Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שעות לפני מכירת (כנראה) הסובארו.....הנסיכה שלי....


mcyossi
שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזו מסירות יוסי ,אני זוכר שככה הייתי עם האוטו הראשון שלי

עם השנים זה דועך ,אבל הגחלת תמיד נשמרת

 

בקיצור עזוב אותך מכוניות ,אני כל חודש עושה עלייה לרגל לשקשוקה של אור יהודה ,הכי טעים בעולם

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השרשור הזה נראה יותר כמו : יומני היקר , של מק-יוסי...

 

ואני לא מבין מה הטעם בו.

 

קניתי היום מקרר לדירה שלי , ב500 ש"ח , אותו רעיון.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור באמת אכן הזוי.

 

מי חשב שזה יתפתח לזה....חשבתי שכבר עכשיו אני אהיה אחרי העברת הבעלות.

 

לכל מי ששלח לי ה"פ, קיבלתי תודה. אני בדרך לאנטון.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, מה אמרת לקונה שרצה לקחת את הרכב לבדיקה?

האם זה הלך ככה: (אל תיעלב, זה בהומור)..

 

* הקונה מתקשר את יוסי בבוקר

הקונה: שלום, מה נשמע?

יוסי: סבבה מה איתך?

הקונה: אצלי אחלה, מתכונן לרכב החדש שלי! כבר קניתי עץ ריח, ריפודים למושבים, ספריי לדשבורד, שמפו לרחיצת מכוניות ופוליש ווקס. מחכה בקוצר רוח לקחת את האוטו לבדיקה ואז להעביר בעלות. הזמנתי כמה חבר'ה ל"סיבוב הבכורה" מחר בערב.

יוסי: תשמע, יש בעיה...

הקונה: איזו בעיה יכולה להיות? זו עסקה מצויינת ואני מאוד מרוצה!

יוסי: אני לא יודע איך לומר לך את זה, החלטתי שאני לא מוכר את הנסיכה שלי בשום מחיר.

הקונה: איזו נסיכה?! מה עם האוטו? הבטחת לי אוטו! כבר קניתי מלא אביזרים!

יוסי: תשמע אני מצטער.. הנסיכה זו הסובארו. נקשרתי אליה חזק מאוד ואני לא מוכר בסוף. חפש לך סובארו אחרת, יש מלא בעיתון.

הקונה: אני לא רוצה אחרת! אני רוצה את זו. אתה הבטחת לי שניקח היום את הרכב לבדיקה, מה קרה פתאום התחרטת?

יוסי: נסיכה כזו לא מוצאים בכל יום. זו מציאה. אם אני אמכור אני לא יצליח לישון בלילה. אני לא יכול לעשות לנסיכה שלי דבר כזה בחיים. אני מצטער.

 

*הקונה מנתק את הטלפון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STIO נהניתי לקרוא :) יש בזה סאטירה:)

 

זה יותר - הקונה התקשר לאבא שלי בקשר לאוטו, הם דיברו באופן כללי, קבענו להפגש בכדי שיראה את האוטו +כנראה בדיקה במוסך. כשאבא שלי אמר לי את זה, עשיתי חשבון נפש עם עצמי והבנתי שאני עושה טעויות. והתחרטתי, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. לא כי אני מת על הנסיכה שלי ולא על המלכה שלי ולא על המנקה שלי, אני אומר שיש לי אוטו נחמד ובטוח ביד. קניית רכב חדש בשבועות הקרובים יקרע אותי כספית (היום רק קיבלתי פתק מהביטוח לחידוש, כ3 אלף שקל ללא מקיף). החלטתי להשקיע באוטו ולהשאר, כמו שאתם רואים (ע"ע הודעות קודמות בשרשור) זה השתלם לי מאוד!

 

לפני דקות אחדות חזרתי מצמיגי אנטון בחולון, בחור נחמד, קניתי 4 פיראלי, נראה שיש להם הרבה בשר. הוא גם הראה לי את ההבדלים בין הסיני לפיראלי (דפק להם מכות רצח, לכל אחד בנפרד בשביל להראות לי מי פחות גמיש, הפיראלי ניצחו), ולבסוף קניתי במחיר שאני דיי מרוצה ממנו.

 

ביום ראשון אני הולך לעשות כיוון פרונט, הצמיגים הקדמיים הקודמים השתפשפו בצורה לא אחידה עם הזמן, כנראה צריך כיוון פרונט.

 

אני מבין שגמרתי את השיפוץ והרכב באמת מהנה הרבה יותר לנהיגה עכשיו (התנעה מאוד קלה בבקרים, עליות+הילוך שלישי+מזגן בפול עוצמה+בסביבות ה40 קמ"ש) היא סוחבת כמו גדולה! (לא כמו בעבר) והכי חשוב - אין רעידות בניוטרל+עמידה!

 

 

 

אז למה להכנס להרפתקאות כשאין גב כלכלי כרגע?

 

 

אני יכול לומר בבטחה, השקעתי ואני מרוצה! (אף פעם לא חשבתי שיהיו לי פיראלי בסובארו :) ).

 

כיוון קרבורטור (לשמחתי אין צורך בשיפוץ), סידור האגזוז - אין יותר רעש מציק, והחלפה לצמיגים חדשים, פירמה, עם הרבה בשר!

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STIO נהניתי לקרוא :) יש בזה סאטירה:)

 

זה יותר - הקונה התקשר לאבא שלי בקשר לאוטו, הם דיברו באופן כללי, קבענו להפגש בכדי שיראה את האוטו +כנראה בדיקה במוסך. כשאבא שלי אמר לי את זה, עשיתי חשבון נפש עם עצמי והבנתי שאני עושה טעויות. והתחרטתי, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. לא כי אני מת על הנסיכה שלי ולא על המלכה שלי ולא על המנקה שלי, אני אומר שיש לי אוטו נחמד ובטוח ביד. קניית רכב חדש בשבועות הקרובים יקרע אותי כספית (היום רק קיבלתי פתק מהביטוח לחידוש, כ3 אלף שקל ללא מקיף). החלטתי להשקיע באוטו ולהשאר, כמו שאתם רואים (ע"ע הודעות קודמות בשרשור) זה השתלם לי מאוד!

 

לפני דקות אחדות חזרתי מצמיגי אנטון בחולון, בחור נחמד, קניתי 4 פיראלי, נראה שיש להם הרבה בשר. הוא גם הראה לי את ההבדלים בין הסיני לפיראלי (דפק להם מכות רצח, לכל אחד בנפרד בשביל להראות לי מי פחות גמיש, הפיראלי ניצחו), ולבסוף קניתי במחיר שאני דיי מרוצה ממנו.

 

ביום ראשון אני הולך לעשות כיוון פרונט, הצמיגים הקדמיים הקודמים השתפשפו בצורה לא אחידה עם הזמן, כנראה צריך כיוון פרונט.

 

אני מבין שגמרתי את השיפוץ והרכב באמת מהנה הרבה יותר לנהיגה עכשיו (התנעה מאוד קלה בבקרים, עליות+הילוך שלישי+מזגן בפול עוצמה+בסביבות ה40 קמ"ש) היא סוחבת כמו גדולה! (לא כמו בעבר) והכי חשוב - אין רעידות בניוטרל+עמידה!

 

 

 

אז למה להכנס להרפתקאות כשאין גב כלכלי כרגע?

 

 

אני יכול לומר בבטחה, השקעתי ואני מרוצה! (אף פעם לא חשבתי שיהיו לי פיראלי בסובארו :) ).

 

כיוון קרבורטור (לשמחתי אין צורך בשיפוץ), סידור האגזוז - אין יותר רעש מציק, והחלפה לצמיגים חדשים, פירמה, עם הרבה בשר!

 

 

יוסי.

קודם כל הרכב שנת 89', אל תעשה מקיף. זה סתם בזבוז כסף, לפי דעתי צד ג' יספיק.

עשית בשכל שלא מכרת, לפי דברי בן דוד שלי שהיה פעם מכונאי: "הסובארו הזה זה רכב שלא נגמר. מלא דלק וסע".

האם אתה מתכוון שהרכב נוסע בעליות עם מזגן בהילוך שלישי על 40 קמ"ש או שלא הבנתי נכון?

 

מי שמכיר את העליה ליוקנעם יודע שזו עלייה שנחשבת די רצינית. אתמול בנסיעה בעליה בהילוך שלישי הצלחתי להאיץ ולהגיע ל- 80 קמ"ש עם האונו. לפי צלילי המנוע היה ברור שהוא מתאמץ ופועל על סל"ד גבוה.

 

לגבי צמיגים, אני הרכבתי על הסרן הקדמי לפני חצי שנה צמיגים של "אליאנס". בינתיים הם עושים את העבודה שלהם כמו שצריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STIO,

 

רשמתי 3 אלף בלי מקיף, שכשאנשים יקראו את ההודעה יראו שאני מתכוון לביטוח נהג צעיר חובה+ג'+שמשות וגרירה, ללא מקיף, ולא יחשבו "חובה+ג'+מקיף ב3 אלף ש"ח, זה סביר ביותר". כתבתי כדי להראות שהביטוח יקר

 

מה שטוב בסובארו זה, שאם הנאה מנהיגה לא קשורה אליך, ואתה רק רוצה שהאוטו יתניע ויזוז בכלל, הסובארו הכי גמורה במצב נסיעה תספק את זה. שים לה 200 קילו חפצים על הגגון למעלה, תטען את הבגאז' שלה עד אפס מקום, תמלא אותה באנשים, תזניח ותקרע אותה. והיא תמשיך לנוע! (מין פרנציפ כזה אני מניח :smile: ).

 

40 קמ"ש+הילוך שלישי+פול כוח במזגן (המקרר מאוד), התכוונתי לעליה של כ50 60 מטר, מין גשר קטן, פשוט שמתי מזגן ונסעתי על טורים שאמורים להיות נמוכים. והאוטו סחב מצוין! לא האיץ כמו בלי מזגן והילוך שני במקום שלישי, אבל ההרגשה באמת שהאוטו יכול להתמודד עם זה יותר בקלות (בניגד לעד לאתמול בבוקר). האוטו סוחב הרבה יותר טוב!

 

הצמיגים נראים טוב. עד היום נסעתי עם צמיגים בעלי בשר מינימלי ובסדר אבל יבשים, ידעתי שאני אחליף מתישהו. בגלל שרציתי למכור את האוטו לא רציתי להשקיע.

 

בעניין הרעידות- מי שלא נסע תקופה ארוכה עם רכב בעל רעידות כאלה, שלא מתניע טוב בבוקר, שרוצה להכבות אחרי עמידה של דקה ברמזור (בנסיעה קלה), לא יודע מה ההרגשה לעלות לאוטו אחרי כיוון הטורים ופשוט לראות עולם אחר! האוטו מניע מצוין, סוחב מצוין. ובסך הכל כפי שאמרתי, אני מרגיש דיי מרוצה!

 

 

בקשר לאלה שאמרו שאפשר לראות מהשרשור הזה שאני לא החלטי וקראו לזה "היומן של מק'יוסף" וחלק שאמרו שאני משתמש בפורום בתור תמיכה למהלכים שלי זה לא נכון.

 

העלתי את ההודעה במקור בכדי להעלות את הנושא של זה שאני מוכר את האוטו שלי, לקבל כמה טיפים לגבי מכירת הרכב וקניה, ובכלל לדבר על זה שאיך למכור רכב ראשון. בתכלס לא מכרתי ואני שלם עם עצמי.

 

החל מהיום אני יכול לומר שאני באמת מתחיל להנות עם האוטו הזה מחדש.

 

אולי זו לא 205GTI, 106 RALLEY, או הונדה האצ'בק חדשה מהחברה. אבל אני מרגיש שעשיתי מהפך עם האוטו הזה. ואני ממש מרוצה מזה. ממש מתחיל להיות לי כיף לנהוג מחדש!

 

בעבר, כל האוטו היה רועד בסלד נמוך בניוטרל, הגיר ממש היה רוקד טנגו ברמזורים, הדש בורד התחיל ממש לקפץ, מאז הכיוון של הקרבורטור, התנעתי אולי את האוטו כ10,15 פעמים מאז, ואני עדיין לא מאמין שכשאחרי שאני מניע, והרכב מונע אני אשכרה עדיין חושב שהאוטו מכובה! מרוב שהוא שקט.

 

 

שאלות לגבי כמה דברים שאני רוצה לסדר ברכב שלי (ההנאות הקטנות):

 

א. בגיר הידני בסובארו לאונה, הגיר אמור להיות מעט רופף, או שיש בעיה עם השטאנגות, אבא שלי אמר שבסובארו 85 שהייתה לנו הגיר היה ככה וזה בסדר. לי זה לא מפריע אבל אני חושב שזה יהווה שיפור באיכות הנהיגה. עדיף ידית עמידה ומחוזקת למקום, מאשר ידית רופפת.

 

ב. כנראה שבדלת הסובארו שלי (בצד הנהג) המעצור של הדלת שחוק וזקוק להחלפה, איזה בעל מקצוע אמור לעשות את זה, זה דורש פירוק דלת או משהו אחר כזה בסגנון? ואם אני רוצה לעשות זאת לבד, מאיפה אני משיג את החלקים וכמה הם אמורים לעלות?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי 3 אלף בלי מקיף, שכשאנשים יקראו את ההודעה יראו שאני מתכוון לביטוח נהג צעיר חובה+ג'+שמשות וגרירה, ללא מקיף, ולא יחשבו "חובה+ג'+מקיף ב3 אלף ש"ח, זה סביר ביותר". כתבתי כדי להראות שהביטוח יקר

 

מה שטוב בסובארו זה, שאם הנאה מנהיגה לא קשורה אליך, ואתה רק רוצה שהאוטו יתניע ויזוז בכלל, הסובארו הכי גמורה במצב נסיעה תספק את זה. שים לה 200 קילו חפצים על הגגון למעלה, תטען את הבגאז' שלה עד אפס מקום, תמלא אותה באנשים, תזניח ותקרע אותה. והיא תמשיך לנוע! (מין פרנציפ כזה אני מניח :smile: ).

 

40 קמ"ש+הילוך שלישי+פול כוח במזגן (המקרר מאוד), התכוונתי לעליה של כ50 60 מטר, מין גשר קטן, פשוט שמתי מזגן ונסעתי על טורים שאמורים להיות נמוכים. והאוטו סחב מצוין! לא האיץ כמו בלי מזגן והילוך שני במקום שלישי, אבל ההרגשה באמת שהאוטו יכול להתמודד עם זה יותר בקלות (בניגד לעד לאתמול בבוקר). האוטו סוחב הרבה יותר טוב!

 

הצמיגים נראים טוב. עד היום נסעתי עם צמיגים בעלי בשר מינימלי ובסדר אבל יבשים, ידעתי שאני אחליף מתישהו. בגלל שרציתי למכור את האוטו לא רציתי להשקיע.

 

בעניין הרעידות- מי שלא נסע תקופה ארוכה עם רכב בעל רעידות כאלה, שלא מתניע טוב בבוקר, שרוצה להכבות אחרי עמידה של דקה ברמזור (בנסיעה קלה), לא יודע מה ההרגשה לעלות לאוטו אחרי כיוון הטורים ופשוט לראות עולם אחר! האוטו מניע מצוין, סוחב מצוין. ובסך הכל כפי שאמרתי, אני מרגיש דיי מרוצה!

 

 

בקשר לאלה שאמרו שאפשר לראות מהשרשור הזה שאני לא החלטי וקראו לזה "היומן של מק'יוסף" וחלק שאמרו שאני משתמש בפורום בתור תמיכה למהלכים שלי זה לא נכון.

 

העלתי את ההודעה במקור בכדי להעלות את הנושא של זה שאני מוכר את האוטו שלי, לקבל כמה טיפים לגבי מכירת הרכב וקניה, ובכלל לדבר על זה שאיך למכור רכב ראשון. בתכלס לא מכרתי ואני שלם עם עצמי.

 

החל מהיום אני יכול לומר שאני באמת מתחיל להנות עם האוטו הזה מחדש.

 

אולי זו לא 205GTI, 106 RALLEY, או הונדה האצ'בק חדשה מהחברה. אבל אני מרגיש שעשיתי מהפך עם האוטו הזה. ואני ממש מרוצה מזה. ממש מתחיל להיות לי כיף לנהוג מחדש!

 

בעבר, כל האוטו היה רועד בסלד נמוך בניוטרל, הגיר ממש היה רוקד טנגו ברמזורים, הדש בורד התחיל ממש לקפץ, מאז הכיוון של הקרבורטור, התנעתי אולי את האוטו כ10,15 פעמים מאז, ואני עדיין לא מאמין שכשאחרי שאני מניע, והרכב מונע אני אשכרה עדיין חושב שהאוטו מכובה! מרוב שהוא שקט.

 

 

שאלות לגבי כמה דברים שאני רוצה לסדר ברכב שלי (ההנאות הקטנות):

 

א. בגיר הידני בסובארו לאונה, הגיר אמור להיות מעט רופף, או שיש בעיה עם השטאנגות, אבא שלי אמר שבסובארו 85 שהייתה לנו הגיר היה ככה וזה בסדר. לי זה לא מפריע אבל אני חושב שזה יהווה שיפור באיכות הנהיגה. עדיף ידית עמידה ומחוזקת למקום, מאשר ידית רופפת.

 

ב. כנראה שבדלת הסובארו שלי (בצד הנהג) המעצור של הדלת שחוק וזקוק להחלפה, איזה בעל מקצוע אמור לעשות את זה, זה דורש פירוק דלת או משהו אחר כזה בסגנון? ואם אני רוצה לעשות זאת לבד, מאיפה אני משיג את החלקים וכמה הם אמורים לעלות?

 

 

יוסי.אני מבין אותך, כל הבעיות של הכיבויי מנוע ברמזורים וההתנעות הקשות היו גם לי. אני נסעתי ככה למעלה מחצי שנה וזה היה בלתי נסבל כבר. הייתי בא לחנות ליד הבית, משלב לרוורס והופ- המנוע התכבה. מניע- ושוב מתכבה. וזה גם לא היה תמיד, מתי שהיה בא למנוע להתכבות הוא היה מתכבה, בד"כ שהמנוע קר.

לי היה פטנט ייחודי. נגיד אני נוסע בכביש מהיר, אז מעוצמת הרוח המנוע היה מתקרר ומתמקם על הרבע הראשון. שהייתי רואה רמזור מרחוק, הייתי מפעיל את הצ'וק ואז מתחיל בהורדת ההילוכים. שהרמזור היה מתחלף לירוק הייתי נוסע, שהייתי מגיע חזרה להילוך חמישי הייתי מכבה את הצ'וק. ככה המנוע לא היה מתכבה לי. אם לא הייתי מפעיל את הצ'וק, המנוע היה ברוב הסיכויים מתכבה ואז לא תמיד מניע. במקרים כאלו תמיד יש את הנהגים הלחוצים עם המאזדה 3 החדשה שלא מבינים למה אני לא נוסע ומתחילים לצפור כאילו אין מחר ולהבהב עם האורות הגבוהים.

בקשר להתנעות- פשוט הייתי נותן למנוע להתחמם בבוקר כדי שלא ייקרטע הרבה אח"כ.

אחרי השיפוץ קרבורטור, ב- 27.4 התנהגות הרכב השתפרה מקצה לקצה.

בעיניין המנוע שנהיה לך יותר שקט: שנסעתי לנתניה באותו יום, (ביחד עם אמי, לא ידעתי את הדרך...) ואחרי שיפוץ הקרבורטור, הרכב עמד עם מכסה מנוע פתוח והמנוע מכובה ליד המכון של צביקה. צביקה אמר לי להיכנס ולהניע ובינתיים הוא נכנס למכון. הנעתי את המנוע ושצביקה יצא הוא לא הבין למה לא הנעתי.. בסוף התברר לו שהמנוע פועל, פשוט לא שומעים אותו עובד!

ביציאה מנתניה היה פקק על כביש החוף. אני עומד בפקק (בלי צ'וק) ומחכה. פתאום אני חושב לעצמי: מה זה? המנוע התכבה?! איך זה יכול להיות?! מסתכל על הלוח שעונים והמנורות כולם כבויות. אני חושב לעצמי: מוזר.. למה לא שומעים את המנוע? מעלה בלם יד, נותן גז ומגלה שהמנוע פועל, פשוט לא שומעים אותו עובד!

אחרי החלפת הקלאץ' בכלל.. כאילו הרכבתי לאוטו טורבו! (צביקה אמר לי שזה מה שיקרה מראש..) הרכב התחיל לזנק בצורה שלא תבייש מרצדס, ועל לסחוב בעליות אין מה לדבר. (80 קמ"ש בעליה הרצינית של יוקנעם זה מספיק?) ושלא נדבר על 130 קמ"ש בהילוך חמישי עם דוושת גז לחוצה על הרבע בלבד בכביש יקנעם חיפה.. (הכביש היה ריק...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסקה, את הדלת אני יכול לסדר לך לבד בבית, רק תדאג למעצור תקין אחר (פירוק, או חלפים, מה שבא לך).

את השטנגות אצלך אתה חייב להחליף דחוף, אמרתי לך כבר לפני חצי שנה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקיוסי מתחיל לגלות את נפלאות האחזקה האקטיבית!

 

בשבוע הבא - פרויקט מצולם: פירוק גיר והחלפת שטאנגות בסובארו DL. :smile::smile:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקיוסי מתחיל לגלות את נפלאות האחזקה האקטיבית!

 

בשבוע הבא - פרויקט מצולם: פירוק גיר והחלפת שטאנגות בסובארו DL. :smile::smile:

מקיוסי וסטיו גילו לפתע את נפלאות האחזקה האקטיבית, ואני מאמין שהם יעבירו הלאה לדורות הבאים,

כמה זול יותר וכף יותר לנסוע באוטו מתוחזק ומטופל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

 

אם אפשר רק להקדיש את תשומת לבכם לכמה שאלות שלא נענו...

 

 

,

 

שאלות לגבי כמה דברים שאני רוצה לסדר ברכב שלי (ההנאות הקטנות):

 

א. בגיר הידני בסובארו לאונה, הגיר אמור להיות מעט רופף, או שיש בעיה עם השטאנגות, אבא שלי אמר שבסובארו 85 שהייתה לנו הגיר היה ככה וזה בסדר. לי זה לא מפריע אבל אני חושב שזה יהווה שיפור באיכות הנהיגה. עדיף ידית עמידה ומחוזקת למקום, מאשר ידית רופפת.

 

ב. כנראה שבדלת הסובארו שלי (בצד הנהג) המעצור של הדלת שחוק וזקוק להחלפה, איזה בעל מקצוע אמור לעשות את זה, זה דורש פירוק דלת או משהו אחר כזה בסגנון? ואם אני רוצה לעשות זאת לבד, מאיפה אני משיג את החלקים וכמה הם אמורים לעלות?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

אם אפשר רק להקדיש את תשומת לבכם לכמה שאלות שלא נענו...

אני מציע שתעלה את השאלות האלו, בליווי תמונות, בפורום הטכני.

שם כנראה שתקבל תשובות...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקיוסי וסטיו גילו לפתע את נפלאות האחזקה האקטיבית, ואני מאמין שהם יעבירו הלאה לדורות הבאים,

כמה זול יותר וכף יותר לנסוע באוטו מתוחזק ומטופל!

בברכה

צביקה

הרכב יותר מידי מטופל.. כ- 6800 ש"ח רק על תיקונים בשנה זה ממש מוגזם.. וזה על נסיעה של 4800 ק"מ בשנה. היו כאלה שאמרו לי: המזגן התקלקל? למה תיקנת?! סע בלי קירור. האזעקה התקלקלה? בשביל מה תיקנת? תבטל אותה. החימום התקלקל? סע בלי חימום בחורף. אם זה מה שאני יעשה הרכב ייהפך לגרוטאה.

רק כדי להמחיש כמה האוטו נוסע מעט שימו לב לדברים הבאים: ביום שישי ושבת בשבוע שעבר האוטו לא זז מהחנייה בכלל, אח"כ ביום ראשון האחרון הרכב נסע 7 ק"מ, וביום שני שוב פעם לא זז מהחנייה בכלל. שלישי, רביעי וחמישי הרכב נסע בכל יום 7 ק"מ ואתמול, יום שישי שוב פעם הרכב לא נסע בכלל והיום בינתיים גם לא הזזתי אותו מהחנייה..

 

ויוסי- תפרסם את השאלות שלך בפורום הטכני, שם בטוח תקבל תשובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...