Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולגופו של עניין

 

מי שלומד הסטוריה יכול להתחשבן עם כל עם בעולם ויש כמה עמים שיכולים להתחשבן איתנו.

אז בני ל', רק תזכור איזו מדינה עמדה לצידנו במלחמות ובצרות של 4 העשורים האחרונים למרות שזה לא היה כל כך נעים לה.

אז יכול להיות שזה באמת אקט של כפרה, אבל אין בכך שום רע. ולפני שהם "יאכלו חרה" תשאל את עצמך איך למשל, רק למשל, היה מערך הצוללות וכל חיל הים נראה אלמלא גרמניה.

אז קצת כבוד למי שעוזר לך ואל תנשוך את היד שמאכילה אותך, כפרה או לא...

ומילה נוספת על הורי המנוחים: הם מוינה שבאוסטריה וסבלו מהנאצים. כל ימיהם הם לא נהגו במכונית גרמנית ולא ביקרו בגרמניה. אבל אותנו, הילדים הם לימדו, עודדו, הינחו לקשור את הקשרים שוב, כי אי אפשר לשמור על טינה כל הדורות. אבל גדלות נפש זה כנראה עסק לגרמנים המכפרים מבלי שמישהו מכריח אותם, ורק לחלק מאיתנו...

צודק בני בדבריו. את המחילה יכולים לתת רק אותם האנשים ומשפחותיהם שסבלו באמת מזועות הנאצים, המחילה היא אינדוודואלית ועניין של הרגשת היחיד וכל אדם רשאי להתיחס לנושא על פי הרגשתו...הכרת תודה, פירגון, מילה טובה, לאדם שהשקיע בך מזמנו מירצו וכספו

תמיד תהיה במקום, ללא קשר למוצאו...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלום לכולם,

 

צודק ליאור, הם באמת אנשים טובים, כידוע לי יש כמה פרינצים, גם אני נתקלתי בכמה וכמה אנשים

שעזרו לי רבות בפרוייקט השיפוץ של הפרינץ 4 שלי, פרוייקט הספורט פרינץ, חבר שלי, ראש מועדון ה NSU הגדול בעולם, נסע גם כן קילומטרים רבים בכדי להביא לי זוג פאנלים נדיר לספורט פרינץ שלי, אחרים שלחו לי חלקים במתנה, ארחו אותי יפה מאוד בגרמניה.

 

כרמל ואני, כמנהלי מועדון NSU ISRAEL הוזמנו והשתתפנו בישיבה השנתית של מועדוני NSU, ו AUDI TRADITION.

 

לא פעם יצאו מאמרים בירחוני ה NSU בגרמניה, לפני כ 4 שנים היה מאמר עלי, ועל הפרינץ 4 שלי

עם הכותרת, "NSU ב... ישראל !!!". יצא גם כתבה קטנה לאחרונה, על השתתפותינו במפגש הבין לאומי ל NSU בבורקולו-הולנד.

 

לכן, מגיעות עוד תודות אישיות לברנד, מארק, ועוד...

 

הם בטח לא אשמים במה שהיה לפני 60 שנה, והלוואי שהרבה אנשים אחרים... היו נותנים יחס כמוהם.

 

מועדון NSU בישראל פועל לקידום הנושא בישראל, ואנו מונים בסביבות ה 20 חברים, שזה יפה.

יש גם כמה פרוייקטים מענינים מתבצעים כרגע, שיפוץ 1000 של אורי, ספורט פרינץ ו 1000 שלי, ורפליקת TTS 65 ע"י ליאור, בגרמניה צופים בפליאה בביצה הפעילה שלנו כאן...

 

כל חובבי NSU, מוזמנים ליצור קשר...

 

יום טוב לכולם.

נדב

NSU CLUB ISRAEL

NSU Club Israel

פורסם

אני קונה חלפים לאלפות שלי בגרמניה. במסגרת המסעות הגעתי לספק חלפים באיזור היער השחור למי שמכיר. הבחור שם התעקש לשכן אותי בביתו, הייתי בהלם מהכנסת האורחים. היה חסר לו חלק מסויים שביקשתי לרכוש אזי הוא נסע איתי כ-200 ק"מ (100 לכל כיוון) לחבר שלו על מנת להשיג לי את החלק הדרוש. הספק "הרגיל" שאני רוכש ממנו חלקים נמצא במינכן וגם אצלו הכנסת האורחים מדהימה, בכל פעם שאני מגיע (בערך אחת לשבועיים שלושה) הוא דואג לקחת אותי מהמלון, נותן לי רכב לעינייני ולאחר מכן מחזיר אותי למלון.

אני לא בטוח שאבי ז"ל שהיה ניצול שואה אכן היה מלא שימחה מעסקי הרכישות בגרמניה אבל אם ננטרל את ההיסטוריה האנשים האלו מדהימים.

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
אני קונה חלפים לאלפות שלי בגרמניה. במסגרת המסעות הגעתי לספק חלפים באיזור היער השחור למי שמכיר. הבחור שם התעקש לשכן אותי בביתו, הייתי בהלם מהכנסת האורחים. היה חסר לו חלק מסויים שביקשתי לרכוש אזי הוא נסע איתי כ-200 ק"מ (100 לכל כיוון) לחבר שלו על מנת להשיג לי את החלק הדרוש. הספק "הרגיל" שאני רוכש ממנו חלקים נמצא במינכן וגם אצלו הכנסת האורחים מדהימה, בכל פעם שאני מגיע (בערך אחת לשבועיים שלושה) הוא דואג לקחת אותי מהמלון, נותן לי רכב לעינייני ולאחר מכן מחזיר אותי למלון.

אני לא בטוח שאבי ז"ל שהיה ניצול שואה אכן היה מלא שימחה מעסקי הרכישות בגרמניה אבל אם ננטרל את ההיסטוריה האנשים האלו מדהימים.

ראובן

לכל חברי בשרשור.......

1. הגרמנים אכן עם מדהים, נחמד ומסביר פנים. כדי שלא יהיו טעויות, גם לפני 60 שנה הם היו כאלה.

לגרמניה קראו ערס (ארס!) התרבות ומיטב הקולטורה ,מלחינים,סופרים,הוגי דעות וכו' הגיעו ממנה.

2. זה בדיוק הקסם והדילמה שיש בקשר עם סוציופטים.

הם מקסימים, עד שהם לא. אם מישהוא חושב שיש להם בעיה לעשות שואה שניה לטורקים או למוסלמים בקירבם, אז הוא טועה בגדול.

כשלעצמי, לא אכנס לעולם לגבול גרמניה (הייתי בעבר), כל בלטה שם מעבירה בי חלחלה!

בני, וואללה??? גם סבא וסבתא שלי מוינה!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפני ארבע חודשים התארחתי אצל משפחה בגרמניה יחד עם חבר דרך אירגון disraelis, זה אירגון ששולח נכי צה"ל ונפגעי טרור, להתארח אצל משפחה בגרמניה/שוויץ/אנגליה על חשבון המשפחה המארחת.

אני פשוט נדהמתי מרוחב ליבם של המשפחה שאירחה אותי או חבר שלי (שנינו נפצענו במהלך פעילות מבצעית).

את הטיסות הם שילמו, את הליטר וחצי בירה ששתינו כל יום הם שילמו (למרות שהתעקשנו לשלם, הם פשוט רבו איתנו על ההוצעות, הםא לא היו מוכנים שנשלם סנט אחד בכל הטיול הזה),המשפחה שילמה עלינו במוזיאונים, נתנה לנו לנהוג על האודי שלהם באוטובאן (אני רוצה לראות שישראלי יתן לשתי אנשים זרים לנהוג על הרכב שלהם ועוד לשני ישראלים צעירים).

אין לי מילים לתאר את טוב ליבם.

ואותה משפחה בעיירה קטנה בבבריה מארחת יחד עם עוד משפחה (כומר פוטסטנטי) ארבעה קבוצות של ישראלים שכל ההוצאות עליהם.

אגב עם יש פה מישהו נכה צהל או נפגע טרור, אשמח להפנות לאותו אירגון..

פורסם

את רוב קנייותי באיביי, ויש לי כמה עשרות, רכשתי מגרמנים.

 

 

התקשורת תמיד הייתה טובה, מנומסת, ללא תחמונים, משלוח מהיר וכו'.

 

לא ניתן להכליל מהעבר על הגרמנים כמו שלא ניתן להכליל על עידות, עמים ומדינות.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

הפשע שהגרמנים ביצעו בנו הנו דבר שאסור שישכח בהמשך הדורות הבאים של העם היהודי,

ולדעתי אכן יתכן שהוא גם מהווה שיקול אצל הסוחר הגרמני, אולם זה לא אומר שצריך לנצל את זה.

 

מטרת השרשור היא מבורכת, ובאה להמחיש עד כמה חובבי רכב אמיתיים אוהבים לעזור אחד לשני,

ולא כמה הגרמנים מתביישים במעשי אבותיהם כך שאפשר לעשות קומבינה ולהשיג מהם חלקים בזול.

 

אנשים טובים יש בכל מקום, ללא קשר למוצאם, וכמו שהשרשור הזה עוסק בגרמנים, כך הוא יכול היה

גם לעסוק בבריטי שסיפק לי בסדיר את כל החלקים שהייתי צריך לגולף, במחירי עלות, וללא רווח בכלל!

אגב, ממנו גם למדתי להבין כמה המוכרים ב-Ebay מרוויחים מניפוח מחיר המשלוח.

 

אני דווקא מעריך אותם בגלל תרומתם הייחודית לעולם הקולנוע.
סוף סוף תגובה עניינית :lol: :lol: :lol:

 

יש לי חבר, הבחור טיפה חסר טאקט, שפגש באוסטרליה לא מזמן שתי גרמניות וסיפר להן שהקללות

הנוראיות ביותר בשפה העברית הן גרמני ונאצי. הגרמניות קיבלו את השוק של החיים שלהם...

No worries 8)

פורסם

זה הקללות הכי גרועות בעברית ? יא בן מו@!# אוכל בQ@ ישן עם @$$1 שכמוך :)

 

ובקשר למה שכתב בני - אני יכול להבין אותו, המשפחה שלי סבלה מאוד מהגרמנים, וכמעט לא נשאר ממנה כלום. אני מכיר דור שלם של אנשים שאין להם סבאים וסבתות בכלל, תודות לאותו "ערש התרבות".

 

אבל, ואבל גדול - אנ לא חושב שגרמני היום צריך לשלם על מה שעשה סבא שלו, 60 שנה לפני שהוא נולד. קשה לי פסיכולוגית לנסוע ב"רכב העממי" (פולקסוואגן חיפושית), אבל אני מכיר בתרומה הגדולה של גרמניה לישראל ובידידותה, ובזה שבכל מקום יש אנשים נהדרים שחולקים איתנו את אותו תחביב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גרמנים, לא גרמנים. כן נאצים, לא נאצים. זה ממש לא משנה.

 

לפי המצב כיום האויב הכי גדול של המדינה שלנו היא המדינה שלנו. השחיטות, העוני, האלימות. באמת כדאי שנתחיל להתעסק עם הבעיות שלנו ונפסיק לבכות על כמה שהגרמנים רעים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ובחזרה לנושא המקורי:

בדרך כלל הגרמנים באיביי מגבילים את המשלוח לגרמניה בלבד, ואם שואלים אותם לגבי משלוח מחוץ לגרמניה, הם בד"כ בכלל לא משיבים. אם מגיעה תשובה היא כמעט תמיד שלילית.

 

בנוסף, המשלוח מגרמניה לארץ מאוד יקר בהשוואה לאנגליה: משלוח בדואר אוויר של DHL לחבילה של קילו עולה כ-30 יורו, לעומת 10 פאונד דרך הדואר הבריטי. אם ישנה דרך זולה יותר לשלוח חבילות מגרמניה לישראל, אשמח מאוד לשמוע.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

בדואר אויר רגיל (אקונומי) עולה לי לשלוח כ-1 ק"ג בערך 6.5 יורו.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

לי מצטטים על משלוח 1 ק"ג מאירופה מחירים מופרכים לגמרי. השיא היה 28 פאונד למשלוח של קרבורטור... סירבתי בנימוס.

 

חנות חלפים מסוימת מגרמניה מבקשת דרך קבע 20-30 יורו למשלוח, על פריטים ששוקלים הרבה פחות מקילו.

 

כנראה שכל הגרמנים הנחמדים לא מתעסקים בחלפים של פיאט...

פורסם

נאמר שהגרמנים מתעסקים פחות עם פיאט, מאשר האיטלקים עם NSU... :roll:

אבל אני קניתי צמיגי 125/12 בחנות גרמנית, המתמחה ב... פיאט 500\126.

NSU Club Israel

×
×
  • תוכן חדש...