Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חישוקים גדולים יותר ברמות אבזור פרימיום - מה המטרה


Max83

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ראיתי בהרבה מקרים שבהרבה מקרים עבור מודל רכב מסוים מציעים חישוקים בקוטר מסוים עבור רמת אבזור בסיסית ועבור רמת אבזור משודרגת מציעים בקוטר גדול יותר.
למשל, במזדה 3 עבור הדגם הבסיסי החישוקים הם 16" ואילו עבור רמת האבזור המתקדמת יותר החישוקים הם 18". מדוע זה נעשה ומה אני מרוויח מזה כנהג מבחינת חווית הנסיעה?
תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה בעיקר לרושם.

בתור נהג אתה 'מרויח' חוויה נסיעה קופצנית יותר בגלל החתך הנמוך של הצמיגים,

וגם רגישות גדולה יותר לפנצ'רים כשיש בור בכביש עם שפה חדה וכדו'.

 

היתרון יתבטא כנראה בנהיגה ספורטיבית, עם פחות זווית גלגול בפניות.

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Max83 כתב:

שלום לכולם,

ראיתי בהרבה מקרים שבהרבה מקרים עבור מודל רכב מסוים מציעים חישוקים בקוטר מסוים עבור רמת אבזור בסיסית ועבור רמת אבזור משודרגת מציעים בקוטר גדול יותר.
למשל, במזדה 3 עבור הדגם הבסיסי החישוקים הם 16" ואילו עבור רמת האבזור המתקדמת יותר החישוקים הם 18". מדוע זה נעשה ומה אני מרוויח מזה כנהג מבחינת חווית הנסיעה?
תודה

 

על אותו מנוע עם אותו הספק ברגע שמגדילים ג'נט חייבים להנמיך חתך בכדי לשמור על היחס.

אתה מקבל רכב יותר קשה על הכביש, צורך יותר דלק, רגיש יותר לבורות ובלאי, לא בטוח שהישיבה משתפרת ברכב משפחתי סטנדרטי כמו מאזדה 3, וגם לא בטוח שההיגוי טוב יותר או מותאם יותר למרכב עם הגדלת הג'נט. לדעתי זה יותר קטע של להצדיק את מחיר הפרימיום ממשהו אחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בדקתי השבוע את הפרש המשקל בין 4 גלגלי (חישוק+צמיג) 225-17-65 של cx5 2016 לבין 225-19-55' של cx 2023.
ה 19'' שוקלים 25Kg יותר. וכמובן שה 17 חתך 65 יותר נוחים בנסיעה.
ב cx30 רמת גימור executive יש 18''. גם לא נוח, ורביעית צמיגים איכותית עולה 4,000~.

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

איזה בלמים?

כששני הגרסאות מגיעות עם אותו מנוע וגיר לא צריך בלמים גדולים לדגם המאובזר. זה סתם לא נח ויקר כשתצטרך להחליף צמיגים. ואם זה רכב עם הנעה כפולה, אז בכלל...

מה שכן, זה תורם לעיצוב.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, BassDriver כתב:

בדיוק בדקתי השבוע את הפרש המשקל בין 4 גלגלי (חישוק+צמיג) 225-17-65 של cx5 2016 לבין 225-19-55' של cx 2023.
ה 19'' שוקלים 25Kg יותר. וכמובן שה 17 חתך 65 יותר נוחים בנסיעה.

 

הזכרת לי משהו. מעבר למשקל יתר שפוגע בהיגוי, מעמיס על הבלמים, ומוריד אפילו ביצועים,  בגלל אופנת הניפוחים משקל כל צמיג עם ג'נט נהיה מטורף. בימינו להחליף לבד פנצ'ר נהיה לא פשוט בכלל. אם אני איש לא קטן בכלל ולא קוטל קנים נלחם להחליף צמיג 235/45 R17, לאן עוד רוצים להגיע עם זה? צמיגים של משאית?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...