז אני יכול להבטיח לך שהם מקומבנים ושום דבר לא יתוקן)

 

אגב מדובר באנשי משרד התחבורה שעומדים במקומות ראשיים בד"כ (ירידה של ירקון בפ"ת) ומחכים בצד הדרך ושוטר עוצר אותך ומבקש ממך להיכנס לבדיקה.

קנס לא מקבלים בו-זמנית?

והורדה משמעה השבתה. לפחות זמנית. נכון? אני לא יכול להשבית את הרכב. אבא שלי צריך אותו. ולא. זה אלבר.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

רק בוחן יכול להוריד רכב מהכביש

 

השוטר שנימצא עימו רק מחייב אותך לעצור בצד.

 

 

לא כדאי במצבך העכשווי להיכנס לבדיקה כזאת ביוזמתך.

 

ירון מאיר

פורסם
רק בוחן יכול להוריד רכב מהכביש

 

השוטר שנימצא עימו רק מחייב אותך לעצור בצד.

 

 

לא כדאי במצבך העכשווי להיכנס לבדיקה כזאת ביוזמתך.

 

ירון מאיר

אוקיי אז מה בכל זאת לעשות?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

שמע בחור, אני מסיר בפנייך את הכובע !

 

 

כל הכבוד על היוזמה ללכת לקורס שכזה (מעבר לפן ה"כייפי" של קורס כזה).

 

עכשיו אני יכול להגיד שבאמת משהו השתנה אצלך,כי מעטים האנשים שישקיעו כסף בשביל ללמוד לנהוג בצוה טובה יותר (זה עצוב,כי במקום להשקיע בזה כסף הם ישקיעו כסף על פילטר פתוח וכנף של ג'מבו).

 

ידידי,

 

כמו שאמרו,תפנים טוב את מה שלמדת,אל תחשוב שזה הופך אותך לנהג מירוצים, ותרגיש טוב, עכשיו אתה סוף סוף בדרך הנכונה !

 

יישר כוח !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מאז ומתמיד רציתי ללכת לקורס. הבעיה פשוט הייתה מימון ותזמון...

אל דאגה. אני מתכנן על בינתיים עוד 2 קורסים. הראשון אימון אישי בנהיגה מתקדמת, וזה שאחריו אימון שליטה והחלקה. שזה באמת רק בשביל הכיף.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
חברת הליסינג תחליף צמיגים על "בלאי סביר" ללא חיוב.

 

על כל השאר היא מחייבת.

 

אני במקומך הייתי מוותר על התענוג של לתת לחברת הליסינג להחליף לך צמיגים.

יש לך אפשרות להחליף אותם לבד , למשהו איכותי יותר מרביעיית צמיגי "פדרל".

היה לי רכב חברה 5 שנים של דביס ושל הרץ,בשניהם שילמתי רק על פחחות וצבע ,אף פעם לא על נזקי מנוע או צמיגים [החלפתי 3 רכבים ב 5 שנים] ובמידה שמקבלים ירידה מהכביש [מה שקרא לחבר] אתה מקבל רכב חילופי,ובד"כ זה לא מלווה בקנס אלא תאריך להציג את הרכב לאחר תיקון הליקויים.אך כל זאת צריך לבדוק בחוזה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב


×
×
  • תוכן חדש...