Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך המלצה (רצוי מניסיון אישי) לפולישר איכותי נטען לרכב בעל מנוע חזק וכמה מהירויות, חשוב גם שיהיה קל משקל ועיצוב נוח לשימוש ממושך ואורך שימוש סוללה ארוך, רצוי להזמנה מאמזון/עלי/טמו

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני חושב שמנוע שקט אבל חזק זה קצת עומד בסתירה.

 

בכל אופן, אני קניתי את זה מאמאזון - כרגע אין להשיג אותו. 

 

ממליץ על משהו דומה. הוא לא שקט... אבל - חזק עם מהירויות.  ממה שראיתי באמאזון יש 4" וזה 6". 

 

 

20250108_133952.thumb.jpg.bf471eb6813dd9bafdd08508920e46c1.jpg20250108_151121.thumb.jpg.ea25ae8bfdacbb095b30973df769eecd.jpg

 

 

אני חושב שהייתי בודק את זה. נראה לי שיוצא מחיר סביר, והוא קיבל ציון לא רע. מגיע עם 2 סוללות. וזה 6". 

 

בפולישר שלי השתמשתי פעם נוספת, מעבר לדוגמה שהבאתי כאן. והיה ממש טוב. פתר לי את הבעיה. 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
Just now, Camaro 92 כתב:

מכשיר עם פדים 6״ נחשב הכי טוב?

לדעתי לא.

אבל 4"..זה אולי קטן יותר.. וטוב לשטחים ומשטחים קטנים. 

 

אני לא מומחה.. 

ראיתי בזמנו פולישר של מקיטה. 7". 

זה כבר מקצועי לדעתי. כבד והרבה יותר מסיבי.

 

השאלה מה אתה מחפש/צריך.. אם פעם בכמה זמן ליישם ווקס, 6" זה מעולה בעיניי.

אתה יכול לחפש ביוטיוב ולראות במה הם משתמשים שם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

כדי שיחשב לפולישר איכותי וחזק יחסית על איזה נתונים צריך להקפיד שיהיו לו?

מעדיף מוצר איכותי שבעתיד אוכל לקנות לו רק סוללות נטענות חדשות ולהמשיך להשתמש בו ולא לזרוק אותו לפח כשהסוללה תתפגר, יש משהו כזה מומלץ?

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Camaro 92 כתב:

מעדיף מוצר איכותי שבעתיד אוכל לקנות לו רק סוללות נטענות חדשות ולהמשיך להשתמש בו ולא לזרוק אותו לפח כשהסוללה תתפגר, יש משהו כזה מומלץ?

צריך לחפש מוצר מפירמה מוכרת, ולדעת שיש סוללות תואמות כלשהן. 

וכאן יש יש הסבר על DA POLISHER. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

צריך לחפש מוצר מפירמה מוכרת

מה נחשב פירמה מוכרת בתחום הפולישרים? אפשר בכלל למצוא משהו טוב  בעלי או שעדיף רק מאמזון?

פורסם (נערך)

ראיתי ביוטיוב פולישר של מגוויירס.. אבל שוב, זה יותר לכיוון המקצועי ולכן יקר יותר. חברות של כלי עבודה מוכרות..

יש מקיטה שציינתי מקודם..למשל.  צריך לבדוק את הנתונים והביקורות. 4.6 באמאזון זה דירוג טוב מאוד. מוצר טוב מאוד. 

 

ויש משהו הרבה יותר זול באמאזון. 

 

זה בחיפוש של מוצרים של מקיטה. אבל יש עוד הרבה מאוד יצרנים. למשל, אם יש לך את הסוללות של דיוולט, אז תבדוק את זה. ואם יש לך את הסוללות של מילווקי, אז יש אחד פה

 

 

שוב, מציע לך להגדיר תקציב ולפי משקל המכשיר ולקרוא ביקורות.. ונתונים מספריים. 

 

לא יודע להגיד לגבי השאלה השניה,

באופן אישי אני מאוד מאוד מרוצה מקניות באמאזון. 

 

יש מצב שכלי עבודה כדאי לך לקנות בארץ, כי זה פחות או יותר אותו מחיר (לפעמים) ויש אחריות במקרה הצורך.  להשוות עם מוצרים שיש בארץ. 

 

שורה תחתונה, צריך לבדוק כל כמה זמן את חושב שתשתמש בזה. לי יצא פעמיים שלוש להשתמש בפולישר- וסה"כ המחיר מול התועלת, נראה לי מצוין. 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתאריך 17.8.2025 בשעה 07:33, saar5555 כתב:

אני חושב שהייתי בודק את זה. נראה לי שיוצא מחיר סביר, והוא קיבל ציון לא רע. מגיע עם 2 סוללות. וזה 6". 

נראה לי שלחובבן מתחיל מבחינת ערכה קומפלט ותקציב סביר זה אמור להספיק לי בהחלט במיוחד שאני מתכוון להשתמש במכשיר ״פעם באף פעם״ כלומר לעיתים רחוקות מאוד אם בכלל.

פורסם
לפני 11 דקות, Camaro 92 כתב:

נראה לי שלחובבן מתחיל מבחינת ערכה קומפלט ותקציב סביר זה אמור להספיק לי בהחלט במיוחד שאני מתכוון להשתמש במכשיר ״פעם באף פעם״ כלומר לעיתים רחוקות מאוד אם בכלל.

שים לב שזה לא DA. כלומר הוא מסתובב רק בכיוון אחד ללא "שמיניות". מלטש אקסצנטרי. 

 

ויש עוד אפשרות.. שזה מתלבש על המקדחה . 

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, saar5555 כתב:

שים לב שזה לא DA. כלומר הוא מסתובב רק בכיוון אחד ללא "שמיניות". מלטש אקסצנטרי.

וזה לא מספיק טוב לחובבן מתחיל בשימוש מועט?

יש משהו אקסצנטרי קומפלט מומלץ עם ביקורות טובות בתקציב נמוך?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם
לפני 26 דקות, Camaro 92 כתב:

וזה לא מספיק טוב לחובבן מתחיל בשימוש מועט?

יש משהו אקסצנטרי קומפלט מומלץ עם ביקורות טובות בתקציב נמוך?

צריך לחפש.. לקרוא ביקורות. 

ומה שכתבת קודם. עדיף DA להבנתי פשוט כי זה יותר שומר על הצבע ולא מסתובב באותה נקודה..

לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

נראה לי שלחובבן מתחיל מבחינת ערכה קומפלט ותקציב סביר זה אמור להספיק לי בהחלט במיוחד שאני מתכוון להשתמש במכשיר ״פעם באף פעם״ כלומר לעיתים רחוקות מאוד אם בכלל.

 נראה שיש לך תשובה. בהצלחה!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)
בתאריך 17.8.2025 בשעה 07:33, saar5555 כתב:

אני חושב שהייתי בודק את זה. נראה לי שיוצא מחיר סביר, והוא קיבל ציון לא רע. מגיע עם 2 סוללות. וזה 6".

מהתרשמותי מהביקורות באמזון המכשיר מיועד יותר ליישום והסרת ווקס ופחות לפוליש ולליטוש והסרת שריטות מהצבע, נראה שאין למנוע מספיק כוח.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...