Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת שיוט


Citroen_Zx
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חושב שיש הבדל בצריכת הדלק.

 

סך הכל סלונואיד חשמלי מקבע (מכנית/אלקטרונית) את מצערת הדלק.. שווה ערך לקיבוע הדוושה מכנית בעזרת הרגל.

 

אמיר.

פורסם

אין שום הבדל, בקרת שיוט טובה לכביש ראשי ארוך, בלי רמזורים, כמו בערים.

 

ככה נגיד אתה נוסע 90 קבוע עם הרגל על הגז או בלי במקרה של בקרת שיוט.

אז אין שום הבדל בצריכת הדלק.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מוטי, אתה מדבר על תיקונים בעליות ומורדות?

 

כי בקו ישר, אחוזי השגיאה של הדוושה הם זניחים בזמן קיבוע (מהירות שיוט)..

פורסם

אני לא בטוח שזה נכון בכל מצב. לדוגמא, בפורד מונדיאו עליה נהגתי לא מעט, דוושת הגז היא בעלת חיבור מכני רגיל, ובקרת השיוט מזיזה אותה פיזית. לא ערכתי בדיקה מדויקת, כמובן, אבל יש לי הרגשה שבעת הגברת המהירות בבקרת השיוט, או סתם בעת עלייה, כשבקרת השיוט מתקנת את המהירות, היא לוחצת על הדוושה הרבה יותר ממה שאני הייתי לוחץ אם הייתי רוצה להאיץ במתינות. כך שיכול להיות שבמקרים של שינויי מהירות תכופים, אפילו אם זה על ידי כפתורי הבקרה שעל ההגה, הבקרה מבזבזת יותר. (אם כי באופן די זניח)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא בטוח שזה נכון בכל מצב. לדוגמא, בפורד מונדיאו עליה נהגתי לא מעט, דוושת הגז היא בעלת חיבור מכני רגיל, ובקרת השיוט מזיזה אותה פיזית. לא ערכתי בדיקה מדויקת, כמובן, אבל יש לי הרגשה שבעת הגברת המהירות בבקרת השיוט, או סתם בעת עלייה, כשבקרת השיוט מתקנת את המהירות, היא לוחצת על הדוושה הרבה יותר ממה שאני הייתי לוחץ אם הייתי רוצה להאיץ במתינות. כך שיכול להיות שבמקרים של שינויי מהירות תכופים, אפילו אם זה על ידי כפתורי הבקרה שעל ההגה, הבקרה מבזבזת יותר. (אם כי באופן די זניח)

 

רוני

גם אצלי זה ככה,כשהאוטו מאיץ לבד הבקרה מושכת עד למהירות הנתונה בהרבה יותר מעלי וממה שהייתי מושך.

×
×
  • תוכן חדש...