Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

הנורה שמאירה בפנים הרכב היא בצבע צהוב כתום מזעזע.

מי שלא מכיר בקליו B הנורה נכבת בצורת עמעם לעט לעט. האם ניתן להחליף את הנורה לצבע לבן או צבע אחר יותר חזקה?

 

תודה מראש L.A

פורסם

בפנים הרכב אפשר לשים כל צבע שתרצה הכל תלוי בגודל הנורה שלך ובצורה שלה.

אתה יכול לחבר כל מנורה של 12V עד 10 וואט בגלל שהכבלים מחברים את הנורה שבאוטו הם חלשים לכן אם תשים מנורה עם וואט גבוה יהיה עומס על הכבלים ימסו או ישרף.

:-) just smile
פורסם
כלומר לשים מנורה בעלת אותם נתונים כמו מנורה מקורית בצבע שבא לי כמו לבן.

ויש חשיבות לעניין של עמעם?

ה"עמעם" הוא אלקטרוני, ולכן יכול להיות שאם תרכיב מנורה יותר חזקה הוא עלול להישרף (אפילו לפני החוטים ;-), צרפתיה...)

 

אם היה לך בראש לשים לדים, אז לא ניראה לי שזה יהיה רעיון טוב, הם לא מיתעמעמים כמו שצקיך (לא כמו נורת להט).

חוץ מזה, נורה לבנה מאירה הכי חזק, כל נורה אם נתונים דומים שצבועה תאיר פחות חזק.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מסכים עם רדברון שלא מומלץ לשים לדים

אך בקשר לעמעום הוא לא ישרף אם תשים מנורה קצת יותר חזקה העמעום הוא בסך הכל רכיב קטן שבדומה למפסק פותר מעגל אך בצורה קצת אחרת בהורדת המתח או הזרם לאט לאט.

כמובן שלא ניתן לשים הלוגן של 55 וואט כי זה באמת ישרוף לך הכל. אך עד 10 וואט אפשרי בהחלט.

:-) just smile
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ברצוני גם לשנות את התאורה בפנים לצבע אחר.

בספר הרכב רשום תאורת תא נוסעים 10W ותאורת תא מטען 5W

רציתי לדעת אם זה משנה אם אני ישים נורה של 5W או של 10W?

תודה!

פורסם

אני החלפתי את כל תאורת הרכב הפנימית (רנו מגאן) גם עם עמעם מקורי

 

יש 4 נורות להחילף

קניתי מ EBAY 4 נורות לד יעודיות לרנו - נראות אותו דבר כמו הנורות הרגילות רק שהן מכילות לדים

ועכשיו הרכב עם תאורה לבנה ויפה שדועכת מאוד יפה.

אין חשש לקומבינות מחיר יצא לי 120 ש"ח כולל משלוח.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

איפה מוכרים את זה בדרך כלל?

בשתי המכוניות יש עמעמם מקורי זה ישפיע אם אני אשים צבע אחר או קיבולת אחרת של הנורה נגיד 5W או 10W?

אני החלפתי את כל תאורת הרכב הפנימית (רנו מגאן) גם עם עמעם מקורי

 

יש 4 נורות להחילף

קניתי מ EBAY 4 נורות לד יעודיות לרנו - נראות אותו דבר כמו הנורות הרגילות רק שהן מכילות לדים

ועכשיו הרכב עם תאורה לבנה ויפה שדועכת מאוד יפה.

אין חשש לקומבינות מחיר יצא לי 120 ש"ח כולל משלוח.

×
×
  • תוכן חדש...