Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחנו את הרכב לבדיקה במכון לפני קביעה והם רשמו בחלק של המנוע:נזילות שמן, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה,תושבות מנוע פגומות,רעש שסתומים וגל זיזים. 

מה שהם לא רשמו זה שעשו למנוע אוברול. רואים פיזית על הליפיט סימני סגירה בסיליקון. 

האם יש להם אחריות משפטית כלשהי?

פורסם

יש להם אחריות, לדעתי,  ובמיוחד ב-3 חודשים או 6000 ק"מ עד כמה שזכור לי (מופיע בתחתית המסמך).

1. משרד התחבורה: הוראת נוהל 1/2001, הוראת נוהל 127 (מצ"ב):

  "ותכליתו לקבוע את מצבו של הרכב..."

  

image.thumb.png.2949cbb44e13385ba816fafb290d821e.png

 

image.png.88a5c21772af6a0c601b8880cb1c3c44.png

 

2. חוק הגנת הצרכן (גובר על נהלי משרד התחבורה):

   2. (א) לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת, לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה); בלי לגרוע מכלליות האמור יראו ענינים אלה כמהותיים בעסקה:

   (1) הטיב, המהות, הכמות והסוג של נכס או שירות;

 

3. עוולת הרשלנות בסעיף 35 לפקודת הנזיקין:

"עשה אדם מעשה שאדם סביר ונבון לא היה עושה באותן נסיבות, או לא עשה מעשה שאדם סביר ונבון היה עושה באותן נסיבות, או שבמשלח יד פלוני לא השתמש במיומנות, או לא נקט מידת זהירות, שאדם סביר ונבון וכשיר לפעול באותו משלח יד היה משתמש או נוקט באותן נסיבות – הרי זו התרשלות; ואם התרשל כאמור ביחס לאדם אחר, שלגביו יש לו באותן נסיבות חובה שלא לנהוג כפי שנהג, הרי זו רשלנות, והגורם ברשלנותו נזק לזולתו עושה עוולה."

נוהל-בדיקת-רכב.pdf

פורסם
לפני 18 שעות, דני רכב כתב:

לקחנו את הרכב לבדיקה במכון לפני קביעה והם רשמו בחלק של המנוע:נזילות שמן, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה,תושבות מנוע פגומות,רעש שסתומים וגל זיזים. 

מה שהם לא רשמו זה שעשו למנוע אוברול. רואים פיזית על הליפיט סימני סגירה בסיליקון. 

האם יש להם אחריות משפטית כלשהי?

סימני סיליקון אינם עדות לביצוע אוברול. יכול להיות שפתחו מכסה שסתומים/אגן שמן/טיימינג לכל מיני מטרות
היכן ראית סימני סיליקון, ובאיזה רכב מדובר?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...