Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

כאמור, אני מחפש המלצה למזגניסט בת"א (או בקרבתה), עבור חיפוש ותיקון דליפה.

 

הכי חשוב - אמינות.לצערי לא מצאתי כמעט מזגניסטים אמינים עד היום :?

אני צריך מישהו שבאמת יחפש את מקור הדליפה, ולא יגיד לי להחליף חצי מהמערכת כי אין לו סבלנות ויש לו הרבה לקוחות בתור.

 

וכמובן חשוב שיהיה מקצועי ויביא לפיתרון הבעיה.

 

תודה מראש,

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

הכול רק לא בני קור .

הבן אדם חלטוריסת ברמות שאני לא ראיתי בחיים .

הוא אפילו לא יודע מזה שעונים .

אצלי הוא בדק לחץ לפי העינית של המיבש!

לא פלא שהמזגן הלך לעולמו אחרי חצי שנה ואיתו גם ה 2000 ש"ח שהשארתי אצלו .

 

אני מטפל אצל ברק אור ברח' המנוע בדרום תל אביב .

הבן אדם מקצוען אמיתי וחובב ספורט מוטורי כך שהרכב מקבל שם יחס חם במיוחד .

אני כבר שלחתי לו מעל 10 חברים שלי וכולם יצאו מרוצים + .

 

בהצלחה .

פורסם

רם קור

נדמה לי שברחוב בן אביגדור בתל אביב

אמינים ובעלי מקצוע מעולים

הגעתי אליהם אחרי שנואשתי ממזגניסטים אחרים

שבעיקר לקחו כסף ולא נתנו תמורה

ממליץ בחום

פורסם
עמוס מזגנים 03-5798265

 

רחוב הקישון, בני ברק

מקצוען אמיתי, ישר, הגון במחיר ונותן אחריות לשנה על התיקונים.

מסכים בהחלט!

 

אכן מדובר במקצוען

 

הקישון 33 ב"ב

 

הייתי עצלו לפני שנתיים - גם סידר מחיר טוב!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...