Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סטודנטים, תלמידי י"ב שנמצאים בשביתה ורוצים לחסוך מעט כסף בזמן הפנוי שיש להם ומעוניינים בעבודה.

מוזמנים ליצור קשר:

 

ניתן לפנות ל:

ג'ורג' 052-3429296

ליטל: 057-2752642

אריק: 057-6923999

 

בין השעות 8:30 בבוקר, עד 20:00 בערב.

 

תודה ובהצלחה

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה תקופתי, כל פעם מגיעים עובדים שמגיעים לעבודה מועדפת והתחנה רוויה בעובדים.

מתוך ניסיון תיגש שוב פעם אל מנהל התחנה לאחר שבועיים שלושה ובדוק שוב.

 

 

שיהיה לך בהצלחה

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ניגשתי לפני שעה שוב והפעם הבאתי קורות חיים (פעם קודמת הוא ביקש ממני לחזור ולהביא קורות חיים), נראה מה יהיה, נקווה לטוב.

 

בד"כ צריך אישור רפואי ותעודת יושר לתחנות דלק? כי הייתי היום במשטרה ואמרו לי שסגור! חוצפה.

פורסם

כן מחייבים את האישורים הנ"ל.

גם עבודה בחנות היילו נחשבת כעבודה מועדפת.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אי אפשר לחתום יותר בלשכה, משרד הביטחון ביטל את הפרצה הזאת בחוק ובמקום זה יש פטור לחיילים משוחררים ממיסים שהמעביד לוקח ישר מהמשכורת לתקופה של 3 שנים אם אני זוכר נכון.

פורסם

אתה לא זוכר נכון.

אתה מקבל עוד שתי נקודות זיכוי במס הכנסה במשך 3 שנים. בכל מקרה פטור ממס אין לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
איזה עצבים, אני מחפש עבודה כמתדלק כדי לקבל את המועדפת אבל בתחנות דלק בצפון לא צריכים עובדים.

 

מאיפה הבאת את זה? בצפון שאני גר בו תמיד מחפשים עובדים (צפת מצפה הימים ראש פינה חצור טבריה..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אבל גיא גר ביוקנעם הצעתי לו לעבוד אצלי באלונית עין הכרמל או אלונית עופר.

גם פותחים עכשיו פז ענק יחד עם ארומה בעתלית, הוא גם לא רצה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
סטודנטים, תלמידי י"ב שנמצאים בשביתה ורוצים לחסוך מעט כסף בזמן הפנוי שיש להם ומעוניינים בעבודה.

מוזמנים ליצור קשר:

 

ניתן לפנות ל:

ג'ורג' 052-3429296

ליטל: 057-2752642

אריק: 057-6923999

 

בין השעות 8:30 בבוקר, עד 20:00 בערב.

 

תודה ובהצלחה

 

 

ל'

 

אוטוטו השביתה נגמרת(אחרי החג)

לא הספקת לקרוא את העיתון היום:-D

פורסם
אתה לא זוכר נכון.

אתה מקבל עוד שתי נקודות זיכוי במס הכנסה במשך 3 שנים. בכל מקרה פטור ממס אין לך.

 

צביקה, עד כמה שאני זוכר זה 3 נק' שווה ערך ל-450 ש"ח.

פורסם
אבל גיא גר ביוקנעם הצעתי לו לעבוד אצלי באלונית עין הכרמל או אלונית עופר.

גם פותחים עכשיו פז ענק יחד עם ארומה בעתלית, הוא גם לא רצה.

 

ראה ה"פ עוד דקה.

×
×
  • תוכן חדש...