Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוטרים רעים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול,אחד מחופי עירינו היקרה....החניה מפוצצת,הרבה מאוד חונים על אדום לבן.. הרבה חונים עם שני גלגלים על המדרכה וכולם עם דוחות על השמשה...ומאזדה לאנטיס עם מספר משטרתי :777

שכיביכול אומר שהוא בדרגה גבוה.. חונה באמצע מדרכה...ממש באמצע...ולמה לא מותר? :?:

:evil::evil:

פורסם

אם כבר מדברים על "לעלות על הגל" ולרדוף אחרי משטרה.... יש חוק שאומר שחובה לשמור מרווח של 100 מטר (נראה לי) בינך לבין רכב בטחון/הצלה, לא?

פורסם
אם כבר מדברים על "לעלות על הגל" ולרדוף אחרי משטרה.... יש חוק שאומר שחובה לשמור מרווח של 100 מטר (נראה לי) בינך לבין רכב בטחון/הצלה, לא?

 

אכן, אך מדובר על נסיעת חיום. כאשר רכב בטחון עובר עם סירנה ואורות יש להימין, לאפשר לו לעבור, ולשמור מרחק של 100 מטר מאחוריו מאחר ונסיעתו עלולה להיות בלתי צפויה

 

אם כבר העלתם את הנושא ...

סתם שאלה שעלתה לי לראש, אם אני עומד ברמזור ומגיע מאחורי רכב בטחון/הצלה ואני מתקדם לאט לאט באדום לתוך הצומת (אם שאר הנתינים לא פנויים, ואין מקום לברוח לצדדים), האם זה מותר ??? מה יקרה במקרה של תאונה ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם כבר מדברים על "לעלות על הגל" ולרדוף אחרי משטרה.... יש חוק שאומר שחובה לשמור מרווח של 100 מטר (נראה לי) בינך לבין רכב בטחון/הצלה, לא?

 

אכן, אך מדובר על נסיעת חיום. כאשר רכב בטחון עובר עם סירנה ואורות יש להימין, לאפשר לו לעבור, ולשמור מרחק של 100 מטר מאחוריו מאחר ונסיעתו עלולה להיות בלתי צפויה

 

אם כבר העלתם את הנושא ...

סתם שאלה שעלתה לי לראש, אם אני עומד ברמזור ומגיע מאחורי רכב בטחון/הצלה ואני מתקדם לאט לאט באדום לתוך הצומת (אם שאר הנתינים לא פנויים, ואין מקום לברוח לצדדים), האם זה מותר ??? מה יקרה במקרה של תאונה ???

 

אני אוסיף מצב שקרה לחבר שלי לא מזמן :

 

מדובר בכביש מרמוזר צר מאוד בעל 2 נתיבים במרכז הארץ , חבר שלי עמד ראשון ברמזור

ומשאית עמדה מימינו .. , רכב הצלה ( אמבולנס ) ניסה לעבור, חבר שלי רצה לפנות לו את הדרך אבל לא הייתה באפשרותו לברוח לצדדים , אז הוא התקדם באדום כמה מטרים עד אמצע הצומת בכדי לתת לאמבולנס לעבור , ואז הוא צולם על ידי מצלמת רמזור..

השאלה היא כזו , האם הוא יוכל לערער על הדו"ח ולהסביר בדיוק מה קרה ( יש לציין

שהמצלמה ככל הנראה לא צלמה את האמבולנס שכן הוא עדיין היה מאחורה ..)

האם עצם העובדה ( יש שני תמונות ) שבתמונה הראשונה הוא באמצע הצומת , ובשניה

הוא עדיין לא זז , מספיקה כדי לפסול את הדו"ח...

 

מחכה לתשובות...

פורסם
אם כבר מדברים על "לעלות על הגל" ולרדוף אחרי משטרה.... יש חוק שאומר שחובה לשמור מרווח של 100 מטר (נראה לי) בינך לבין רכב בטחון/הצלה, לא?

 

אכן, אך מדובר על נסיעת חיום. כאשר רכב בטחון עובר עם סירנה ואורות יש להימין, לאפשר לו לעבור, ולשמור מרחק של 100 מטר מאחוריו מאחר ונסיעתו עלולה להיות בלתי צפויה

 

אם כבר העלתם את הנושא ...

סתם שאלה שעלתה לי לראש, אם אני עומד ברמזור ומגיע מאחורי רכב בטחון/הצלה ואני מתקדם לאט לאט באדום לתוך הצומת (אם שאר הנתינים לא פנויים, ואין מקום לברוח לצדדים), האם זה מותר ??? מה יקרה במקרה של תאונה ???

 

אני אוסיף מצב שקרה לחבר שלי לא מזמן :

 

מדובר בכביש מרמוזר צר מאוד בעל 2 נתיבים במרכז הארץ , חבר שלי עמד ראשון ברמזור

ומשאית עמדה מימינו .. , רכב הצלה ( אמבולנס ) ניסה לעבור, חבר שלי רצה לפנות לו את הדרך אבל לא הייתה באפשרותו לברוח לצדדים , אז הוא התקדם באדום כמה מטרים עד אמצע הצומת בכדי לתת לאמבולנס לעבור , ואז הוא צולם על ידי מצלמת רמזור..

השאלה היא כזו , האם הוא יוכל לערער על הדו"ח ולהסביר בדיוק מה קרה ( יש לציין

שהמצלמה ככל הנראה לא צלמה את האמבולנס שכן הוא עדיין היה מאחורה ..)

האם עצם העובדה ( יש שני תמונות ) שבתמונה הראשונה הוא באמצע הצומת , ובשניה

הוא עדיין לא זז , מספיקה כדי לפסול את הדו"ח...

 

מחכה לתשובות...

 

לדעתי כדבר ראשון עליו לפנות לתחנת מד"א ולבקש העצק של יומן האירועים , שיתמוך בגרסתו , ואז לפנות למשטרה (פחות טוב) או לעו"ד (לפחות לייעוץ).

פורסם
אם כבר מדברים על "לעלות על הגל" ולרדוף אחרי משטרה.... יש חוק שאומר שחובה לשמור מרווח של 100 מטר (נראה לי) בינך לבין רכב בטחון/הצלה, לא?

 

כאשר הוא בפעילות מבצעית עם צ'קלקות וסירנות ....

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אם כבר מדברים על "לעלות על הגל" ולרדוף אחרי משטרה.... יש חוק שאומר שחובה לשמור מרווח של 100 מטר (נראה לי) בינך לבין רכב בטחון/הצלה, לא?

 

אכן, אך מדובר על נסיעת חיום. כאשר רכב בטחון עובר עם סירנה ואורות יש להימין, לאפשר לו לעבור, ולשמור מרחק של 100 מטר מאחוריו מאחר ונסיעתו עלולה להיות בלתי צפויה

 

אם כבר העלתם את הנושא ...

סתם שאלה שעלתה לי לראש, אם אני עומד ברמזור ומגיע מאחורי רכב בטחון/הצלה ואני מתקדם לאט לאט באדום לתוך הצומת (אם שאר הנתינים לא פנויים, ואין מקום לברוח לצדדים), האם זה מותר ??? מה יקרה במקרה של תאונה ???

 

אני אוסיף מצב שקרה לחבר שלי לא מזמן :

 

מדובר בכביש מרמוזר צר מאוד בעל 2 נתיבים במרכז הארץ , חבר שלי עמד ראשון ברמזור

ומשאית עמדה מימינו .. , רכב הצלה ( אמבולנס ) ניסה לעבור, חבר שלי רצה לפנות לו את הדרך אבל לא הייתה באפשרותו לברוח לצדדים , אז הוא התקדם באדום כמה מטרים עד אמצע הצומת בכדי לתת לאמבולנס לעבור , ואז הוא צולם על ידי מצלמת רמזור..

השאלה היא כזו , האם הוא יוכל לערער על הדו"ח ולהסביר בדיוק מה קרה ( יש לציין

שהמצלמה ככל הנראה לא צלמה את האמבולנס שכן הוא עדיין היה מאחורה ..)

האם עצם העובדה ( יש שני תמונות ) שבתמונה הראשונה הוא באמצע הצומת , ובשניה

הוא עדיין לא זז , מספיקה כדי לפסול את הדו"ח...

 

מחכה לתשובות...

 

קרה כבר לחבר שלי ,

 

שיחכה למכתב שהוא יקבל הביתה , עם זה שילך למד"א ויבקש מהם אישור שבאמת באותו מקום באותו זמן היה כך וכך, הם יתנו לו אישור.

×
×
  • תוכן חדש...