Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמר...

כבר כמה שנים טובות שפקחי עיריית פ"ת מצלמים כל רכב שמקבל דו"ח חנייה.

(חשבתי שאחראי פורום אמור לשים לב לפרטים הקטנים... :wink:)

 

 

 

 

 

ובכרמיאל באמת לא מצלמים רכבים כשנותנים להם דוח חני... רגע, מתי פעם אחרונה מישהו רשם דוח בכרמיאל? :shock:

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם
שמר...

 

(חשבתי שאחראי פורום אמור לשים לב לפרטים הקטנים... :wink:)

 

 

 

 

 

ובכרמיאל באמת לא מצלמים רכבים כשנותנים להם דוח חני... רגע, מתי פעם אחרונה מישהו רשם דוח בכרמיאל? :shock:

התייחסתי אל ההודעה הראשונה. לא היה ברור לגמרי שזה פ"ת.

 

 

אם יש תמונה -תחסוך מעצמך ושלם את הדו"ח. הצילום הוא (גם ) לדברים הללו.

פורסם
לדעתי אל תשבור את הראש

הרי על כל דוח שולחים לך מכתב תזכורת

לא שלחו? נהדר, לא ראיתי לא הייתי ואם הייתי ישנתי

כך אעשה.

תודה לכולם על הייעוץ.

שבת שלום.

פורסם

בירושלים הפקחים מצלמים במצלמה דיגיטאלית חלק מהדוחות,בעיקר חניה במקום שאסור לחנות בו.תוך שנה מיום העבירה צריך לשלוח לך דוח בדאר רשום,ואם נעשתה הסבה של הדוח מאדם או חברה לאדם אחר תקופת ההתיישנות היא שנתיים.לכן מומלץ לחכות.רוב הסיכויים שהדוח לא ישלח לאיש.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

×
×
  • תוכן חדש...