Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבקש מכל מי שנאלץ להחליף\לתקן (או יודע שחייב להחליף) אחד או יותר מהמכלולים הבאים בקליאו ספורט MK1 -MK2 :

1.גלגלת פולי - crankshaft pulley (עקב סדקים בטבעת גומי) מצב הגורם לתנודות ורעידות מנוע

2.התראת מנורה על לוח השעונים - כריות אוויר, עקב מחבר לא תקין מתחת לכסא שליד הנהג.

3.החלפת תושבת מנוע ימינית בתוך תא מנוע (לא בצד הנהג) עקב קריעה.

4.החלפת תושבת דוד אחורי עקב סדקים.

5.החלפת הגה עור עקב התקלפות.

6.אחר...

יש לפנות אלי לאימייל : [email protected]

או בהודעה פרטית לבירורים נוספים

אבקש לציין את הפרטים הבאים :

*סוג התקלה והאם תוקנה במסגרת אחראיות

*סוג התקלה והאם שולם עבור התיקון לפי שעתון וערך המכלול שהוחלף

*מס' מנוע

*דגם מנוע

*אימייל ומס' טל'

*שם בעל הרכב

המידע דרוש לצורך דיון במשרד התחבורה על חובת היבואן לתיקון הליקויים כפוף לרשיון היבוא, ללא כל חיוב כספי והודעה מתאימה ליצרן על ליקויים סדרתיים .

 

בתודה,

מריוס

מהנדס מכונות

פורסם

וכרגיל... עוד פעם אני נדחף (מצטער)...

 

גם אני החלפתי פולי ועוד חלקים שלא סביר שנדפקו בגלל בלאי...

 

יש טעם לשלוח אימייל לך ?

 

מדובר על מגאן קופה 2002.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...