Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי יותר מדי הקדמות וקישקושים

ניגש ישר לעניין

 

החלטתי שהגיע הזמן לשדרג או יותר נכון להחליף את המערכת באוטו

אין טעם להתחיל לפרט מה יש כרגע אלא אם מישהו יבקש

 

מה שכן נשאר באוטו זה פיוניר 4700 שכרגע אין לי סיבה מספיק טובה להחליף אותו.

 

כרגע המערכת שנראת לי כלולה מ:

זוג קומפוננטים מורל אוביישן 6 שאני אומר זוג אני מתכוון 2 דלתות אחוריות 2 קדמיות

בקשר להגברה אני בדילמה כי הבנתי שהקרוס של המורל אוביישן מאפשר בי אמפינג

למרות שאני די חדש למושג הזה

בעיקרון הבנתי שהמטרה היא לחבר כל רכיב של המערכת לערוץ משלו כולל הטווטרים

אני מאוד מתלבט אם יש טעם בכלל לחבר 4 טוויטרים ואשמח לדעות בנושא

 

בינתיים אני נוטה לכיוון החיובי זאת אומרת שאני צריך מגבר 4 ערוצים בשביל 4 טוויטרים?

הטווטרים מקבלים 110W RMS לפי הצהרת יצרן לכן חשבתי לקחת את

את הרוקפורד 4004

4*100W RMS

כמובן אם אין טעם לשים 4 טוויטרים פשוט כי זה לא יתן הרבה עדיף כבר לקחת מגבר 2 ערוצים שגם יחסוך טיפה עלויות ואשמח אם תמליצו לי על מגבר שכזה.

 

בקשר למגבר לשני סטים קומפוננט ניסיתי לחפש מגבר בסביבות 160WRMS לערוץ

אז נתקלתי בלאנזר VIBE431 4*150W RMS

 

תבינו שעיקר החיפושים שלי הלכו בזאפ לכן אל תתפלאו אם לא מצאתי יותר מדי אופציות.

כמובן כל החיפוש היה במחשבה לקחת מגברים שטיפה חלשים יותר מהצריכה של הקומפוננט/טוויטר

אז השאלה המגברים הנ"ל מסוגלים לפתוח את שני הסטים האלה

 

תודה מראש

 

עידכון:

לאחר כמה וכמה שיקולים וחיפוש קטן בפורם אחרי מתקין אמין וטוב באזור חיפה

החלטתי שאני מתכוון להתקין אצל אוטוס

ומכיוון שהם מוכרים את המורל אוביישן 6 אוכל לקנות אותם אצלם לכן אשמח להצעות בנוגע למגברים מהחנות שלהם.

ראיתי שיש להם מגבר של KX650.4 שנותן 120 לערוץ מתאים למורל? או שהוא טיפה חלש?

 

https://www.autos-sound.net/

פורסם

לדעתי תרד מהקומפוננט מאחורה ואם כל כך אתה רוצה רמקולים מאחור, תרכיב

על המגש 6*9 איכותיים.

מקדימה אפשר בכסף שחסכת לקנות מוראל אליט 2 חלקים או במידה וייש לך תקציב את

השלושה חלקים אך כך בחשבון שההתקנה יקרה ועולה כמו הסט.

בנוגע למגבר, הלאנזר (לפי מה שהבנתי) לא עומדים בהצהרות שלהם.

תנסה לשמוע דעות של אחרים.

חוץ מזה אולי תתן את התקציב הכולל לקומפוננט מקדימה ומגבר, ומה עם סאב?

פורסם

לי גם יש התלבטות דומה להגברה לקומפוננט הנ"ל ולאחר שיחה גם אם שרון וגם אם הטכנאי של מורל בחברה החלטתי כי המגבר היותר טוב הוא קיקר 350.4 שבהחלט מספיק לסט הנ"ל.

פורסם

הרוקפורד 4004 מוציא 4X50 (מוצהר)

 

גם אני חושב שמיותר קומפוננט מאחורה , ואם חסר לך סאונד מאחורה , תתקין 6X9 !

ובכסף שחסכת מהקומפוננט האחורי , תוכל לקנות קומפוננט קדמי יותר טוב , למרות שמורל אוביישן גם מצויין !

וה-KX650.4 מגבר איכותי מבית טוב , שיתן תפוקה מלאה מהאוביישן (לדעתי) .

זה נכון

פורסם

או שבכסף שתחסוך תאטום את הדלתות הקדמיות וזה יעלה כל סט בכמה רמות.

ואם יש לך עוד כסף אז גם את תא המטען תאטום

פורסם

במקום שני סטים אוביישן - לך על סט שלוש חלקים אלייט 6

 

או שתלך באמת על סט קומפוננט אחד ואטימה לדלתות הקדמיות.

 

כל המגברים שציינת כאן ירימו את הסטים האלו בצורה טובה - אבל כשאתה משקיע כל כך בסט איכותי מקדימה פשוט חבל להרוס לו את האיכות עם מגבר של לאנזר - זה מגבר שהוא חזק, יש לו צליל נחמד אבל הוא יותר מיועד למפגיזנים שלא כל כך מעניין אותם טיב הצליל שמועבר אליהם לאוזניים. הרוקפורד, הקיקר או ג'יי בי אל ודומיו הם עדיפים בהרבה גם אם ההספק שלהם נמוך מזה של הלאנזר.

 

תדאג שבהתקנה יכוונו לך את הקומפוננט כמו שצריך בהתאם למגברים - פאזות, חיתוכים בקרוסים, מיקומים, גיין HU לעומת גיין מגבר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לדעתי תרד מהקומפוננט מאחורה ואם כל כך אתה רוצה רמקולים מאחור, תרכיב

על המגש 6*9 איכותיים.

לפי דעתי על תעשה במה אחורית תשקיע על סאב ועל במה קידמית ותשמע ממש פצצות ולא מבולגן מבחינת צלילים:wink:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

שלום רב

לדעתי המורל אוביישן יספיק בהחלט

אל תשקיע על עוד סט מאחורה לך על 6X9 טוב עדיף - וזו רק דעתי

מגבר אני חושב שכדאי ללכת על הקיקר או JBL שנותנים איכות מצוינת

תאטום דלתות ובגאג' זה מאוד חשוב מבחינת איכות וזמזומים באוטו

ואם כבר אתה משקיע אז לדעתי חייב סאב נורמלי

............

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

כרגע בלתי אפשרי לחתוך את המגש האחורי על מנת לשים זוג 6X9

ובכלל בדלתות יושבים לי רמקולים סטוק של טויוטה פשוט בושה

לכן החלטתי לקחת שני זוגות של קומפוננטים אוביישן 6

אין בכוונתי אם אני אחליט לקחת את האילייט 6, לקחת את השלוש חלקים כי אני ממש לא מתכוון להתקין את המידריינג'.

ובינתיים אני אל מסוגל למצוא חנות בארץ (עדיפות לאזור חיפה) שמוכרת את האילייט 6 2WAY

 

כמובן אם תמצאו לי חנות שכזו אשמח להתעניין

 

אני די חסר מושג לגבי איזה מגבר אתם ממליצים לי שיוכל לפתוח את הסט.

 

ואשמח לשמוע כמה תגובות האם להתקין 2 זוגות של טוויטרים באוטו או רק זוג אחד. ואם לעשות בי אמפ ולקנות לטוויטרים מגבר נפרד, כמובן שאני לא מכוון למותג אולי לייטנינג אודיו.

פורסם

קודם כל לעולם על תחבר ביחד באותו המשפט את המילה "טויטה" ואת המילה "בושה" - שיקסע!!!

 

עכשיו - המלצה שלי - סט קומפוננט טוב מקדימה עם בי-אמפינג (דורש כיוון רציני) לדעתי יותר איכותי

וסאב מאחורה על מגבר נפרד - וזהו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אבל כרגע סאב לא על הפרק אלא בשלב הרבה יותר מאוחר.

 

ככה שאני נשאר מאחורה עם רמקולים "בושה".

 

וחבל כבר מחליפים מערכת. אני לא מבין את ההסתיגות של חברי הפורום מלהתקין שני קומפוננטים?

 

בנוסף עד רגע זה אני לא הצלחתי למצוא חנות בארץ שמוכרת את האילייט 2WAY

 

לעומת האוביישן 6 שנמצא בכל חור

פורסם

רגע לא הבנתי אתה רוצה ליקנות זוג אלייט או זוג הייבריד? זה שני סטים שונים.

יש לי שאלה בשביל מה אתה שם קומפוננט מאחורה?

המלצה שלי אם כבר אתה בכול זאת מעוניין ברמקולים מאחורה אז למה לבזבז כל כך הרבה כסף, תיקנה פולס או דותק וזה יספיק נירא לי... אתה לא תישמה הבדל מאחורה. ו לא נירא לי שכל בן אדם שישב לך מאחורה לא יבדיל בין הייבריד לדותק. או שאני טועה?

×
×
  • תוכן חדש...