Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רמקול יותר איכותי ועדיף בתקציב של עד 700 שקל ?

האם העובדה שמורל מיוצרים בארץ הופכת אותם לאיכותים יותר יחסית למחיר ?

איזה קומפוננט אתם ממליצים ?

מי שמכיר את שתיהם שיגיב ושמע ויודע .

הסיגנון הוא קומפוננט שיהיה רך לא צורם באוזן !

פייז:

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=378&CatCode=220

מורל:

http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1111

 

עוד שאלה :

מה ההבדל בין המורל דוטק הראשון לבין ה MK2 ? האם יש הבדל משמעותי ובגללו הקפיצו את המחיר ?

 

תודה ,כפיר.

פורסם

כפיר, את הפולס 6.5 שמעת אצל Caveman באחד המפגשים הראשונים שלנו.

הם לא חוברו למגבר..

 

נשמעו טוב, אפילו בלי מגבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כפיר

תשמע לי תוסיף עוד 100 שקל ותביא תקומפוננט הזה אתה לא תתאכזב יש להם אחלה הפרדת צלילים .

הם לדעתי 2 רמות, מעל לכל שאר הקומפוננטים במחירים האלה .

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=9012&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=0

 

בהצלחה !

לא הבנתי אותך מה זה "תשמע לי" הוא צריך את מה שנשמע לו ולא לך !!

ומי שם אותך להחליט שהסט הזה הכי טוב בטווח מחירים שלו ? מה שמעת את כל הסטים בעולם או שבחנת לפחות מספר נכבד ולפי שמיעה כמובן שאתה הגעת למסקנה כזאת ? ממש מוזר....

פורסם

תומר

אני אכן שמעתי את הסטים הללו והם תת רמה לעומת האינפיניטי.

כאשר רשמתי "תשמע לי" זה בסך הכול היה בגדר המלצה, אם לא הבנת את זה כניראה שיש לך בעיה בהבנת הניקרא .

פורסם
תומר

אני אכן שמעתי את הסטים הללו והם תת רמה לעומת האינפיניטי.

כאשר רשמתי "תשמע לי" זה בסך הכול היה בגדר המלצה, אם לא הבנת את זה כניראה שיש לך בעיה בהבנת הניקרא .

אוקי קודם כל אם אתה אומר על הסטים האלה שהם תת רמה אתה מגדיל את בורותך בסטריאו לרכב שכן 2 הסטים שהבחור ביקש לדעת חוות דעת עליהם רחוקים מלהיות תת רמה ומנסיון בהרכבה של הרבה סטים כאלו על מספר מגברים שונים ומגוונים אז אל תנסה להטעות את האנשים סתם ככה פה בפורום.
פורסם

תומר

לעומת האינפינטי הם אכן תת רמה לדעתי .

גם אני שמעתי אותם בכל מיני צורות מגוונות וזאת המסקנה שלה הגעתי .

 

הבחור מעוניין להשקיע 700 שקל , אז למה שיקנה רמקול שעולה 380 שקל כדוגמת הפולס כאשר הוא יכול להסיף עוד 100 שקל ולעלות ברמה ?

 

ואיך בדיוק הגעת למסקנה שאני מטעה אנשים פה ?

ולמה אתה טוען שהרמקולים הללו ברמה ? כי הם לא .

יחסית לכסף שאתה משלם עבורם התמורה אומנם לא רעה אבל תמיד ישנם מוצרים יותר טובים בתוספת קטנה של כ 100 200 שח

פורסם

דבר ראשון אני לא מבין למה ההתלבטות שלך היא בין רמקול שהוא "6.5 לרמקול שהוא "5.25 ?

 

ולעניין: הפייז מאד איכותיים ואם אתה משווה אותם לאינפיניטי אז לפי דעתי האינפיניטי לוקח בצלילים הגבוהים אבל בטווח התדרים הנמוך יותר הפייז יותר טובים, ואם ההתלבטות היא בין הפייז למורל אז הפייז יותר איכותיים לפי דעתי, בעיקר הטוויטר המצויין של פייז שנותן במת סאונד יפה מאד בפרונט

פורסם

תודה מירן ושאר חברי הפורום אין על מה לריב .

 

RS- שמעתי אותם אכן אבל בלי מגבר זה משהו אחר לגמרי .

הסט הנ"ל לא בשבילי אלא בשביל שאולי חבר שלי שרשום פה, וקצת בגלל העבודה והלחץ אין לו הרבה זמן אז אני מתייעץ פה בשבילו , הוא הולך לשדרג את המערכת שלו.

אני יציע לו את הראפרנס , עכשיו שאני חושב על זה באמת סט קומפוננט איכותי , שמעתי אותם בקליו , אז במפגש, הם היו לטעמי.

 

הגודל לא משנה כי בבניה קטנה הכל מסתדר .

 

אבל עוד לא עניתם לי על השאלה השניה, מה ההבדל בין הדוטק MK1 ל MK2 ??

×
×
  • תוכן חדש...