Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי אנשים,

גם אני הייתי בין ברי המזל והגעתי לאירוע המדהים והמרשים.

התמונות שלי לא משהו כי צילמתי עם המצלמה של אח שלי, אבל עדיין נחמד, חוץ מזה, יש לי המון סרטונים קצרים ממש ממש טובים, אז אם מישהו טוב בעריכה ורוצה לעשות מיני סרט של איזה 5 דקות שיפנה אלי בכיף נארגן משהו, סרטונים ממש ממש טובים שנותנים הרגשה של האירוע.

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1036.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1037.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1048.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1049.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1059.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1062.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/IMG_1065.JPG

 

זהו בינתיים, הנה עוד כמה אבל מהמצלמה הרגילה (של אבא) רק שהאח שלי צילם.

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/P6243510.JPG

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/P6243511.JPG

(מי שיעשה כאן זום - תמונה עם סיומת 11, יראה על העמוד חשמל מצד שמאל אנשים .. )

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/P6243512.JPG

(כאן יש פרסומת סמויה של מי עדן - מי יזהה איפה?)

 

http://www.50cc-israel.org/Omri/24_06_05_rally/P6243518.JPG

 

טוב עכשיו באמת זהו, ההצעה שלי לגבי הסרטונים עדיין בתוקף.. תהנו, תגובות וזהו! ;-)

לכל המארגנים שאולי ידועים אבל אני לא אנקוב בשמם, כל הכבוד ותודה.

כמו מערכת מרשלס גם אני אשמח לקבל ממך דיסק צרוב עם תמונות + סרטונים

0525400210

תודה מראש

אמיר גמליאל

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואיך, איך שמנו לב בדרך חזרה כי דני לוי ,שניה לפני שזה קורה ירד טיפה לא במקום ,וקרע צמיג של איזה 1,000 ש"ח ,ואח"כ דני לוי,יחד עם כל מרעיו במרצדס החליפו גלגל רזרבי ...חבל חבל.

 

חוץ מזה נהנתי.

 

מחכה לפעם הבאה.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.כמו שדני אמר....דני לוי וחברים קושרי המזימות:)

צר לי כל כך על שדני פיצץ צמיג בעודו מסביר על המסלול ועל היציאה מהאספלט!

אמיר

פורסם
תיקון קל... לא האירוע הראשון שסיימתי בהצלחה, אלא האירוע הראשון שלי נקודה :-D שאותו סיימתי בהצלחה... למה אני מדגיש? כי זה היה הגשמת חלום, שכל הסובבים אותי במהלך חיי (טוב לא כל) לא האמינו שאצליח להגשים וחלק אף סיווגו אותי כבעל חלומות לא הגיוניים (תשתחרר מהצבא תלך ללמוד אח"כ עבודה למי יש זמן ו/כסף מה אתה מליארדר?)

אהה וגם בגלל שהייתה לי תוצאה לא רעה :wink:

 

עריכה:

עכשיו קראתי את תקציר האירוע באתר העמותה, בתקציר נאמר: "כמו כן נהגים התלוננו כי יש טעם לפגם שאמרגן האירוע נוהג בעצמו במירוץ אע"פ שזמנו לא נרשם". אני הבנתי במהלך האירוע כי מישל היה "רכב 0" שנוסע על המסלול ובודק שהכל תקין והמסלול נקי...

נדב,שיהיה במזל טוב!

אתה הבחור עם האפרו הקטן לא?

בכל אופן שיהיה לך בהצלחה!

אמיר ג

פורסם
אמיר גם אתה?

 

עברית!!!! ראבאק

"מרעיו" זה מושג שלילי , ז"א אנשים נגדו.

אתה מתכוון- רעיו או בעברית חבריו

דני תסתכל טוב על ההודעה שלי זה ציטוט שלו:)

פורסם

A.C

חייב להסביר לך משהו לאור תגובתך

ראשית בוא נתחיל לעבור לפסים מקצועים גם בחשיבה ה"מירוצית"

א. אין ,לא קיים, אסור, לא חוקי, מה שאתה רוצה ,שמארגן אירוע ינהג רכב מירוץ, יתחרה, מספר 0

או משהו אחר.

מארגן מירוץ חייב לארגן מירוץ, שכל היידע שלו, האנרגיות, והזמן מיועדים אך ורק להוצאת המירוץ

בטיחותי ובזמן.

דבר זה צריך להיות ברור וחד משמעי בדיוק כמו שלפסול רכב מירוץ שמגיע עם מיכל דלק לא תיקני (גריקן) זה ברור.

ב. אם מישל רוצה לנהוג תחרותית ,בבקשה יש אירוע נוסף בחודש הבא.

אני מבין לליבו של מישל, אני יודע שעדיין האש זורמת בעצמותיו ,החשק לנהוג לא פסק וגם הידע.

אבל צריך להיות תחום ברור ומוגדר מהו תפקידו של כל אחד במערכת ספורט מוטורי שנבנית.

אף אחד לא ממלמל מאחורי גב של אף אחד ולא צריך להרתע מאף אחד, אני בטוח שלמישל

היה קשה מאד גם לנהוג וגם לארגן, אני גם בטוח במליון אחוז שהוא לא נהנה לנהוג במצב שנוצר.

וכדאי שתלמד, רכב 0 הוא רכב מירוץ לכל דבר שפותח ציר מסלול כ10 5-דקות לפני אירוע.

במירוץ נורמלי 15דקות לפני, יוצא רכב רגיל בד"כ גיפ כדי לבדוק בטיחות ציר, מרשלים וסגירות

זה ה00 .ובו נוסע הממונה על המירוץ.

אף אחד לא חסין פה בפני ביקורת. זוהי רק ביקורת בונה אין פה שום דבר אישי כמו שניסית להביע

או לגונן.

דבר שני !

אתה צודק במחשבה שבמשך הזמן יתפצלו המכוניות מירוץ מי לספרינט ומי לראלי.

זה הליך טבעי בכל העולם ,ספרינט זול יותר. עממי יותר, ולכל אחד יש את הזכות האלמנטרית להחליט

אם לבוא או לא,ולאן

מה קורה פה?

מצפים לא מצפים ,אפשר באים ,אי אפשר לא באים ,לקחת ילד בן 14 כנווט זה החשוב?

זה בטיחותי?

לכן שנהג מירוצים אומר שאין לו נווט והוא לא מגיע תכבד את זה.

אנו מצווים לנהוג פי מליון בזהירות כל עוד שאנו לא מבוטחים והאירועים הם בשושו.

אז אלון בואו ננהג כבוגרים וננהג במסלול לפי כל חוקי הבטיחות הכי קפדנים.

מירוצי מכוניות

פורסם
הי חברה ,

 

היה חם , כולם הזיעו , רכבים ללא מזגן , קשה קשה.. icon_smile.gif

 

אבל תוכלו לראות מהתמונות שכולם ( אני מקווה ) נהנו בסופו של דבר.

 

היה כיף לפגוש את כולם ,

 

תהנו

 

http://www.marshals.co.il/gallery5/index.htm

 

וכהרגלנו , מי שמעוניין בתמונה שלו בגודל טבעי מוזמן לשלוח מייל בלי להתבייש

אלינו ל mailto:[email protected]

 

להתראות על קו הסיום !

 

צוות מרשלס

לצוות מרשל!

כל הכבוד על התמונות המדהימות שצילמתם!

יישר כח

צוות גמליאל

פורסם
"מישהו כתב דני לוי וחבר מריעיו"

אני בטוח שהכותב לא התכוון אבל בעברית חבר מריעיו ? הכוונה לחבורת מניאקים חורשי מזימות

אז אולי התכוונת ורעיו?

עברית שפה מסוכנת

 

_____________________________________________________

 

לכבוד

דני לוי

 

1. דני סליחה על אי ההבנה.

2. ודאי כוונתי " רעיו"- פשוט רציתי לפלפל זאת- כי בספר מסלול-עסקתם באותו שלב...

בו פגעתם במתכת ונקרע הצמיג. שוב חבל על הצמיג. דני אתה רגיש משהו :wink:

 

שוב אני רוצה להודות ל-magician,שעימו נסעתי לאירוע.

וכמובן למישל ג. , וכל העושים במלאכה.

שמחתי לפגוש את החבר'ה.

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

שלום לכולם,

ראשית, דני, אם אינני טועה, הילד של צבי כבר בן 16 (אז הוא לא ילד), אבל בהחלט אתה צודק, החשוב הוא לא הגדלת מספר הממשתתפים. כל נהג ושיקוליו הוא.

לצערי, משום מבחן שהתקיים באותו יום, וההשכלה מעל הכל, נבצר ממני להגיע, ובהחלטה משותפת שקיבלתי עם אבא אהוד, הפור נפל על אי השתתפות. (ובמאמר מוסגר, בדיעבד, חבל, המסלול המדובר, אותו אני מכיר טוב מאירוע קודם, כולל התוספת....נסענו עליה, דני, אהוד, מישל ואנוכי לפני כשנה, למען בדיקה של אתרים פוטנציאלים לקיום מרוצים...המסלול עצמו, אידיאלי לאופי הנהיגה של שלנו).

בכל מקרה, מספר דברים:

1. ברכות לאהוד וטלי פוביצר (ואני מקווה שלא טעיתי בשמה של אשתו)...זו הפעם השנייה שהוא מפגין נהיגה מצויינת. (להזכירכם, גם באירוע הקודם הוא השיג את הזמן המהיר לקטגוריה שלו)

2. אלון (a.c) כפי שדני התחיל להסביר, ואני מרשה לעצמי להיות יותר נחרץ ובוטה. נקבע ביותר מישיבת עמותה אחת, ובזו האחרונה היית נוכח, כי מארגן/מנהל אירוע לא יתחרה באירוע עצמו, ועוד, פורט באופן שלא משתמע לשני פנים, או שמא יהיו השגות, כי גם לא ינהג, "כאילו", במסווה של פתיחת הציר, והלוא מטרת רכב 0 בעיקר היא "לנקות" את המסלול, ברכב המרוץ שלו תוך מדידה. נכון, לא נכחתי באירוע ועל כך אני מצר, אך כפי שהבנתי, והבנתי נכון, מישל זינק(!), אומנם הוא הגדיר כי הוא עושה זאת שלא כחלק מהמתחרים.......למה? אני שואל! אתה אמרגן, תתעסק בניהול האירוע ולא בנהיגה, כך סוכם!!!! ועוד, ושוב, כך הבנתי, מישל בחלק מהזמן התעסק בלתקן את הרכב שלו.

מישל גדז' הוא נהג מצויין, אין לי ספק, כך אני טענתי בעבר, כך אני טוען גם היום. למה לעשות דווקא?

אוסיף ואומר, אנו שואפים לבצע את הפעילות המוטורית שלנו תוך ניהול תקין של הדברים. אנו שואפים ככל שניתן להיצמד לחוק, ובכלל, אמור לי אתה אלון, או אפילו מישל, היש ניגוד עניינים בעצם נהיגתך נוכח העובדה שאתה בו זמנית מנהל את האירוע עצמו???.... נהג הוא נהג. אמרגן הוא אמרגן.

3. למרות הדברים לעיל, אני מוריד את הכובע בפני מישל על ארגון האירוע. אין זה דבר פשוט, למרות שאופי האירוע לקה בחסר משום אילוץ ההמתנה, בחום מעיק, בסוף העלייה....גם אם המסלול אינו מעגלי, צריכה להיות דרך מקשרת בין נקודת הסיום, לנקודת ה"פיץ", או לחילופין נקודת ההזנקה למקצה הבא....(בלי "לתקוע" את שאר המתחרים בהמתנה)

ברכות למישל

4. נתראה באירוע הבא

 

בברכה,

ניר לביא

פורסם

לדני

 

אני חושב שכל הדיון הזה לא היה צריך להתרחש כאן על דפי הפורום המכובד, והדרך לעשות זאת בצורה הולמת ומקצועית, הייתה ליזום ישיבת הפקת לקחים ביננו.

אני אכן פתוח וקשוב מאוד לביקורת אבל כשהדברים לא מאוזנים וגם לא מדויקים, אני נאלץ להגיב כאן וחבל!

אתייחס לדברים שנוגעים לי אישית:

אלון צלצל אלי ביום שבת, וסיפר לי על כך שהכניסו כתבה באתר העמותה "IRDA" ובה ביקורת על כך שהמארגן התחרה במירוץ.

ציטוט מהאתר: "כמו כן נהגים התלוננו כי יש טעם נפגם שאמרגן האירוע נוהג בעצמו במירוץ אע"פ שזמנו לא נרשם."

כשהכתבה לא חתומה בשם אף אחד!!

אמרתי לו שאני לא יודע מי פירסם את זה ולא רוצה להתייחס לרכילויות ורמיזות סתמיות כי אני בטוח שדני לוי בעצמו בטח יגיב על כך כי זו הייתה הצעתו, שאני אנהג כרכב 00, והסכמתי לכך.

כאשר אלון כתב את סיכום האירוע, הוא ראה לנכון להתייחס לכתבה באתר העמותה "IRDA" לאחר שאתה דני, לא הגבת כמתבקש משום שהוא ידע שאתה הצעת לי להיות רכב 00, נכון?

אזכיר לך שרציתי להתחרות ולהיות דווקא זה שיסגור את המסלול ועל כך הצהרתי בישיבת הוועד בפני כל החברים ללא תגובה מאף אחד!! וכמובן הצהרתי שלא אהיה מדורג.

יומיים לפני האירוע צלצל אלי מזכיר העמותה, אהוד לביא, ומבקש ממני לוותר על הנהיגה ביום האירוע וכי אין בעיה עם זה שאני אנהג "כלא מדורג", אבל אם מחר יבוא מארגן אחר לא מנוסה ויבקש כמוני להשתתף, לא נוכל למנוע זאת ממנו. עניתי לו "תן לי לחשוב על זה ואחזור אלייך".

בערב המירוץ אתה דני, התקשרת אלי ושאלת אותי מה קורה? ובסופו של דבר הצעת לי דווקא לפתוח את המסלול ברכב 00, ושהדבר מקובל בעולם, ושאפשר לנסוע מהר כך שאוכל לנהוג במתכונת זו.

אתה אף הצעת שאצא ראשון, הלוך וחזור, ברצף לבדיקת המסלול ואז אהיה פנוי להמשך ניהול האירוע! הסכמתי לכך!

בזינוק לאימון, התייצבתי עם הרכב 00, ואתה התנדבת להיות בעמדת הזינוק, כשלי היה ברור שאני יוצא וחוזר מיד!

אך להפתעתי כשהגעתי לנקודת הסיום הראשונה למעלה, נאמר לי שיתר המתחרים הוזנקו אחרי ולא לפי הסיכום שהיה בנינו. ואכן כשהגעתי חזרה למטה, אמרת לי "נכון, שכחתי", זוכר?

במקצה הראשון זינקתי שוב ראשון, אולם עקב תקלה טכנית ברכב, לא המשכתי להתחרות, עד כאן ברור?

 

א.לאור האמור לעיל, אני לא מבין מדוע לא הגבת על הכתבה שפורסמה באתר העמותה, אם אתה זה שאישרת לי להיות רכב 00?

ב.אתה מגיב לדברים של אלון באומרך שהדבר לא חוקי! אז מדוע הצעת לי את הדבר הלא חוקי הזה?

ג.מי באמת עומד מאחורי הכתבה שבאתר העמותה?

 

אני מקווה למען עתיד הספורט שיקר לכולנו, שתתיחס בכבוד לכל הסיכומים שלנו, ואם נאמרו דברים בטעות מותר גם להודות בזה.

לגבי הפקת לקחים, אני חושב שהדברים החשובים באמת, לא הועלו כאן בדיון וכל הסיפור הזה של הנהיגה שלי נופח מעבר לכל פרופרציה.

 

בברכה

מישל גדז'

פורסם

אני עומד מאחורי הכתבה ואכן נהגים פנו אלי ואמרו לי כי יש טעם לפגם בנהיגת מארגן ברכב מירוץ

זה לא סוד ואתה יודע זאת!

בנקודה זו אני עוצר!!

את ההמשך בבית, אני הגבתי למישהו בשם A/C שהכניס רמיזות לא במקום.

 

 

 

מירוצי מכוניות

פורסם

אני גם מאשר וזה מאד חשוב לציין שבלית ברירה הצעתי למישל לנהוג ברכב 0 .

מודה ומכה על חטא! כמו שמישל אמר, לוקח גם אחריות

רגועים?

טעיתי!

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...