Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטארט אף!!!!!!!! - שיפור לרכבי טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קבל המלצה ממני,תעשה את זה,מילה של אקסנוגמנט זו מילה.

 

 

אני פשוט חייב....

 

אקנוגמנטנגנטנמנגטמנטגנט...... :lol::lol::lol:

 

יאשה ... אני מחזיק ממך מחכמי העדה ... שנסע על הרבה רכבים עד הרכב הנוכחי ( :D ) ...

מה אתה אומר על מוצר שיגרום למנוע לעשן יותר ??? אולי נזרוק שם שמן חשיש ? או קצת קססה מהולה ב-99 נטול עופרת ?? הבעיה היא ... שיהיה לו מנצ'יס מהסרטים , איך מתגברים על זה ??

 

בעיה ידועה אצל רכבים שהרגע השתחררו מצה"ל.

והפתרון: צריך פשוט לשבת עם המנוע ולתפוס איתו שיחה.

בשיחה זו,אתה מסביר למנוע שזה פשוט לא בריא למנצ'ס בכמויות

ושזה הכל בראש (מנוע) .אם הוא מנוע עם ראש פתוח,הרווחת.

תוריד לו כמה מילימטרים על הדרך,זה יעלה לו את הבטחון עצמי.

 

אם אתה רוצה להשקיע יותר,שים שמן ג'אראס חצי סינטטי,

קצת יותר יקר...אבל הראש...

הראש מנוע יודה לך וישרת אותך באדיקות.

 

אם תרצה,יש לי פרוייקט מצולם של הזרקת קוק פרסי לצילינדרים.

Rikshanoam-R

פורסם

יש לך עוד איזה רעיון אקזוטי בשבילי ??

אני מבין שכימיקלים לא טובים לראש (מנוע ) ודופקים אותו טוטאלית ... כמו במקרה של ידידנו פותח השרשורים ההזויים , לא ככה ?

 

אני חשבתי להוסיף עוד כמה מזרקים ... שיעלו את יחס התערובת לראש (מנוע) :wink:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...