Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש עבודה הכרוכה בנהיגה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,מישהו מכם שמע על עבודה שעיקרה כרוכה בנהיגה ולא עט עליה?

אני מחפש המון זמן עבודה כזאת ולא מוצא...

אין לי בעייה של משמרות.

עזרו לחברכם:wink:

פורסם

רוב המעסיקים מעדיפים נהגים מעל גיל 24, כי אז מחיר הביטוח נמוך יותר.

 

נסה למצוא קו של עיתונים. לא קו חלוקה בבתים, אלא קו של הפצת העיתונים מהדפוס למרכזים של החלוקה.

פעם הציעו לי כזאת עבודה, 3 פעמים בשבוע ראשל"צ-ב"ש, 4-5 שעות עבודה בכל פעם, 3000 ש"ח לחודש.

אבל מה לעשות, אין פז"ם... לא אז ולא היום.

No worries 8)

פורסם

מה זה פז"ם?

חפש בעיתונים, ראיתי כמה חברות ליסינג(לא אגיד את שמן) שמחפשות נהגים עם רישיון 02 אחרי צבא לעבודה לשם שינוע רכבים, אני חושב שזה בידיוק מה שאתה צריך.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
מה זה פז"ם?

חפש בעיתונים, ראיתי כמה חברות ליסינג(לא אגיד את שמן) שמחפשות נהגים עם רישיון 02 אחרי צבא לעבודה לשם שינוע רכבים, אני חושב שזה בידיוק מה שאתה צריך.

פז"מ .. אתה לא יודע מה זה פז"מ !?!?! אלוהים ישמור.. אני קבניסט ואני יודע מה זה :)

 

פזמ = פרק זמן מינימלי

פורסם
פז"מ .. אתה לא יודע מה זה פז"מ !?!?! אלוהים ישמור..
עד מתי... עד מתי צעירים יעלוזו? :silly:

Opel Astra GSI - אין חשש (יש חשיש...), בצבא אתה כבר תעשה דוקטורט על המילה הזאת...

 

עוד משהו לפותח השרשור, נסה להריץ חיפוש ב- http://luchot.hevre.co.il

No worries 8)

פורסם

מחזק את ההודעה לגבי חברות הליסינג. לי עוד אין 24, והנהגים שמטפלים ברכב שלי ומסיעים אותו לטיפולים סידורים ונקיונות צעירים ממני. קח בחשבון שזו עבודה שכוללת מעבר לנהיגה גם טיפול ברכבים (בדיקות והוספת נוזלים, לקיחה למוסך וכו').

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לגבי הנושא של ליסינג:

לא בכולם חייבים גיל 24, אני מכיר כמה אנשים שאין להם 24 ועובדים בחברות האלו, מיותר לשאול אם הם יכולים לסדר משהו, אתם רואים שאני לא שם :(

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...