Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מה עושים עם פריוס 2008 ששותה שמן בכמויות מוגזמות, רכב ישן ועם מוניטין גרוע בענין הזה, אבל אם יש טיפ שיכול אולי לעזור אשמח מאוד.

תודה רבה מראש!

פורסם (נערך)

תנסה לשים שמן עם צמיגות יותר גבוהה. (אבל אינני לוקח אחריות כלשהי, אין לך כבר מה להפסיד אם זה המצב)

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם
לפני 10 שעות, yisraelpi כתב:

מה זאת אומרת אין לי מה להפסיד, זה יכול להרוס את האוטו? אז אני ימלא שמן אחת לשבועיים וחצי.

המנוע כנראה גמור אם תשים שמו צמיגי יותר הוא יאכל פחות שמן ויחזיק עוד קצת 

כמובן לא לוקח אחריות 

פורסם

היה לי בעבר כזה גם 2008, שתה שמן יותר מדלק,

הבנתי שהמנוע במילא כבר שותה שמן והממיר והאגזוז במילא יסתמו,

עליתי לשמן 10W40 הוא התחיל לשתות חצי,

בסוף זרקתי את הנבלה ב5 אלפש"ח ששתתה שמן צג מרכזי לא עובד רעשים מכל כיוון 350 אלק"מ וכו'

פגשתי אותה לפני תקופה, הבעלים קנה אותה מאיזה סוכן שקצת שיפצר אותה סיפר לו סיפורי אליבאבא, ולקח לו 14 אלפש"ח,

הנבלה נוסעת מעל 400 אלק"מ מסכנה רק רצתה ללכת לישון, סוחבת על שמן ולדק במקביל

  • מצחיק 3
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 5 שעות, Deutz912 כתב:

יש לי חבר שיש לו רכב כזה פריוס 2008 עם מנוע טוב אם אתה מעוניין במנוע

תודה, אבל עוד כמה חודשים יהיה בעזרת השם רכב חדש..

 

לפני 5 שעות, tan tan כתב:

המנוע כנראה גמור אם תשים שמו צמיגי יותר הוא יאכל פחות שמן ויחזיק עוד קצת 

 

נראה לי יותר פיננסי לשים שמן יותר פעמים והמנוע יחזיק יותר זמן, לא?

פורסם

אני ממלא כמה שצריך, ומה שהתכוונתי שאם יש או לשים צמיגי יותר והמנוע ילך יותר מהר, אני מעדיף צמיגי פחות ולשם יותר פעמים שמן, והמנוע יחזיק מעמד יותר זמן

פורסם

המנוע ילך כי השמן לא מתאדה, הוא פשוט זורם לאיזה נקודה שיש שם פריצה,

ולכן המנוע גמור,

נכון שהוא כרגע נוסע, אבל כבר יש לו תאריך תפוגה,

המנוע הזה מספיק עמיד בשביל לאכול שמן בצמיגות יותר גבוהה, ופשוט לאכול פחות שמן,

בהצלחה בהמשך עם האוטו החדש!

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...