Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי שאלה בקשר למשפט שיש לי עוד חודש בערך

תפסו אותי באיזור עפולה על 103 קמ"ש

למרות שלטענתי נסעתי על 65 קמ"ש בערך וגם חבר שהיה איתי באוטו העיד שנסעתי בערך במהירות הזאת

הבעייה הייתה שזה היה בכניסה לעיר ואז הייתה מהירות של 50 קמ"ש שם

מה שאומר שנסעתי 53 קמ"ש מעל המותר.

מורידים 5 קמ"ש לפי החוק ומקבלי 48 קמ"ש

קיבלתי שלילה של חודש

ומשפט עוד חודשיים וחצי (זה היה לפני חודש וחצי בערך ככה שהמשפט עוד חודש)

בנתיים נגמרה השלילה

ומשהו השתנה שם בכביש

שמו תמרור של 60 קמ"ש

מה שמוריד את העבירה שלי לקנס של 750 שקלים

במקום שלילה ומשפט

האם יש מקום לשינוי תיקון קיצור עונש ביטול משפט דו"ח משהו?

בתודה מראש

פורסם

למה זה משתנה לקנס של 750 ש"ח?

 

תפסו אותך על 48 מעל המותר, גם אם להוריד 10 זה עדיין יוצא 38 מעל המותר וזה עוד בתוך עיר.

זה עדיין שלילה ומשפט.

 

וחוץ מזה המשפט נערך על פי ההאשמות והנתונים שהיו ביום העבירה, גם אם היום ישימו שם שלט של 100 קמ"ש, עדיין תישפט על כאילו זה 50.

פורסם

זה משתנה כי חוקי התנועה אומרים שעד 20 קמ"ש מעל המותר זה 250 ש"ח קנס

 

מ21 עד 40 קמ"ש זה 750 ש"ח קנס

 

ומ41 ומעלה זה שלילה + משפט

 

וככה יוצא שאני בטווח של הקנס של ה750 ש"ח

פורסם

באמת?

 

האמת שלא ידעתי את זה...

תפסו אותי בכביש שחוצה את עפולה בעצם

כביש שכל העולם נושא שם ומרביץ גם 120-130 בלי להרגיש בכלל

זה כביש דו סיטרי 2 נתיבים בכל צד עם חלק מהכביש גם נתיב תחבורה ציבורית

התמרורים הם בגלל הכביש הישן...

סתם נדפקתי בגלל זה

מיילא עוד באמת הייתי נוסע מהר

אבל סתם ככה כי דרסו שוטר יומיים קודם

ועשו מבצע בוא נעצור את כל מה שזז

שמעתי על עוד כמה אנשים שעצרו כמה וכמה פעמים באותם ימים סתם ככה

פורסם
באמת?

 

האמת שלא ידעתי את זה...

תפסו אותי בכביש שחוצה את עפולה בעצם

כביש שכל העולם נושא שם ומרביץ גם 120-130 בלי להרגיש בכלל

זה כביש דו סיטרי 2 נתיבים בכל צד עם חלק מהכביש גם נתיב תחבורה ציבורית

התמרורים הם בגלל הכביש הישן...

סתם נדפקתי בגלל זה

מיילא עוד באמת הייתי נוסע מהר

אבל סתם ככה כי דרסו שוטר יומיים קודם

ועשו מבצע בוא נעצור את כל מה שזז

שמעתי על עוד כמה אנשים שעצרו כמה וכמה פעמים באותם ימים סתם ככה

אתה לא יכול לכתוב את הביטוי "סתם ככה" ולהסביר את זה ב"כי דרסו שוטר".

זה לא סתם ככה. תזכור שמדובר בבן אדם.

 

באשדוד רוב הכבישים הם בעלי 2 נתיבים לכל כיוון ואתה יכול לנסוע בהם חופשי, אבל מה לעשות, אלה כבישים עירוניים ולכן צריך להיזהר.

 

תנסה להתייעץ עם עורך דין.

העורך דין יוכל להגיע לפשרה עם התובע ואולי הרישיון שלך יינצל.

×
×
  • תוכן חדש...