Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השוואה קצת מוזרה.

 

שני הרכבים מסגמנטים שונים.

ראשית - איזה רכב עונה על דרישותיך (ילדים,עגלות,תא מטען,קניות,מרווח מאחורה וכו')?

 

ככלל בשנתונים הללו, אם אין לך עדיפויות לרכב מסויים, רכוש את זה שיהיה במצב הטוב ביותר.

פורסם

כן קצת התבלבלתי בין הבראבה לבראבו מסתבר..:)

אני זקוק לאוטו קטן..לנסיעות לא ארוכות מידי..

התקציב הוא עד 20K....

אני מחפש שרייד או סוויפט ולא מוצא.....

אז הפונטו גם עלתה כאופציה...אבל אני שומע לא מעט קולות בנוגע לאמינות שלה..

פורסם

לגבי הבראבו - אתה יכול לראות בסימלון שלי את הרכב.

הייתה לי בראבו כשנה ותשעה חודשים, רכב שמאוד אהבתי, ואני מאוד ממליץ.

אבל וזה אבל גדול מאוד - למצוא אחת במצב ששווה לרכוש קשה מאוד מאוד.

רוב המוכרים הם ילדים שקישקשו את הרכב בתוספות צבעוניות מטופשות, נהגו בו כאילו היה רכב F1 והזניחו אותו בכל הקשור לטיפולים ובלי כל בושה מבקשים 5 מעל המחירון (זה שהם נתקעים עם המכירה סיפור אחר)... הרכב הזה ממש ממש לא סלחן לגבי הזנחה.

תקלה קטנה שלא מטופלת בקלילות תהפוך למשהו גדול.

 

הרץ חיפוש על שם המשתמש שלי בצירוף המילה "בראבו". יש המון מידע בפורום.

כיצד למצוא רכב טוב ועוד הרבה טיפים על אחזקה וכו'.

 

בגדול - זה כבר רכב. ורכב טוב. כל שאר הרכבים הם, לעניות דעתי, פחנועים עם 4 גלגלים ומנוע.

האבזור שמגיע עם הרכב הוא מכובד והרכב עצמו מציע יחס כסף/תועלת, שוב - לעניות דעתי, מעולה.

 

בהצלחה.

פורסם

מה המחירון של הרכבים הנ"ל?

 

יש עוד רכבים בקטגוריית הקומפקטיות שאתה מחפש חוץ משתי אלו! תבדוק

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

המחירון לא ממש משקף את מחירו האמיתי של הרכב בשוק!

המחיר בו הרכבים האלו נמכרים, במיוחד ה-1.4 שקיים רק בשנת 98 הוא 18K-25K.

 

לגבי האמינות, לא יודע מה שמעת לגבי אמינותה של הפונטו, אבל היא טובה בתנאי שהרכב טופל כמו שצריך ע"י בעליו הקודמים.

 

קל יותר למצוא פונטו במצב טוב מאשר בראבו במצב כזה, הרוב שתמצא נשחטו ע"י צעירים.

×
×
  • תוכן חדש...