Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה לוקח למערכת שלי המון זמן בישביל לקרוא דיסק של MP3 משהו כמו דקה-דקה וחצי...בנוסף לפעמים באמצע ניגון שיר השיר מתחיח להתעוות ושומעים כאילו מעבירים קלטת טייפ במהירות....בקיצור חירבושים כאלה... הדבר מופיע לי בכל הדיסקים של MP3...

 

מה זה יכול להית?? וכמה זה אמור לעולות??

 

אשמח אם תעזרו לי...

 

בנוסף קיניתי היום סאב HED 12 שמחובר לZ2100 איך עלי לכוון את המגבר כך שישמעו בצורה מקסימלית ? כלומר באיזה תדרים עלי לחתוך?

ואיכן עלי למקם את המימברנה, כלומר עם הכיוון למושבים או לכיוון תא הטען??

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

גם אצלי יש מערכת של רוקפורד, וגם אצלי לוקח לה כ30-40 שניות עד שהדיסק עולה.

אני לא בטוח שזו בעיה, אלא אולי ככה הקריאה של המערכת, ואולי גודל הדיסק משנה.

 

 

סם.

פורסם
שלום, לאחרונה לוקח למערכת שלי המון זמן בישביל לקרוא דיסק של MP3 משהו כמו דקה-דקה וחצי...בנוסף לפעמים באמצע ניגון שיר השיר מתחיח להתעוות ושומעים כאילו מעבירים קלטת טייפ במהירות....בקיצור חירבושים כאלה... הדבר מופיע לי בכל הדיסקים של MP3...

מה זה יכול להית?? וכמה זה אמור לעולות??

אשמח אם תעזרו לי...

בנוסף קיניתי היום סאב HED 12 שמחובר לZ2100 איך עלי לכוון את המגבר כך שישמעו בצורה מקסימלית ? כלומר באיזה תדרים עלי לחתוך?

ואיכן עלי למקם את המימברנה, כלומר עם הכיוון למושבים או לכיוון תא הטען??

בדיקת מכשיר במעבדתנו הינה בחינם. יתכן ויש אבק/לכלוך/אדים על עדשת הלייזר.

חיתוך הקרוס לסאבוופר הוא פונקציה של חיתוך הקרוס לקומפוננט ובעיקר- ניסוי ותהיה.

תתחיל ב-80 הרץ.

אין חוקים למיקום סאבוופר בתא המטען. גם כאן יש לנסות מספר מיקומים ולהחליט מה נשמע יותר טוב. שים לב שהפאזה נכונה.

×
×
  • תוכן חדש...