Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד בפני החלפת צמיגים ואינ בטוח עולה מידה מה-13 שיש לי כרגע.

מה המידות שאפשריות ב-14?

ב- 15 אם אני לא טועה זה 195/55-15.

 

אין לי מדבקת מידות על הרכב, לכן אני שואל.

תודה,

יוגב

פורסם

נו באמת יוגב

 

תתביש :)

 

15 :

195/55

185/55

14:

175/65

185/65

185/60

 

זה לדור ראשון

לדור השני יש רק:

185/65-14

או 195/55-15

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
נו באמת יוגב

 

תתביש :)

 

15 :

195/55

185/55

14:

175/65

185/65

185/60

 

זה לדור ראשון

לדור השני יש רק:

185/65-14

או 195/55-15

 

ליביו

צדיק :!: :!: :!::mm_yeah:

פורסם
נו באמת יוגב

 

תתביש :)

 

15 :

195/55

185/55

14:

175/65

185/65

185/60

 

זה לדור ראשון

לדור השני יש רק:

185/65-14

או 195/55-15

 

ליביו

שמע זה דבילי לגמרי, מדובר פה בכמה מידות שהקוטר הכולל שלהן שונה לגמרי.

ליוגב, אם ניתנת לך האפשרות הייתי ממליץ לך לבחור במידה שנותנת לך את הקוטר הכולל הזהה ביותר לקוטר הכולל של הגלגלים הנוכחיים שלך.

 

מוטי.

פורסם

מוטי , אני ואתה מסכימים שזה דבילי לגמרי - היצרן לעומת זו יעד מידות שונות לגירים שונים ולשימושים שונים ( לדוגמא , בעוד ה1.6 דור ראשון באה עם צמיג 185/65/14 וכנ"ל ה1.8 האוטומטיות , הגירסאות הידניות של ה1.8 למיטב זכרוני באו עם 185/60 - להראות כיוון אופטימי יותר :) )

 

בכ"א מוטי , זו הרשימה של הצמיגים שבאו עם הרכב , לא אני המצאתי אותה , זה מה שמותר כחוק בארץ , ולפי זה יוגב ( שהוא ילד גדול ובוגר צרפתייה אחת לפחות ואפילו די ספורטיבית :) ) יוכל לבחור כראוי

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • שבועיים מאוחר יותר ...
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...