Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מכוניות מילדותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין,מעניין!

 

אין איזו מקוררת אוויר בנוסף לחיפושית קבריולט שבפינה?:-P

ג.

דווקא כן! באותה תמונה (10) רואים באופק טרנספורטר לבנה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שתחזור הנאיביות של פעם

שיחזרו הלהקות עם 40 הזמרים

שיחזרו לצבוע מכוניות בצבעי פסטל (אני שונא מטאלי)

 

שיהיו יותר היפים, שנריח ניחוח אקליפטוס ולא סתם סיגריות

שכל השוטרים יקראו אזולאי

ושארליך יפתח מסעדה חביבה בשכמונס

 

אני מסטול מעייפות ... מרגיש כאילו אני הסבא של וורטרס אורגינל... מישהי רוצה לשבת לי על הברכיים?[/QUOTE]

בנצי היי

עכשיו אחרי חצות גם לפי שעון חורף, והילדים ישנים, אני זוכרת שירי הלל לאהובה , האם השתנה משהו בסטטוס???

אירית

פורסם
שתחזור הנאיביות של פעם

שיחזרו הלהקות עם 40 הזמרים

שיחזרו לצבוע מכוניות בצבעי פסטל (אני שונא מטאלי)

 

שיהיו יותר היפים, שנריח ניחוח אקליפטוס ולא סתם סיגריות

שכל השוטרים יקראו אזולאי

ושארליך יפתח מסעדה חביבה בשכמונס

 

אני מסטול מעייפות ... מרגיש כאילו אני הסבא של וורטרס אורגינל... מישהי רוצה לשבת לי על הברכיים?

עזבו הכל....

יוחזר המנדט הבריטי.......(כל השאר יסתדר מעצמו)-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
עזבו הכל....

יוחזר המנדט הבריטי.......(כל השאר יסתדר מעצמו)-רן

אהה בטח! רוצה דרכון אירופאי, בעצם למה לא???

רק שלא יחליפו את החומוס והפאלאפל בפיש אנד צ'יפס (איכס.....)

אירית

פורסם
דווקא כן! באותה תמונה (10) רואים באופק טרנספורטר לבנה...

חוץ מאלה, בתמונה 8 יש ווריאנט ממש יפה, ובתמונה 9 יש חיפושית.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם
אהה בטח! רוצה דרכון אירופאי, בעצם למה לא???

רק שלא יחליפו את החומוס והפאלאפל בפיש אנד צ'יפס (איכס.....)

אירית

אירית -היי.

 

תמורת החזרת המנדט,שווה לאכול פיש אנד צ"יפס,לא?

 

זאב

zeev

פורסם
אירית -היי.

 

תמורת החזרת המנדט,שווה לאכול פיש אנד צ"יפס,לא?

 

זאב

זאב היי היי

אוההה לא! אפילו במחיר הזה אני לא מוכנה,

חזרת מסיבוב ביוניון ג'ק ובסווסטיקה? תמונות תמונות

אירית

×
×
  • תוכן חדש...