Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סריטות חדשות , חובי אופניים<?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי הגדול נדבק (כבר 6 חודשים) בטרנד החדש ביחד עם חברים שלו, של טיולי אופניים. והוא קנה אופניים, בכמה גרושים, ושידרג טיפה, ואז מכר וקנה משומשות בכמה אלפיי גרושים. והוא נתן לי סיבוב עליהם. (לפני חודשיים)

והיה מטורף פשוט כיף. ואמרתי שאני יקנה לי אופניים, כששלי יתקלקלו. . אז הם התקלקלו.

 

היו לי אופנים פשוטות 7 שנים. אתם יודעים. שני גלגלים, ברזל ביניהם, שרשרת, וקצת גלגלי שיניים.

אבל, בכיפור האחרון, שטיילתי עליהם, וקפצתי בדרך כמה מדרגות, האופניים אמרו דייי, ונשבר המזלג.

אז לפני שבוע, יום אחרי כיפור אתחיל הלימוד בנושא ה"אופניים". זה לא כמו פעם. שיש לך אופני BMX או אופניי הרים. או אופניים ב 300 שקל, או אופניים ב1000 שקל.

 

אז זה מתחיל כך. אתה מחפש מה אתה רוצה לעשות איתם, לטייל, לקפוץ ממדרגות, לקפות מכמה עשרות מדרגות. לרדת מהרים, לטייל בעיר וכו. (וכל דבר שונה)

כמה אתה מוכן להשקיע. 1000 שקל או 30,000 שקל.

אתה רוצה אופניים עם בולם אחד או שניים, חלקים פלסטיק אלומיניום, קרבון, או אלוהים יודע.

ממש כמו המערכות לרכב. מסובך, ללמוד איך להתקין מערכת בשעה. אתה לא יודע איך הראש ואיפה הגוף. ויש רמות , מטורף. ומסובך.

 

אז חקרתי טיפה טיילתי במקומות של אופניים. הלכתי לחנויות. ולמדתי "טיפה" על הנושא.

ובסוף קניתי. (אני אמרתי אני ישקיע כ 3K -+ באופניים , ועוד 500 שקל בציוד.

מקסימום 4K. אז אמרתי. נכון לעכשיו !! אני בנזק של 6K וזה בלי ציוד.

 

אגב אני חפשתי אופניים לטייל איתם. אבל!~! שאני יכול לקפוץ, לרדת מדרגות. וירידות. שילוב קשה להשגה.

ומצאתי. אופניי סקוט, מדגם אוקטן. משהוא מפלצתי. !

 

ולשאלה החשובה.

מי כאן מאזור ירושלים/מודיעין. שאוהב את הנושא, ורוצה לפתוח קבוצה או לטייל לפעמים. וללמד אותי דברים חדשים.

אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש לך מזל.

אתה נמצא באיזור עם הכי הרבה טיולי אופניים (בשטח הכוונה וגם בכביש יש את כל איזור בית שמש) בכל בארץ.

תיכנס לכל מיני פורומים ותראה שגם ילדים יכולים ללמד אותך דברים שלא חלמת לעשות.

תמצא לך את הקהילה שלך ותצא לרכיבות, לא לשכוח להתמגן טוב כי זה ספורט עם אינסוף פציעות.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

באיזור שלי יש מאות רוכבים בימי שבת בבוקר (כביש כפר זכריה-צומת ראם) - סכנת נפשות, הם נוסעים אחד ליד השני, ולא אחד אחרי השני, והכביש גם כך צר ובעל נתיב לכל כיוון ובעל שוליים צרים.

 

 

אני יודע שיכעסו עלי בפורום, אבל לדעתי רוכבי האופניים לא אמורים לרכב בכביש - הכביש שייך למכוניות ולמשאיות, בקיצור לרכבים ממונעים. כנראה בגלל זה נהרגים רוכבי אופניים וחבל.

 

יש לפעול להקמת מסלולים ייעודיים לרוכבי אופניים בצורה שיהיו מהנים לרוכבים ובטיחותיים לכולם.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

אין דבר כזה מסלול לרוכבי אופניים וגם אם יש זה משהו מאוד חובבני ועירוני הרוכבים שאתה רואה עושים עשרות או אפילו מאות קילומטרים.

רוצה שלא יהרגו? שיסגרו מדי פעם כבישים בימי שבת שבהם הם יוכלו לרכב בשקט.

אני רואה שיש לך דו"ג אז תחשוב שבגלל שנהרגים כל כך הרבה רוכבי אופנועים רק בגלל נהגי מכוניות אז צריך לאסור על רכיבת אופנועים בכביש הציבורי? מה עם כל אלה שהאופנים זה הכלי תחבורה שלהם בדיוק כמו אופנוע?

----

אתה צודק שהם צריכים לרכב אחד אחרי השני ואתה מוזמן להעיר להם על כך אולי הם יקשיבו לך.

----

מה שכן אני תמיד מעודד לעבור מרכיבות כביש לרכיבות שטח, הרבה יותר אדרנלין, כיף וגם בזה יש הרבה ספורט ולא רק הרגליים מתאמצות אלא כל הגוף.

בקיצור בשטח אתה יכול לרכב בכיף רק תיזהר מטרקטורנים, ג'יפים ואופנועי שטח.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כנס לגרופי.

אתה מוזמן להצתרף אלינו לרכיבות :)

 

 

http://www.groopy.co.il

 

 

אה,ויש שם אפילו קבוצה שחברים בה, בנוסף אלי, גם חמוס תכול עיניים ורב מעללים וגם מרמיטה איכותית ובעלת און גברי משובח !

 

 

בכל מקרה, עם סקוט אוקטן [אחלה בחירה אגב, גפ אני רוכב על סקוט] אתה מוזמן להתפלש קצת בסינגלים של בן-שמן לפני שתעבור לדבר האמיתי, כרמי יוסף.

אגב, זה זמן נפלא להתחיל לרכב - שכן החורף בפתח, ועימו הבוץ, ההחלקות, והברקסים שלא מגיבים :)

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אחי הגדול נדבק (כבר 6 חודשים) בטרנד החדש ביחד עם חברים שלו, של טיולי אופניים. והוא קנה אופניים, בכמה גרושים, ושידרג טיפה, ואז מכר וקנה משומשות בכמה אלפיי גרושים. והוא נתן לי סיבוב עליהם. (לפני חודשיים)

והיה מטורף פשוט כיף. ואמרתי שאני יקנה לי אופניים, כששלי יתקלקלו. . אז הם התקלקלו.

 

היו לי אופנים פשוטות 7 שנים. אתם יודעים. שני גלגלים, ברזל ביניהם, שרשרת, וקצת גלגלי שיניים.

אבל, בכיפור האחרון, שטיילתי עליהם, וקפצתי בדרך כמה מדרגות, האופניים אמרו דייי, ונשבר המזלג.

אז לפני שבוע, יום אחרי כיפור אתחיל הלימוד בנושא ה"אופניים". זה לא כמו פעם. שיש לך אופני BMX או אופניי הרים. או אופניים ב 300 שקל, או אופניים ב1000 שקל.

 

אז זה מתחיל כך. אתה מחפש מה אתה רוצה לעשות איתם, לטייל, לקפוץ ממדרגות, לקפות מכמה עשרות מדרגות. לרדת מהרים, לטייל בעיר וכו. (וכל דבר שונה)

כמה אתה מוכן להשקיע. 1000 שקל או 30,000 שקל.

אתה רוצה אופניים עם בולם אחד או שניים, חלקים פלסטיק אלומיניום, קרבון, או אלוהים יודע.

ממש כמו המערכות לרכב. מסובך, ללמוד איך להתקין מערכת בשעה. אתה לא יודע איך הראש ואיפה הגוף. ויש רמות , מטורף. ומסובך.

 

אז חקרתי טיפה טיילתי במקומות של אופניים. הלכתי לחנויות. ולמדתי "טיפה" על הנושא.

ובסוף קניתי. (אני אמרתי אני ישקיע כ 3K -+ באופניים , ועוד 500 שקל בציוד.

מקסימום 4K. אז אמרתי. נכון לעכשיו !! אני בנזק של 6K וזה בלי ציוד.

 

אגב אני חפשתי אופניים לטייל איתם. אבל!~! שאני יכול לקפוץ, לרדת מדרגות. וירידות. שילוב קשה להשגה.

ומצאתי. אופניי סקוט, מדגם אוקטן. משהוא מפלצתי. !

 

ולשאלה החשובה.

מי כאן מאזור ירושלים/מודיעין. שאוהב את הנושא, ורוצה לפתוח קבוצה או לטייל לפעמים. וללמד אותי דברים חדשים.

אלי.

אומנם אני לא מאזור ירושליים מודיעין -אבל אני אשמח ללמד אותך על פיסוק נכון, כתיבה ללא שגיאות ורישום כותרת.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אגב, זה זמן נפלא להתחיל לרכב - שכן החורף בפתח, ועימו הבוץ, ההחלקות, והברקסים שלא מגיבים :)

רון.

ככה זה שאין לך HAYES NINE עם דיסק 8 מקדימה :)

 

 

ברוך הבא ידידי לענף הספורט הלאומי של אנשי ההיטק בישראל .

 

השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך לפני שאני ורון ידיד השעיר נקבל אותך לקבוצת הרכיבה האיכותית שלנו , היא - מהו הסגנון רכיבה שאתה מחפש לעצמך ? XC ? FR ? DH ?

 

שתמצא את התשובה , דבר איתנו :)

 

אהה ... אני רוכב על NORCO .

PA040118-res.jpg

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...