Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1300 יקר מידיי !

 

זה כולה סאב, וגם זה לא סאב נדיר או מיוחד, דגם ישן של קיקר.

 

ב1300 שקלים אפשר ללכת על סאבים חדשים יותר טובים.

 

מעל ל900 שקלים לא הייתי משלם אגורה, וזה במקרה המצב שלו טוב !

 

תמיר

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגידו לי אם אפשר איפה המקום שמוחרים את ה L7 ב 1800 ש"ח אם אחריות והכל.

תודה! אז לפחות יהיה לי מה להגיד לבן אדם כדי להוריד מחיר!

http://www.autos-sound.com/shop/?p=productsList&iCategory=34

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=L7&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=0

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=29&products_id=217&osCsid=8d5946dd7a3a0d5fd1b67f46019fca02

COMP VR 12 עולה 1400 שקל אז מה ה הבדל הוא 200 שקל על כל סידרה ה גבוה יותר?

מה זה המחירים האלה?

פורסם
1300 יקר מידיי !

 

זה כולה סאב, וגם זה לא סאב נדיר או מיוחד, דגם ישן של קיקר.

 

ב1300 שקלים אפשר ללכת על סאבים חדשים יותר טובים.

 

מעל ל900 שקלים לא הייתי משלם אגורה, וזה במקרה המצב שלו טוב !

 

תמיר

על איזה סאבים אתה מתכוון , מה אפשר להביע ב 1300 ש"ח יותר טוב?
פורסם
בלי אחריות זה כבר לא חדש!

שטויות כאלה הרבה זמן כבר לא שמעתי !

מאיפה הבאת את זה ??? לדוגמא אם אני מביא עכשיו מחו"ל סאב יש לי אחריות בארץ ? ואם איזה ספק שהוא ייבואן מקביל וגם לא נותן אחריות זה אומר שזה גם לא חדש ?

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

ל מיקי ו למידן.

"בלי אחריות זה לא חדש"

זה אומר ש אם אני קונה סאב לא מהחנות ובלי אחריות אז אני לא יכול לדעת מה היה אם הסאב הזה לפני . מה שרציתי להגיד ש אם מוחרים את המוצר בלי אחריות ו הוא עולה פחות ממחיר רגיל אז זה לא פלא ואני לא מחשב אותו כחדש. לדוגמא "למכירה סאב חדש באריזה לא היה בשימוש אף פעם!" זה לא סאב חדש!

בחורים ש חושבים ש מישהו חייב לחשוב יותר מהם טועים! אז פעם הבאה "מידן" תחשוב אתה פעמיים לפני דיבורים בצורה שלך!

למיקי לכל אחד יש דעה שלו ו להגיד ש זה שטויות זה לא מנומס, זה לא כלל כמו ש פלוס ו מינוס מחוברים ל סוללה נותנים זרם!

 

אם למשהו יש להמליצ משהו טוב אז אני רוצה לישמוע את זה, במקום...

פורסם

סתם בשביל ההבהרה ( לא על חוסר הנימוס חס וחלילה )

 

סאב ללא שימוש עם\ללא אחריות הוא סאב חדש !

גם אם הוא ישב במחסן 10 שנים ולא הופעל הוא נחשב חדש אבל ישן מבחינת שנת ייצור .

ברגע שמישהו אומר לך שהסאב רק ניבדק , הסאב חדש אבל אפשר לחלוק על זה כי הוא הפעיל אותו !

וזהווו

לא צריך להמשיך בנושא הנ"ל

 

 

וד"א סאב עם אחריות אתה לא תמצא בפחות מ 2000 ש"ח מדגמי 2005

כל מי שאומר מתחת למחיר הנ"ל משמע ללא אחריות , אלא אם נאמר אחרת

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אני מכיר מישהו שמשיג ב 2100 עם אחריות

אבל עם טיפה מאמץ אפשר גם ב 2000

 

אבל שים לב שהמחיר של המשומש נמוך ב 800 ש"ח

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן


×
×
  • תוכן חדש...