Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם קודם כל ובוקר טוב,

אתמול קניתי גולף שנת 94' מנוע 1800

עכשיו יש לי בעיה עם האוטו... ברשיון כתוב שהמנוע הוא 1800

אבל כשאני פותח את המכסה מנוע לא רשום על המנוע עצמו כמה הנפח שלו

ולא רק זה גם המנוע נראה לי מאוד קטן... כמו מנוע 1400 או 1600

ממש לא מנוע 1800 של פולסווגן...

האוטו גם ממש לא זז לי, יענטו אני לוחץ לו פול גז הוא בקושי נותן

הוא עושה רעש חזק מאוד דומה לרעש של פילטר אויר פתוח ושריקות כאלו מעצבנות..

 

רציתי לדעת אם יש פה מישהו שיש לו גולף 1800 בין השנים 94-96 ויכול להביא תמונה

של המנוע שלו שאני פחות או יותר במה מדובר, או להמליץ לי מה לעשות...

ד"א, האוטו צריך לעבור עוד שבועיים טסט ואני יקח אותו לפני לטיפול 10,000,

יכול להיות שאחרי הטיפול פתאום האוטו יסע חלק? או שיכול להיות שעשו עלי פה קומבינה?

פורסם

קודם כל (מה שבודקים לפני הקניה) יש לך ברשיון רכב את מספר המנוע. תשווה למספר מנוע שמוטבע על המנוע עצמו.

 

בקניית רכב צריך בכל מקרה לעשות לו אישור קו, אז תעשה את הטיפול ותשווה את התוצאות. טיפול 10000 יהי בהחלט מאוד בריא, אבל כנראה לא יעשה מאוטו טיל בליסטי.

פורסם

דבר ראשון אל תתפלא שהיא לא מפלצת, סה"כ 90 כ"ס.

דבר שני , איך זה שרק אחרי שקנית אותה שמת לב לכל הרעשים והשריקות? קנית בלי נסיעת מבחן?

:king:

פורסם

שלום,

התופעה של רעש בזמן שאתה לוחץ על דוושת התאוצה ,יכולה להגרם מהרכבת פילטר אוויר לא מתאים לרכב מבחינת המידות הגיאומטריות ואז מתקבלת יניקת אוויר במרווחים שבין הפילטר למכסה ,כלומר אין אטימה טובה.

נסה לקנות פילטר אוויר מקורי ולהרכיבו.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא נרה לי שתמונה של מנוע תעזור לך, כל מנועי VW מאותם שנים נראים זהים בגודלם הפיסי,

ברשותי אאודי 80 עם מנוע 1600, לפני לא הרבה זמן פרקתי מנוע 1800 מרכב לפירוק וגודלו הפיסי זהה, כנ"ל גם ה1300.

תצתרך להאמין למה שכתוב ברישיון.

פורסם

שלום לכולם קודם כל ובוקר טוב,

אתמול קניתי גולף שנת 94' מנוע 1800

עכשיו יש לי בעיה עם האוטו... ברשיון כתוב שהמנוע הוא 1800

אבל כשאני פותח את המכסה מנוע לא רשום על המנוע עצמו כמה הנפח שלו

ולא רק זה גם המנוע נראה לי מאוד קטן... כמו מנוע 1400 או 1600

ממש לא מנוע 1800 של פולסווגן...

האוטו גם ממש לא זז לי, יענטו אני לוחץ לו פול גז הוא בקושי נותן

הוא עושה רעש חזק מאוד דומה לרעש של פילטר אויר פתוח ושריקות כאלו מעצבנות..

 

רציתי לדעת אם יש פה מישהו שיש לו גולף 1800 בין השנים 94-96 ויכול להביא תמונה

של המנוע שלו שאני פחות או יותר במה מדובר, או להמליץ לי מה לעשות...

ד"א, האוטו צריך לעבור עוד שבועיים טסט ואני יקח אותו לפני לטיפול 10,000,

יכול להיות שאחרי הטיפול פתאום האוטו יסע חלק? או שיכול להיות שעשו עלי פה קומבינה?אם אתה מאזור המרכז צור איתי קשר אני עובד על מנועים כאלו ואני מכיר אותם טוב מנסיון ..

אם אינך בטוח במשהו והינך רוצה לשאול משהו צור איתי קשר בה"פ .....

 

שבת שלום!

 

טל (בקליתוס מושחרוס)!

פורסם

קח בחשבון שב-1994 הגיעו גם גולפים עם מנוע 1.8 75 כ"ס...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

די עם הניחושים.

תן לי את דגם המנוע כפי שרשום ברשיון הרכב או מספר שילדה ותקבל את כול הפרטים הרלוונטים.

איזה כייף לי :)

פורסם

גם אצלי במנוע 1300 שלוחצים עד הסוף גז שומעים רעש כזה, זה כשתי המיצרעות של הקרבורטור נפתחות ואז המנוע דוחף חזק יותר.

 

יכול להיות שהמנוע שלך בעל הספק מרשים של 75HP, שוב מה מספר המנוע ברשיון?!

 

תמיר

פורסם

תודה לכולם על העזרה מצטער שלא הייתי פה, נדפק לי האינטרנט.

המספר מנוע ברישיון אכן תואם למספר שעל המנוע עצמו..

אני השבוע לוקח את האוטו עושה לו טיפול 10000, גם כן שם לו פילטר אויר פתוח ואגזוז לחץ לתת לו עוד 2-3 כוחות סוס...

ואז נראה מה הולך איתו

ד"א אני רוצה להביא את דגם המנוע אבל הרישיון של הרכב כרגע ברכב למטה..

בכל מקרה תודה רבה רבה רבה לכולכם על העזרה

נשבע שזה הפורום הכי טוב שיש ויש פה מותק של אנשים

 

תודה, יוסי.

פורסם

גם אם תרשום לנו את דגם המנוע שרשום ברשיון, מי אמר שלא החליפו מתישהוא מנוע ו-"קימבנו" את הדגם/מספר שלו?

ככה נהגתי תקופה ארוכה ב-VW שהייתי בטוח שהיא 1.6, ואחרי שהורדתי ממנה מנוע גיליתי שהיא בעצם 1.8.

 

אגב, מנועי 1.3 ו-1.4 (לא בטוח לגבי האחרון) של VW יושבים בזווית הפוכה מאשר ה-1.6 ומעלה.

No worries 8)

פורסם
גם כן שם לו פילטר אויר פתוח ואגזוז לחץ לתת לו עוד 2-3 כוחות סוס...

ואז נראה מה הולך איתו

אופטימי...

 

רוב הסיכויים שתעשה בדיוק להיפך

×
×
  • תוכן חדש...