Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

הרכב כידוע סובארו 87' אוט' 1600.

ברכב יש שני פילטרי דלק : אחד מקורי ליד מכל הדלק ואחד בתא המנוע שהוסף עצמאית.

 

השאלה היא כזו - האם יש חשיבות לסוג הפילטר המוחלף בכל טיפול (אני קונה אצל הפרסי את הפילטרים)

האם פילטר איכותי ישפר את נקיון הדלק ?

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לא... פילטר לא מנקה את הדלק... זה בית זיקוק עושה... פילטר בסך הכל מפריד בין הדלק לבין לכלוכים שבאים עם הדלק (בכמות מזערית אומנם אבל עדיין)

פורסם
שלום לכולם...

 

הרכב כידוע סובארו 87' אוט' 1600.

ברכב יש שני פילטרי דלק : אחד מקורי ליד מכל הדלק ואחד בתא המנוע שהוסף עצמאית.

 

השאלה היא כזו - האם יש חשיבות לסוג הפילטר המוחלף בכל טיפול (אני קונה אצל הפרסי את הפילטרים)

האם פילטר איכותי ישפר את נקיון הדלק ?

 

יוסי.

יוסי שלום רב!

אין חשיבות לסוג הפילטר המוחלף, גם אם תקנה אותו אצל הפרסי או העירקי,אם הדלק שלך מזוהם, מהול בנפטא , מים אוקטן נמוך יותר או כל סוג דלק לא איכותי, שום מסנן בעולם, לא ישפראת ניקיון הדלק!

יש חשיבות לכוון הרכבת המסנן לפי החץ המוטבע עליו[ ברוב המקרים]הכוון צריך להיות עם זרימת הדלק, כלומר אם המסנן מורכב לפני משאבת הדלק, הכניסה היא מהטנק, והיציאה לצינור הנכגס למשאבת הדלק החשמלית!

הערה: מסנן הדלק הנמצא בתוך תא המנוע הוא לא מקורי והוא אלתור ישראלי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אהלן צביקה, מה עם מכוניות שלחץ הדלק בהם משמעותית יותר גבוה? האם פילטר דלק "פשוט" יעשה את העבודה?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
אהלן צביקה, מה עם מכוניות שלחץ הדלק בהם משמעותית יותר גבוה? האם פילטר דלק "פשוט" יעשה את העבודה?
אם כוונתך למכוניות מוזרקות, שבהם לחץ הדלק בבארים גבוה יותר , [מרכב בעל קרבורטור עם משאבת דלק של סובארו למשל או פזו 309 בדגמים מסויימים], והאם ניתן להשתמש במסנן פלסטיק פשוט,התשובה היא כמובן שלילית!

ברכבי הזרקה בעלי לחצים חזקים מאוד יחסית לרכבי קרבורטור, לחץ הדלק יפרוץ את מסנן הדלק הפלסטיק"הפשוט", ופשוט יקרע אותו לרסיסים, וכמובן עלול לגרום לשרפת הרכב!

רמת הסינון נקבעת ,על ידי ניר הסינון המקרוני, אשר גודל החורים שלו נמדדים במקרונים , וזהו רמת הסינון,

נוזל ייחדור את המסנן, לכלוך גדול ממקרון , לא יחדור , אך יעטוף את הניר המקרוני בחלק החיצוני שלו , עד שכמות הלכלוך/ הגרגרים תסתום את המסנן מבחו,,\ דלק יכנס למסנן, אך לא יעבור ביציאה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עוד שאלה ....

ישנם שני סוגי פילטרים פשוטים,אחד גדול ואחד קטן יותר.

האם יש הבדל בין הפילטר ה"קטן" לפילטר ה "גדול" ?

למה מיועד הקטן ולמה מיועד הגדול? מה ההבדלים בניהם?

 

תודה.

פורסם

כעיקרון אין הבדל בהנדסה של הפילטר, כמו שאין הבדל בין גלגל 14 לגלגל 16, שניהים גלגלים מסתובבים, הפילטרים הקטנים בדרכ הם יותר עדינים והם בעיקר למים של המתיז, לדלק עדיף לשים פילטר גדול, ההבדל הוא שקלים בודדים

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
אני למשל כשאני קונה פילטר לאפלאוז 92 הוא בא רק פילטר קטן ושקוף..הוא בסדר?או שיש משהו יותר טוב שאני לא יודע עליו?או שאני יכול להשתמש עם פילטר של חברה אחרת?
כולם שקופים (הפילטרים של קרב') אבל יש 2 או 3 גדלים, עדיף לשים את היותר גדול ולא את הקטן

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

לי נאמר שדווקא בסובארו כבר יש פילטר גדול לפני המשאבה, לפני הקרבורטור עדיף לשים פילטר קטן ולא גדול.

פורסם
מה קורה אם אני אחבר 2 פילטרים קטנים כאלה בטור אחד לשני? יש לזה חסרונות?
אם תחבר שני מסננים קטנים כאלה בטור ולא במקביל,בלי לחבר בינהם נתיך 25 אמפר, ובהמשך לדים,

ובמקביל ניאונים כחולים ומרצדי אורות אתה עלול לגרום לקצר לשרפת הרכב, ולסתימות דלק !

ראה הוזהרת!

מתי יגיע כבר ה1 בספטמבר, ותגמר כבר חופשת הקיץ עם השאלות המעיקות האלו???!!

 

אין הבדל מהותי בין הרכבת מסנן דלק קטן לגדול, במקרה זה הגודל לא קובע!

יש חשיבות לכוון הרכבת המסנן, לפיט החץ המוטבע עליו!

יש להרכיב מסנן יעודי לרכב יעודי: בדיהטסו שרייד ואפלאוז, למסנן הדלק יש חור, לשם קיבוע המסנן לקיר האש, רצוי לכן להשתמש במסנן כזה לרכב זה, ולא במסנן אוניברסלי!

במיצובשי לנסר וסוזוקי כנ"ל!

בסובארו המסנן רצוי להיות בעל זוית יציה ובניסת דלק של זוית 90 או 180 מעלות!

אין צורך ומיותר להרכיב מסנן דלק נוסף בתא המנוע. במקרה זה כל המוסיף גורע!!

בברכה ובציפיה לגמר חופשת הקיץ של התלמידים!

סעו בזהירות ותנו זכות קדימה להולכי רגל, ושמרו על זהירות יתר במעברי חציה ליד בתי ספר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אם תחבר שני מסננים קטנים כאלה בטור ולא במקביל,בלי לחבר בינהם נתיך 25 אמפר, ובהמשך לדים,

ובמקביל ניאונים כחולים ומרצדי אורות אתה עלול לגרום לקצר לשרפת הרכב, ולסתימות דלק !

ראה הוזהרת!

מתי יגיע כבר ה1 בספטמבר, ותגמר כבר חופשת הקיץ עם השאלות המעיקות האלו???!!

 

אין הבדל מהותי בין הרכבת מסנן דלק קטן לגדול, במקרה זה הגודל לא קובע!

יש חשיבות לכוון הרכבת המסנן, לפיט החץ המוטבע עליו!

יש להרכיב מסנן יעודי לרכב יעודי: בדיהטסו שרייד ואפלאוז, למסנן הדלק יש חור, לשם קיבוע המסנן לקיר האש, רצוי לכן להשתמש במסנן כזה לרכב זה, ולא במסנן אוניברסלי!

במיצובשי לנסר וסוזוקי כנ"ל!

בסובארו המסנן רצוי להיות בעל זוית יציה ובניסת דלק של זוית 90 או 180 מעלות!

אין צורך ומיותר להרכיב מסנן דלק נוסף בתא המנוע. במקרה זה כל המוסיף גורע!!

בברכה ובציפיה לגמר חופשת הקיץ של התלמידים!

סעו בזהירות ותנו זכות קדימה להולכי רגל, ושמרו על זהירות יתר במעברי חציה ליד בתי ספר!

בברכה

צביקה

 

צביקה למה אתה תמיד צריך להיות אנטי לכל תגובה של כל אחד כאן בפורום...אתה לא מאמין לי תבדוק בעצמך את כל התגובות שלך......מה שסימנתי הייתה יכול להסתפק בלכתוב רק את המשפט הזה

 

ו1 בספטמבר זה מחר אני מקווה שיפטרו לך כל הבעיות בחיים מחר

×
×
  • תוכן חדש...