Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטן וידני - 206 או גטס ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנואשתי למצוא יאריס או סיריון מפרטי במצב סביר...

מחיפוש בלוחות נוכחתי שיש די הרבה 206 למכירה , הכיוון הוא שנתון 01-02

הדרישות מהרכב הן: נוחות,בטיחות,אמינות,צריכת דלק נמוכה\סבירה

הרכב יצטרך לנסוע רמת גן - נתניה כל יום

 

הגטס קצת יותר זולה (אפשר לקחת שנתון גבוה יותר)

 

מה עדיף ? אני מבולבל...:?

פורסם

הכל תלוי במה אתה מעדיף.

 

ה206 נוחה ובטוחה יותר.

הגטס היא יותר "תחבורה בסיסית".

שתיהן איטיות בגירסאות עם המנועים הקטנים ואוטומטיות.

הגטס גם נחשבת דיי זללנית דלק.

ליונדאי מוניטין אמינות עדיף על הצרפתיה.

לגטס יתרון במודל שתוכל להשיג.

אבל שאלה חשובה היא, כמה אפשרי למצוא גטס לא מהשכרה או ליסינג (שמגיעות עם כרית אויר 1 בלבד וללא שום איבזור כמעט).

פורסם

נוחות בטיחות וצריכת דלק נמוכה/סבירה= 206

 

אמינות,לפחות לגבי מערכות העזר והחשמל הגטס עדיפה.

 

כללי: אין מה להשוות בין הנסיעה והנהיגה בין שתי המועמדות ואם ענין זה חשוב לך,מצא 206 שמורה ומטופלת וסע לשלום!

 

בהצלחה!

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

לאחר כחודש נסיעה על כל אחת מהן - ללא ספק ה 206....

 

ב 206 שהייתה אצלי כחצי שנה, לא היה אפילו בעיה אחת, והיא הייתה עם 140 אלף ק"מ וטחונה היטב. וגם הנסיעות שלי (ידנית!) לא הטיבו עימה, אבל הראתה אמינות נפלאה, הכל עבד, שום דבר לא התקלקל.

 

בנוסף לחבר יש אחת כבר 4 שנים כמעט, והוא מבסוט מאוד וחוץ מתקלה אחת שהצפצפה שווקה חיים, הכל היה תקין

 

מבחינת נסיעה, הגטס ע-ג-ל-ה, אי אפשר להאיץ איתה.. פשוט עגלה. , ה 206 נוחה יותר , מרגישה יותר חיה ונושמת ופשוט עדיפה בכל מובן אפשרי.

 

ושוב, מניסיון.

פורסם

גטס יש לחבר שלי 2003 לא אוטו שאפשרות להשוות עם המתחרות..

רמה ירודה של איבזור הרכב מבפנים..מושבים סטנדרטים..

 

206 בובה של אוטו ...יותר מאובזר יש יותר אפשרויות..

ואם אתה אוהב את השתי דלתות מומלץ בחום את ה 1600 XS

אמין בצורה מטורפת לחבר שלי יש כזה שנה ומשהו..

שום תקלה ..

 

מקווה שעזרתי..

ואם אתה צריך עוד פרטים

תדבר..

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

הקליאו עדיפה על ה206 לפי דעתי מנוע חזק יותר, ובנוסף המחירון נמוך מהמחירון של ה 206 , מה שמאפשר לקנות רכב חדיש יותר לפחות בשנה אחת. את הגטס לא הייתי קונה בכלל.

פורסם

גל1 לדעתי אתה קצת משוחד מה קליאוים:) אבל ניתן לומר שבכמה נקודות קליאוB עוברת את 206:

1)באותו שנתון קליאו זולה משמעותית

2) קליאו יותר בטיחותית

זה נראה לי הכל כל השאר זה כבר עניין של טעם.

בהצלחה בקניה!

Zoom-Zoom...

פורסם

הייתי בודק את האופציה של הפונטו ספייס. מחיר הרכישה שלה זול יותר לכן תוכל להשיג אחת משנתון גבוה יותר.הפונטו גם עדיפה על המתחרות שלה בשנים האלה מבחינה בטיחותיתצ ונחשבה בזמנו לסופרמיני הבטוחה ביותר. חסכונית מאוד, מציגה אמינות טובה. ביצועים יותר טובים מאשר ה-206 והגטס. מרווחת ונוחה.

פורסם

puntospaes ממתי פונטו עדיפה על המתחרות שלה מבחינה בטיחותית ונחשבה לסופרמיני הבטוחה ביותר???

היתרון היחיד שלה על מתחרות זה המחיר הזול ! ביצועים יותר טובים מאשר ה-206? אני בספק גדול מאוד!

Zoom-Zoom...

פורסם

206 בלי צל של ספק.

נוחה, חומרים איכותיים יחסית, פופולארית, סחירה וחסכונית בדלק. אומנם מבחינת אמינות היא לא סובארו DL - אבל אם הרכב תוחזק טוב (ואתה תמשיך לתחזק אותו טוב), סביר להניח שהאחזקה לא תתיש אותך.

עדיפות לגיר ידני.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
puntospaes ממתי פונטו עדיפה על המתחרות שלה מבחינה בטיחותית ונחשבה לסופרמיני הבטוחה ביותר???

היתרון היחיד שלה על מתחרות זה המחיר הזול ! ביצועים יותר טובים מאשר ה-206? אני בספק גדול מאוד!

כשהיא יצאה לשוק ונבחנה בNCAP היא קיבלה 4 כוכבי בטיחות ונחשבה לתקופה מסויימת לסופרמיני הבטוחה ביותר, יותר בטוחה מ-206 וגטס!!

הביצועים של מנוע 1.25 16V עם התיבה הרציפה עדיפים על הביצועים של 206 1.4 אוט' וגטס באותו נפח ותיבה!!

פורסם
כשהיא יצאה לשוק ונבחנה בNCAP היא קיבלה 4 כוכבי בטיחות ונחשבה לתקופה מסויימת לסופרמיני הבטוחה ביותר, יותר בטוחה מ-206 וגטס!!

הביצועים של מנוע 1.25 16V עם התיבה הרציפה עדיפים על הביצועים של 206 1.4 אוט' וגטס באותו נפח ותיבה!!

גם לגטס ול 206 4 כוכבי בטיחות,בהבדלים קטנים בציונים.

אכן ביצועיה של הפונטו האוטומטית עולים על אלו של הגטס וה 206,שזהו לא בדיוק הצד החזק בהן,אך ההגה שלה(של הפונטו)מתחת לכל ביקורת,עד כדי סיכון(במצב סיטי).

בנוסף,הגטס הפגינה אמינות ברמה גבוהה בהרבה מהפונטו(בציי רכב)והיא זולה יותר לתחזוקה.

בכל מיקרה,ה 206 היא הטובה מכולן,שלגטס יש יתרון רק במה שקשור לכסף(עלויות אחזקה,ביטוח וכו).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אתה משווה מנועים שונים חבוב!

אם תסתכל על מנוע של 8V(מה שיש לפזו) ולא V16 אז תראה שמשוואה משתנה לטובת 206 ב15 כ''ס ואם תסתכל על קליאוB עם מנועה 16V אז תראה שמשוואה עוד פעם משתנה לטובת קליאו ב18כ''ס:)

כמו כן 206 גם קיבלה 4 כוכבי בטיחות.

Zoom-Zoom...

×
×
  • תוכן חדש...