Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש Changer היודע לקרוא גם MP3 ושניתן לחברו לHU של Pioneer.

אם אינני טועה, ראיתי Changer כזה של SONY אבל אינני בטוח אם ניתן לחברו לHU שלי...

Pionner DVH-P7000

פורסם
מה זאת אומרת עובדים על תדר רדיו?

 

 

צ'יינג'ר על תדר רדיו עובד ככה:

 

הוא בעצם צ'יינג'ר רגיל רק שאת מה שהוא קורא הוא משדר בתדר של רדיו. ההד יוניט קולט את התדר הזה ומשדר אותו לרמקולים או וואטאבר...

 

 

איכות פחות טובה מצ'יינג'ר רגיל.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
ראלימן עדיין יש לך כבלים, זה מתחבר באמצעות מתאם FM שמתחבר לכניסת האנטנה ברדיו דיסק ומצד שני יש לו חיבורים לצ'יינג'ר.

 

 

אוקיי מקבל תיקון ומוסיף שאלה:

 

אז מה היתרון פה? עלות?

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
ראלימן עדיין יש לך כבלים, זה מתחבר באמצעות מתאם FM שמתחבר לכניסת האנטנה ברדיו דיסק ומצד שני יש לו חיבורים לצ'יינג'ר.

 

 

אוקיי מקבל תיקון ומוסיף שאלה:

 

אז מה היתרון פה? עלות?

 

 

 

ראלימן

 

בזמן האחרון אני רואה שאתה מפליץ יותר מידי שטויות ואז מתקנים אותך ואתה אומר "מקבל תיקון".

אני חושב שמי שלא יודע או מישהו שחושב שהוא יודע אבל לא בטוח, עדיף שישתוק ולא יטעה חברי פורום אחרים!!!

פורסם
ראלימן עדיין יש לך כבלים, זה מתחבר באמצעות מתאם FM שמתחבר לכניסת האנטנה ברדיו דיסק ומצד שני יש לו חיבורים לצ'יינג'ר.

 

 

אוקיי מקבל תיקון ומוסיף שאלה:

 

אז מה היתרון פה? עלות?

 

 

 

ראלימן

 

בזמן האחרון אני רואה שאתה מפליץ יותר מידי שטויות ואז מתקנים אותך ואתה אומר "מקבל תיקון".

אני חושב שמי שלא יודע או מישהו שחושב שהוא יודע אבל לא בטוח, עדיף שישתוק ולא יטעה חברי פורום אחרים!!!

 

חמוד...!

 

ומה בדיוק הנפיחה שלך תרמה לדיון הזה או לכל לדיון אחר?

 

סתם רצית לצאת גבר בלנסות לרדת עליי. מיותר לחלוטין.

 

שאלו שאלה עניתי, אייל הוסיף על דבריי ובזה זה נגמר. אין צורך בנפיחות חסרות משמעות כמו שלך.

 

ובבקשה אל תהפוך את זה לאיזה וויכוח מעייף ודבילי, באמת שכבר בכלל מיותר.

 

אתה רוצה להמשיך? ה"פ זה המקום. יש לך בעיה איתי? ה"פ זה המקום.

 

 

לשיקולך.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

ילדים, לא לריב!!! :lol:

תודה על התשובות - ידעתי כבר לגבי המכשירים העובדים על FM - כשהיתרון הוא כמובן האוניברסליות שלהם - לא משנה איזה HU יש לך, אפשר להשתמש בהם אך השליטה בנפרד...

 

האם למישהו מותקן כזה? איך האיכות? אני מניח שאם אכן המידע מועבר בכבל זו פחות בעיה למרות שהקידוד לFM אמור להוריד מעט איכות - דבר שאגב פחות בעייתי אם שומעים בעיקר MP3 (כמו שאני מתכוון) כיוון שהתדרים שנפגעים זהים כמעט...

 

אשמח לשמוע תגובות ענייניות! ממי שמותקן אצלו מכשיר כנ"ל או שמע כזה אצל מישהו אחר.

ושוב תודה לכולם,

גל

×
×
  • תוכן חדש...