Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לעץ הזה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=66610

 

הרכב תוקן על חשבוננו. סוכנת הביטוח שלנו טוענת שמאחר והנהג הפוגע לא תבע את הביטוח שלו היא לא יכולה לתבוע את הביטוח שלו ולכן אנחנו צריכים לתבוע אותו בתביעות קטנות.

זו הברירה היחידה שלי אם אני רוצה לראות את הכסף בחזרה?

מה אני צריך להכין והאם יש נקודות חשובות שצריך לשים לב אליהם בהכנת התביעה?

 

תודה רבה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

להתקשר לנהג הפוגע ולדרוש ממנו להעביר הודעה על התאונה לחברת הביטוח שלו. הוא לא צריך להודות בדבר- רק להודיע שהשתתף בתאונה ולמסור את הפרטים שלך. זהו- מכאן- זה בין חברות הביטוח. אם הוא יסרב- איים עליו שאתה הולך לבית משפט. אם יעמוד בסירובו- לך להתייעצות עם עו"ד ותגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות. קח בחשבון שאתה צריך לתקן את האוטו בטרם תביעה על מנת להוכיח נזק. אם תחליט לתקן ע"ח הביטוח שלך, אתה יכול לתבוע אותו על שיעור ההשתתפות העצמית. אם אין לך ביטוח או אתה לא רוצה להגדיל פרמיות בעתיד- תבע אותו על כל סכום הנזק כולל ירידת ערך, אם יש. את תיק השמאי קח לעצמך כי תצטרך אותו לעדות.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
בהמשך לעץ הזה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=66610

 

הרכב תוקן על חשבוננו. סוכנת הביטוח שלנו טוענת שמאחר והנהג הפוגע לא תבע את הביטוח שלו היא לא יכולה לתבוע את הביטוח שלו ולכן אנחנו צריכים לתבוע אותו בתביעות קטנות.

זו הברירה היחידה שלי אם אני רוצה לראות את הכסף בחזרה?

מה אני צריך להכין והאם יש נקודות חשובות שצריך לשים לב אליהם בהכנת התביעה?

 

תודה רבה.

יש לתבוע את הנהג הפוגע ואת חברת הביטוח שלו, באותו כתב תביעה.

שבית המשפט יחליט מי יישא בתשלום, אתכם זה לא מעניין.

יש לתבוע את המקסימום האפשרי (עלות התיקון לפי חשבוניות+עלויות נלוות: נסיעות במונית, אגרת הגשת התביעה וכו') כמובן צריך איזושהי הוכחה בכתב לנ"ל. (חשבוניות הכי טוב)

במועד המשפט יש להניח שהשופט יבקש מהצדדים להגיע לפשרה, כדאי לשקול מראש עד כמה מוכנים להתפשר, ואם לא מתפשרים, מה ההוכחות שיש בידיכם לכך שהתאונה באשמת הצד השני.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
להתקשר לנהג הפוגע ולדרוש ממנו להעביר הודעה על התאונה לחברת הביטוח שלו. הוא לא צריך להודות בדבר- רק להודיע שהשתתף בתאונה ולמסור את הפרטים שלך. זהו- מכאן- זה בין חברות הביטוח. אם הוא יסרב- איים עליו שאתה הולך לבית משפט. אם יעמוד בסירובו- לך להתייעצות עם עו"ד ותגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות. קח בחשבון שאתה צריך לתקן את האוטו בטרם תביעה על מנת להוכיח נזק. אם תחליט לתקן ע"ח הביטוח שלך, אתה יכול לתבוע אותו על שיעור ההשתתפות העצמית. אם אין לך ביטוח או אתה לא רוצה להגדיל פרמיות בעתיד- תבע אותו על כל סכום הנזק כולל ירידת ערך, אם יש. את תיק השמאי קח לעצמך כי תצטרך אותו לעדות.

מדובר בחיפושית, יש ביטוח צד ג' בלבד וקשה לי להאמין שיש ירידת ערך אחרי התיקון (בהנחה שמדובר בחיפושית רגילה ולא אקזמפלר נדיר ומשופץ באלפי שקלים במצב כאילו אתמול יצא מבית החרושת)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

איפה בטחת את הרכב? אצל חמדה? אם כן אז תסתכל בפוליסה, מגיע לך יעוץ עד ועזרה עד סכום מסויים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רק שתדע לך, אם אתה משתמש הולך לתביעה דרך חברת הביטוח שלך, הפרמיה שלך תעלה גם אם תזכה במשפט. ככה שלא היתי ממליץ לשתף את חברת הביטוח שלך בתביעה בשום מקרה אלא אם העורך דין עולה עשרות אלפים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ראשית תודה לכולם.

 

איפה בטחת את הרכב? אצל חמדה? אם כן אז תסתכל בפוליסה, מגיע לך

יעוץ עד ועזרה עד סכום מסויים.

הרכב מבוטח אצל חמדה - אין מה לעשות ההצעה שלה היא הכי זולה בהרבה.

 

באמת הגיע הזמן שאקרא את כל הפוליסה כולל האותיות הקטנות...

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

מניסיון של תביעות קטנות , קודם כל תתקשר אליו ותסביר את המצב - כלומר במידה

והוא לא משלם כסף אתה תובע אותו בבית המשפט לתביעות קטנות .

 

במידה והוא לא הסכים לשלם , אתה ניגש לבית המשפט ומגיש תביעה על סך הנזק הכולל שנגרם לך

כלומר , הנזק המכני/ פחחות צבע המוכח בקבלות ( ניתן לתבוע גם על סמך חשבון פרפורמה - הכוונה להצעת מחיר במידה ומכרת את הרכב תמיד אתה יכול לטעון שהורדת לקונה במחיר ) , עלות שמאי במידה והיה כזה , הוצאות שונות כגון הפסד ימי עבודה וכו ( רק טיפ קטן , שופטים לא אוהבים שמנפחים את

התביעה על ידי טענת הפסד ימי עבודה ונסיעות.

בנוסף מומלץ לצרף שרטוט אשר מסביר את מצב התנועה והרכבים בעת התאונה , כמובן שעדים לתאונה

יוסיפו המון לתביעה .

 

אגב , תמיד ניתן להוציא מכתבים לבחור ולחברת הביטוח שלו על מנת להרתיע , גם אם אתה מבוטח

בביטוח צד ג' , הם אמורים לעזור לך בזה שהם יוציאו מכתב בשמם.

פורסם

אח שלי אתה אשקנזי או שאתה סתם טיפש לך לבן אדם דפוק לו בדלת ואם זה לא ילך בדרכי נועם דפוק לו מכות ואז הוא ישלם

פורסם
אח שלי אתה אשקנזי או שאתה סתם טיפש לך לבן אדם דפוק לו בדלת ואם זה לא ילך בדרכי נועם דפוק לו מכות ואז הוא ישלם

יכול להיות, אבל לא בטוח מה הוא יעשה עם הכסף בכלא :-)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סוף סוף תגובה שמכבדת את הפורום:

audi rs6:

אח שלי אתה אשקנזי או שאתה סתם טיפש לך לבן אדם דפוק לו בדלת ואם זה לא ילך בדרכי נועם דפוק לו מכות ואז הוא ישלם
rs6, אם אתה לא אשכנזי/אשקנזי אז איך אתם אחים?

ולעניין:

האם יש עדים לתאונה? דבר איתם, נסה להבין האם הם תומכים בגרסתך.

כמה מקום היה בכביש? שני נתיבים כאשר משפשפים מראות, שני נתיבים מרווחים, אחד וחצי?

שלח לנו תמונה.

פנה לביטוח שלך, הם אמורים לייעץ לך בדיוק איך לפעול ואיזה מסמכים להכין, אפילו אם אתה לא מפעיל את הביטוח.

נסה להקליט את הבחור בכל שיחה.

אם אתה תובע, נראה לי שעדיף להזכיר את ההתחזות, ועדיף גם להקליט איתו שיחה עוד לפני התביעה, שבה אתה מדבר איתו על ההתחזות

×
×
  • תוכן חדש...