Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער שאני מתערב בלי קשר ממש אבל ראית תמונות של מסלול חדש שעומד להיפתח ליד מיני ישראל

יש למישהו פרטים לגבי מי המקים והמנהל של האתר?

 

ובקשר לנושא השירות אני לא מכיר את פתח תקווה אבל יכול לציין לטובה את רחובות שבו מבחינת

השמירה על הבטיחות והמקצועיות של הצוות וההדרכה הרמה מצוינת.

לשלילה, מהניסיון שלי אני אציין את מגה קארטינג בשבעת הכוכבים , הגעתי לשם פעם וראיתי שנותנים

לנהגים לעשות מה שהם רוצים על המסלול ומה שיצא מכך הוא שמה שהלך על המסלול יותר דומה

למכוניות מתנגשות מאשר לנהיגה תחרותית, אמרתי יפה שלום ולא חזרתי.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני באמת מופתע לקרוא את כל השירשור הזה.

ביקרתי בפרו-קארטינג לפחות שלוש פעמים, באחת מהן הגעתי במסגרת ליגת הקארטינג של המועדון ותמיד זכיתי שם ליחס טוב.

חשוב לציין שבפעם שבאתי עם המועדון עשינו את זה מעכשיו לעכשיו: בגלל סיבה מסויימת היינו חייבים להעביר את המירוץ שקבענו למסלול אחר, ויש לציין שמוקי והצוות שלו נערכו במהירות לקבל את פנינו, המירוץ עבר בצורה מהירה וחלקה ואפילו המחיר היה הוגן (והוא תמיד הוגן, גם כשאני בא לנסוע לבד).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

המארשלים בפ"ת בהחלט לא עושים את עבודתם כמו שצריך. רוב הסימונים שלהם ממש לא במקום ומתי שצריך הם לא מסמנים כלום. אבל בכל זאת זה לא מה שימנע ממני לחזור לשם, כי המסלול שם מהנה מאוד.

ROOONEEYY

פורסם
מצטער שאני מתערב בלי קשר ממש אבל ראית תמונות של מסלול חדש שעומד להיפתח ליד מיני ישראל

יש למישהו פרטים לגבי מי המקים והמנהל של האתר?

 

המסלול הוא OUTDOOR , שייך לאלפא קארטינג. הייתי שם היום , ייפתח עוד השבוע כנראה. נראה נחמד מאוד.

פורסם

גם לי צר לומר, אבל אתם אשמים!

מי שנותן ידו ליחס כזה, זו אשמתו.

אני יודע דבר אחד פשוט, אם אני הייתי מקבל יחס כזה,

אני לא הייתי עולה על המסלול, גם אם באתי בנסיעה מאילת לכבוד האירוע הזה.

אני גם מבטיח לך שאם הייתם מראים סימניי התקפלות, פתאום הכל היה משתנה...

כיף, לא כיף, מי ששם עליך ז*ן, לא ראוי לקבל ממך אגורה שחוקה!!!

פורסם
יש צורך בהרשמה...

אשמח לקבל העתק לה"פ או בתרד הנ"ל.

לדעתי צריך פשוט להחרים אותם...

תאמינו לי שאם תהייה להם ירידה דראסטית של לקוחות הם יבינו את הטעות שלהם!!

ואז יתחילו להשתנות עיניינים.

מספר האנשים בפורום הזה מספיק מכובד בשביל לשנות דברים.

תחשבו על זה ....

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם

תאמיני לי שלא זה מה שישנה את מספר הלקוחות שלהם, או של כל מסלול אחר לצורך העיניין.

אבל להחרים תמיד אפשר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
סתם שאלה לא קשורה, מה השיא שלכם בקארטינג פ"ת?
19.84.

שיא המקום הוא 19.00. נקבע ע"י חיים זנדברג (היה לי הכבוד לרדוף אחריו ביום שלישי המדובר - מפגש פג"ז).

 

אני לא חושב שבגלל שפורום זה או אחר יחרים את המקום, הבעלים יושפעו בצורה דרסטית. יש לזכור שלא כל הלקוחות של המקום הם קבוצות חברי פורום מוטוריקה.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
עד כמה שאני יודע השיא הוא של אלון דאי, אולי אני לא מעודכן.
אתה לא מעודכן, קשישי:wink: .

הייתי במקום כאשר חיים שבר את השיא.

הנה קישור לאירוע שבו נשבר השיא.

http://www.fullgaz.co.il/archive/sep-05/news/fg15525-fullgaz-forum-at-petach-tikva-karting.php

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

טוב שפרסמת את זה, מומלץ להצביע ברגליים...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...