Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי צפיה לא קטנה בפורום , החלטתי ככול הנראה להתחיל לבנות מע' ברכב ...... והחלטתי להתחיל דווקא מה HU ולבחור אותו ........

אנשים זורקים כאן 9855/3 ובדקתי את השניים בקטלוג של אלפיין ועדיין לא הבנתי מה ההבדל בין הזוג ( חוץ מהיצאיות !!) התקציב לזה אני עדיין לא ידוע מה הסדר גודל של הדברים האלו ואני אל יודע למה די ננעלתי על ה9853 ..... HHHHEEEEEELLLLPPP אני טובע .... וכמובן לא פסלתי את הפיונירים אבל אין לי מושג מה הולך שם סדרה 8 סדרה 7 .... ( מה זה BMW ??!!)

 

HU אין לי מושג אם יש כדאיות לקחת יד שניה או חדש ..... ושוב HEEEELLLPP!!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אם אתה מתכוון לקחת פיוניר , אז מסדרה 8 הם מתחרים "ראויים" לאלפיין 9855, בגלל הקרוס ואפשרויות חיתוך גדולות. הכי טוב זה שים מפרט של אחד מול השני וככה תוכל להשוות בקלות בינהם, ותראה אם הם עונים על הצרכים שלך.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

הד-יוניט טוב הוא אחד מהגורמים היותר-משפיעים על איכות הסאונד של המערכת.

סה"כ גם הסדרות הגבוהות של פיוניר וגם הסדרות הגבוהות של אלפיין יתנו לך את כל מה שאתה צריך ומעבר לכך.

אם היה ברשותי הממון, ההתלבטות היחידה שלי הייתה איזה מכשיר יותר נוח לתפעול. מבחינת איכות סאונד - דומה ואיכותית מאוד בסדרות הגבוהות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אפשר לקבל את סדרי גדול של המחירים של מכשירים לדגמא ? ( מחיר ליד שניה ולחדש )

 

ה 9855 נשמע לי טיפה יקר , ה 9853 נשמע מעט יותר זול ... בפיוניר אין לי מושג מי נגד מי שם ... פשוט תנו לי איזה HU מומלץ ...... ונוחות זה רק עיניין של הרגל חבר'ס .........

 

והאם בארץ ניתן להשיג את המתאם לאייפוד של אלפיין ? ( נשמע לי דבר מאוד נחמד המתאם הזה , קצת קנה אותי .....)

 

ד"א למישהו יש בפורום את ה 9853 כך שאני אוכל באחד המפגשים לראות ולשמע ולהרגיש אותו קצת ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

9853 חדש בסביבות ה2500 ש"ח

משומש 2000 -+

 

יקר מאוד לדעתי, אם יש לך את התקציב הזה בכיף.

קודם תתחיל מבניית במה קידמית איכותית והגברה טובה, לאחר מכן תוסיף ואת ה6על9 של אינפינטי שלך תחבר לHU.

ואז תחשוב על HU מתאים.

פורסם
9853 חדש בסביבות ה2500 ש"ח

משומש 2000 -+

 

יקר מאוד לדעתי, אם יש לך את התקציב הזה בכיף.

קודם תתחיל מבניית במה קידמית איכותית והגברה טובה, לאחר מכן תוסיף ואת ה6על9 של אינפינטי שלך תחבר לHU.

ואז תחשוב על HU מתאים.

את התקציב עדיין אין אבל חושב לכיוון .....

 

 

יגאל מה לא היי אנדי במכשיר ?

מה אמור להיות המחיר ל 9855 יד שניה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
9853 לא עולה 2500 שקל צא מהבועה

 

ניתן למצחוא במחירים זולים יותר .. 2000 - 2300

אפשר שמות של חנויות בבקשה?

כדי שכל המשתמשים יוכלו להנות מהמחירים הללו.

×
×
  • תוכן חדש...