Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ביצעתי בעצמי טיפול 90,000 לסקסו 1.4 שברשותינו.

ביצעתי החלפה לרכיבים: שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, אטם מכסה שסתומים, ופילטר דלק, ולסיום ביצעתי ניקוי למנוע הצעדים ולבית המצערת.

 

הסקסו נרכשה מאדם פרטי, ללא תיעוד טיפולים מסודר, ואינני יודע מתי הוחלף לאחרונה פילטר הדלק.

ניסרתי אותו לרוחבו כדי לראות מה מצבו.

העלתי תמונות של 2 חצאיו המנוסרים.

שימו לב לכמות הלכלוך שהצטברה שם (במציאות זה היה יותר גרוע).

אינני יודע אם זה נגרם כתוצאה מאי החלפתו בזמן, או מאיכות הדלק בארצנו (או משניהם? :roll: )

 

אפי.

1.jpg

2.jpg

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אפי שלום,

 

אני ביצעתי זאת בעבר לפילטר של גולף,רוב הלכלוך 'הקשה' הינו תוצאה של שבבי הניסור.

צבע הפילטר מהר מאוד נהפך להיות כהה בגלל שהוא רטוב.

קשה להסיק מסקנות לגבי אופי הטיפול או החלפה שעבר הפילטר על-ידי הבעלים הקודמים אני מדבר מנסיון של הרכב שלי.

איזה כייף לי :)

פורסם

צבע הפילטר אולי נהפך לטיפה כהה בגלל הרטיבות.

 

אבל לא לשחור. מקסימום חום.

זה נראה יותר כמו פילטר שמן ולא דלק...

פורסם

מרק,

קשה להבחין זאת בתמונה, אך הייתה בוצה לא מעטה שנטפה על ידיי כשםתחתי את הפילטר.

נכון שגם צבעו של הפילטר כהה כאשר הוא רטוב ושבבי הניסור קיימים גם כן, אך בנוסף היה קיים לכלוך רב בפילטר.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מה ההתרגשות למצוא לכלוך בפילטר..? הרי זהו יעודו- לתפוס לכלוך.

 

מנסיון, גם מסנן שהוחלף בתדירות הנכונה נראה 'רע', כמו בתמונה.

פורסם

דניאל,

 

מאד התרגשתי כשאחזתי במסור והתחלתי לנסר את הפילטר... היו דמעות בעיניי (הוא צעק לי: לא.... תחזיר אותי לג'אן... :mm_cry: ).

סתם.

פשוט רציתי לחלוק עם חברי הפורום כיצד נראה פילטר דלק מבפנים, בעיקר כשלא מתזמנים את החלפתו.

אני בטוח שלרבים לא יצא לראות זאת, לפחות לא לי.

 

אני מבטיח בפעם הבא לא לנסר יותר דברים שפירקתי... :wink:

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

בגלל זה אני טוען שלא ניתן להעריך כמה זמן הפילטר שהציג אפי לא הוחלף.

כלומר פילטר שהיה מותקן 10K או ,30K קשה בלי בדיקת מעבדה לדעת כמה זמן הפילטר עובד ברכב ?

 

בוצה מאיפה ?

אני החלפתי בגולף שנת 2000 אחרי 50K (הוספתי לפני זה K44)ולא היתה בוצה רק נוזל בצבע שחור יצא מהפילטר דלק.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק,

מכיוון שהרכב הוא יד שנייה ולבעלים הראשונים לא הייתה הסטוריית טיפולים, אינני יודע בוודאות מתי הוחלף פילטר, אם בכלל.

 

לדעתי, זהו הפילטר המקורי, ואני אומר את זה בהסתמך על תאריך היצור שהיה מוטבע על הפילטר - שנת 99.

(הרכב הוא משנת 2000 ולכן אני סבור כי זהו הפילטר המקורי).

אגב, הק"מ הנוכחי הוא 89,000 ק"מ -מה שלדעתי מסביר את מצב הפילטר.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...