Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10 חודשים ו-32,000 ק"מ עם סוזוקי Swift 2023


פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון אני שם לב שכל מיני קופסאות שימורים על גלגלים עולות 100 אלף או יותר.. פשוט הזיה.

 

וואו, הסיטרואן אחרי הקקי הזה יהיה כמו להגיע מעזה לפרדס חנה-כרכור..

 

רק תיקון ocd קטן--לפורד יש 203 כ"ס.

זה מספיק לתאוצות ביניים נחמדות בהחלט, ולחוסר יכולת להתאפק מלחיצה על הגז בכל מיני סיטואציות, אבל זה לא 270 כ"ס.

  • אהבתי 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
לפני 9 דקות, אליה כתב:

בזמן האחרון אני שם לב שכל מיני קופסאות שימורים על גלגלים עולות 100 אלף או יותר.. פשוט הזיה.

 

וואו, הסיטרואן אחרי הקקי הזה יהיה כמו להגיע מעזה לפרדס חנה-כרכור..

 

רק תיקון ocd קטן--לפורד יש 203 כ"ס.

זה מספיק לתאוצות ביניים נחמדות בהחלט, ולחוסר יכולת להתאפק מלחיצה על הגז בכל מיני סיטואציות, אבל זה לא 270 כ"ס.

כנראה זה הטיטניום שמגיע עם 240 ותוספת STAGE1 תקבל 270 בלי בעיה.

 

לעניין הסוויפט אין מה להוסיף שיקפת יפה. 

 

 

פורסם

סתם אנקדוטה--אני זוכר שבדקתי פעם סוויפט 2007/8 בשביל חבר, ונדהמתי מכמה שהאוטו קרש גיהוץ..

כנראה שלא השתנה הרבה באבולוציית הדגמים..😆 

ובהקשר של הסגמנט והמחיר--מאזדה 2, ממש אוטו נחמד. ממש נהניתי כשהיה לי כזה למס' ימים.

כאילו, זו בכל אופן קופסת שימורים קטנה, אבל המושב סביר למדי, המנוע בריא, והתיבה נורמלית(פלנטרית-6).

 

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

לגבי הפורד, אכן.

לגבי הסגמנט - יש הבדל כל כך גדול בין דגמים באותו מחיר וגודל שזה מראה כמה חשוב לבצע נסיעת מבחן. גם מי שלא מתעניין בכלל באוטו מבחינה טכנית עדיין ימצא הבדלים בנוחות, בתפעול, בפרטים קטנים שמתאימים יותר או פחות.

 

לכל יצרן הכיוון שלו שבא לביטוי ברוב הדגמים שלו. 

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 17 שעות, אליה כתב:

סתם אנקדוטה--אני זוכר שבדקתי פעם סוויפט 2007/8 בשביל חבר, ונדהמתי מכמה שהאוטו קרש גיהוץ..

כנראה שלא השתנה הרבה באבולוציית הדגמים..😆 

ובהקשר של הסגמנט והמחיר--מאזדה 2, ממש אוטו נחמד. ממש נהניתי כשהיה לי כזה למס' ימים.

כאילו, זו בכל אופן קופסת שימורים קטנה, אבל המושב סביר למדי, המנוע בריא, והתיבה נורמלית(פלנטרית-6).

 

דווקא ב-2007 עשיתי 2 נסיעות מבחן בסויפט חדשה מהסוכנות שחשבתי לרכוש והתרשמתי ממנה לטובה (האלטרנטיבות היתה מאזדה 2 שרק הגיעה לארץ, פיז'ו 207 ופולו שבסוף רכשתי) כשראיתי את הרכב לראשונה בסוכנות היו לו מושבים אחוריים שהתקפלו בדומה ל-"מושבי הקסם" שבהונדה ג'אז, מה שלדעתי היה פיצוי לתא המטען הקטן, אחרי נסיעת המבחן השנייה התברר לי שהסידור הזה לא קיים יותר והוחלף בגב מתקפל פשוט, מה שפסל את הרכב סופית מבחינתי. כנראה שסוזוקי נשארו תקועים בעבר בזמן שרוב הייצרנים האחרים התקדמו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...