Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שעות לפני מכירת (כנראה) הסובארו.....הנסיכה שלי....


mcyossi
שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקיוסי וסטיו גילו לפתע את נפלאות האחזקה האקטיבית, ואני מאמין שהם יעבירו הלאה לדורות הבאים,

כמה זול יותר וכף יותר לנסוע באוטו מתוחזק ומטופל!

בברכה

צביקה

סטיו לא התיחסת לשורה המודגשת באדום מבלי להתייחס למספר הקילומטרים , שאתה נוסע בשבוע!

בברכה

צביקה

נ.ב ההתייחסות מכוונת גם למקיוסי ולכל בעלי הרכב כמובן!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סטיו לא התיחסת לשורה המודגשת באדום מבלי להתייחס למספר הקילומטרים , שאתה נוסע בשבוע!

בברכה

צביקה

נ.ב ההתייחסות מכוונת גם למקיוסי ולכל בעלי הרכב כמובן!תראה, זה ברור שיותר כיף לנסוע ברכב עכשיו. שאתה יודע שהרכב תקין ונוסע כראוי וכל המתגים והכפתורים עובדים אין חששות שאולי האוטו ייתקע אם אני ייסע רחוק, אולי האוטו ייתכבה, אולי הוא לא יניע וכ'.

 

אני נסעתי ביום רביעי האחרון בפיאט אונו שנת 91' מנוע 1000 סמ"ק, עברה 198000 ק"מ.

כנראה הרכיבו לו מנוע חדש, אבל היה בבירור שהקרבורטור לא מטופל אצלו, לפי הקרטועים בכל זינוק.

אחרי הנסיעה באונו השניה נזכרתי בבעיות האלו שהיו גם אצלי וכמה טוב שסידרתי את הבעיה הזו ובעיות אחרות באוטו.

מישהו אמר לי לא מזמן משפט מאוד יפה ונכון: "אם תשרת את האוטו הוא ישרת אותך".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיהיו לי תמונות אני אעלה שרשור לאוף טופיק.

 

בינתיים אני יורד להוציא את האבנים שעוזרים להחזיק את המצבר למקום, השגתי שטיח :) אני הולך להגביה קצת את המצבר :)

 

אני אצלם בדרך.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיהיו לי תמונות אני אעלה שרשור לאוף טופיק.

 

בינתיים אני יורד להוציא את האבנים שעוזרים להחזיק את המצבר למקום, השגתי שטיח :) אני הולך להגביה קצת את המצבר :)

 

אני אצלם בדרך.

 

 

יוסי.בהצלחה..:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף לא צילמתי, שכחתי את המצלמה בבית :smile:

 

אין כ"כ מה לצלם גם, ידית עם שטאנגות אולי לא טובות? מעצור בדלת שלא מחזיק טוב?

 

הורדתי לבינתיים את הריפודים מלפנים (מאחור נשאר), רופפים והתחילו להמתח. נמאס לי מהם.

 

מאחור נשארים עד שאני אקנה חדשים. הפעם בצבע הרכב או בצבע נורמלי אחר. נמאס לי מהצהובים - צעקניים מדיי. (הכובעים עם הלוגו של הסובארו, נשארו)

 

את המצבר סידרתי - אין עוד אבן שעוזרת לחזק אותו. שמתי שטיחים של רכב (2 שכבות) מתחת למצבר. הוא עכשיו מחזיק כמו שצריך :smile:

 

זהו לבינתיים.

 

תמונות להמחשה : mcyossi.pic.co.il

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו לבינתיים.
תודה.

את שרשור "אני מוכר את אהובתי!" הבא נשמח לפרסם בתנאי שתפקסס את טופס העברת הבעלות החתום כדין למשרדי פורום אוף-טופיק.

עד שאין לך טופס כזה ביד, תעשה לנו טובה - די. ייסורי הכן מוכר\לא מוכר\כן מוכר\לא מוכר שלך מתחילים לעייף. זה מתחיל להשמע כמו שיר דמעות ויגון של אבי ביטר שנתקע במערכת בREPEAT.

 

בתודה - ועד החברים של פורום אוף-טופיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להרגע אישפוז (מה השם? עידן?..), לפחות בחודשים הקרובים אין "כן מוכר לא מוכר", מעכשיו זה "לא מוכר, כן משפץ".

 

אחרי השטאנגות והדלת...חוץ מפחחות אין כבר על מה להשקיע באוטו, אני מחכה לרגע שאוכל לומר בבטחה, 'סובארו מושקעת' :) אחרי השטאנגות והדלת יהיה אפשר לומר את זה :)

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, יש מה להשקיע: בולמ"ז.

קרדיט על הפטנט של המצבר לא מגיע לי ?

ושוב: שמח בשמחתך, ואשמח לעזור לך עם הציר בדלת.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד מאוד ממהר (אני בחדר העריכה כ8 שעות, באתי להפסקה קטנה, ואני חוזר לשם לעוד כמה שעות, מחר הבגרות, wish me luck).

 

רוצים לשמוע איך חסכתי 700 שקל היום?

 

הלכתי למכון קרבורטורים, לשיפוץ. הבן אדם בעל המקצוע הכי אמין שאני מכיר (ההיכרות הראשונה שלי הייתה איתו היום, אבא שלי מכיר אותו מהעבר, סובארו לאונה, רנו 11, פיאט 127 טופלו אצלו) באתי לשפץ קרבורטור, והוא בדק את הקרבורטור במחשב, קבע שהוא בסדר וכיוון טורים! אמר שהם בכלל לא היו מכוונים וסידר אותם - המנוע נשמע פשוט מושלם עכשיו! כאילו האוטו התחדש ב10 שנים! אין רעידות, והצ'וק נראה לי עכשיו בסדר גמור, לאחר התנעה קרה לפני חצי שעה!

הוא לא רצה לקחת שום כסף!

 

זה 'חסכון' של כ450 שקלים. הקרבורטור בסדר. חשבתי שהוא לא. הרווחתי (הייתי מוריד על זה במכירה).

 

הלכתי למוסך אגזוזים, הוא אמר שבדיקה זה 50 שקלים, החלפת דוד 350 שקלים.

 

הוא קילף איזשהי שיכבה חיצונית מהחלק הקדמי של האגזוז. ובקיצור זה הסתדר! אין יותר רעש! 50 שקלים בלבד.

 

האוטו עכשיו כמה וכמה רמות ממה שהיה לפני. ב50 שקלים בלבד!

 

700 שקלים נשארו בכיס שלי. במקום 1200 ש"ח כולל, אני הולך להשקיע רק בין 400 ל 600 שקלים בצמיגים והאוטו אמור להיות מצוין עכשיו. מאוטו רגיל ואולי מעט מוזנח, לרכב באמת מושקע!

 

אחרי שעשיתי פוליש ווקס השבוע, אני מתכוון ללכת לקנות שפתון מיוחד בשביל לצבוע נקודות חלודה באוטו.

 

 

רגעים קטנים של אושר. :)

 

 

יוסי.

אחלה שלא מכרת,

אני גם שובר את הראש אם למכור את הסובא שלי (שהיא בעלת ערך רגשי רב)

המממממממ.........

עדיף סובארו 600 מודל 82 על כל סיאט שהיא לא של העבודה או הצבא.

אני מחפש קרבורטוריסט הגון, פרסם מי זה הצדיק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תרצה למכור או לא, זה כבר בידיים שלך... אם תוכל אז תחזיק 2 רכבים במקביל. זה באמת סבבה. במיוחד אם לרכב יש ערך רגשי רב בשבילך.

 

הבן אדם שעשיתי אצלו את הכיוון, באמת זהב. שוב אני אומר - הוא יכל לעבוד עליי ולומר לי שצריך שיפוץ כמו 99 אחוז מבעלי המקצוע בחוץ. והוא אמר שצריך רק כיוון, עשה אותו, ולא הסכים לקבל ממני שקל.

 

לבן אדם קוראים חזי, המכון שלו נמצא בקבוצת מוסכים על הכביש הראשי מול אור יהודה (מול 'אולמי חאן הדקל'), יש לו ידי זהב. כיוון את הקרבורטור ותוך 2 3 שניות האוטו השתנה מא' עד ת'.

 

 

 

יוסי, יש מה להשקיע: בולמ"ז.

קרדיט על הפטנט של המצבר לא מגיע לי ?

ושוב: שמח בשמחתך, ואשמח לעזור לך עם הציר בדלת.

לדעתי הבולמים\הקפיצים שלי באוטו דווקא בסדר גמור. האוטו יושב יחסית גבוה מהכביש. גם ההרגשה טובה על הכביש (לא כמו רכב חדש אבל לא משהו שדורש השקעה, ובולמ"ז זו השקעה).

 

ובאמת מגיע לך הקרדיט על הפטנט. באמת הגביה את המצבר כמו שצריך וגם יותר אסטתי. והכי חשוב - אין שום חפץ שמפריע כעת לפתיחת ההברגה להוספת מים מזוקקים, אז אין צורך לפרק שוב את ההברגה (הפטנט הוא, שאם המצבר נמוך מדיי, אז אפשר לשים שטיח מגומי של מכוניות, שכבה אחת או שתיים והמצבר נמצא בגובה הנכון, עד היום הייתי שם אבן או חתיכת פלסטיק בין המצבר למחזיק שלו בשביל הלחץ).

 

היום הייתי בשני מכונים לכיוון פרונט, שחיטה! כל אחד רוצה 220 שקלים ללא מע"מ לכיוון פרונט.

 

רציתי לעשות כיוון כי החיכוך בגלגלים הקודמים שלי לא היה הכי אחיד, הצדדים היו שחוקים, לא היה בהם בשר.

 

נסעתי בכביש מהיר כדיי לבדוק אם הרכב מושך\רועד. נסעתי על 80-100 לכמה שניות (15-20 שניות) ללא ידיים והאוטו לא משך.

 

אז למה סתם לזרוק כסף על כיוון פרונט כשלא צריך? עשו לי איזון גלגלים עם קניית הצמיגים.

 

מה אתם אומרים, לפי מה שזה נשמע, צריך או לא צריך? הרכב נסע ישר לגמרי ללא ידיים במהירות גבוהה ולא סטה מהמסלול בכלל.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא תשלם לכיוון פרונט, תשלם לאנטון על צמיגים חדשים.

 

מה גם שנסיעה עם פרונט לא מכוון לא בטיחותית, וכנראה גם תכשיל אותך בטסט הקרוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שזה לא נשמע כמו רק כיוון פרונט.

 

אנשים (לא בעלי מקצוע) התחילו להגיד לי שזה יכול להגיע לבולמים וקפיצים.

 

האוטו דווקא יושב טוב על הכביש והוא גבוה. איך אני יודע אם זה נכון? וכמה זה קריטי? במה זה עוד פוגע חוץ מהשפשוף הלא אחיד של הצמיגים?

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...