Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מודע לכך שהשאלות לא קריטיות, אבל אשמח לתשובות אם אפשר, תודה מראש.

1. הבוסטר הגיע פרוק לחלוטין, אפילו לא נדלק (כעת הוא בהטענה).

    האם זו בעיה כלשהי, או פשוט אפקט פריקה של מספר חודשים באחסון אצל החברה?

 

2. האם יש מניעה לאחסן אותו בתא המטען של הרכב, כאשר הוא בתוך האריזה המקורית שלו?

    הכוונה היא בתוך קופסת הקרטון המרופדת ולא בתוך שקית הבד שהגיעה איתו,

    או שהוא יתחמם יותר בתוך הקופסא?

 

3. האם יש אפשרות לבדוק שהוא עובד ותקין (כדי לא לגלות בזמן חירום שהוא לא) מבלי לחפש רכב שנתקע?

 

 

 

 

פורסם

בדרך כלל לא אמור להגיע שהסוללה פרוקה לגמרי, אבל יכול לקרות

אני לא יודע מה תהיה ההשפעה, בגדול בניגוד לסוללות NIMH שלא היה מאוד בריא לפרוק אותן לגמרי

בסוללות ליתיום התרחיש הזה פחות בעייתי.

 

לגבי אחסון של הבוסטר ברכב

אני מאחסן אותו ברכב, כמובן סגור במזוודה שהגיעה איתו ודואג להטעין אותו כל שבועיים (יש לי תזכורת קבועה)

עד שהיתה לי תזכורת, הייתי מטעין פעם בכמה חודשים, לאחרונה הוא, כמו הבוסטר שלך היה פרוק לגמרי, והיה צריך הטענה מלאה

אבל לאחר ההטענה, הוא חזר לעבוד כמו קודם ואפילו התנעתי איתו רכב עם מצבר גמור.

 

הבוסטר הקודם שלי גם אוחסן ברכב, ואחרי קיץ שלם הוא התנפח כולו והמארז שלו נפתח לגמרי והסוללה סוג של יצאה החוצה

אז אמרתי לו שלום וקניתי חדש. אני לא ממש יודע מה הפתרון לזה, כי הרי בוסטר נדרש בדיוק למקרה שבו הרכב נתקע בלי מצבר

ואם בקיץ אשאיר אותו בבית, בוודאות אשכח לקחת אותו איתי.

בינתיים הבוסטר הנוכחי לא התנפח, אבל אני גם לא יודע עד כמה זה בריא לאחסן אותו בחום של הקיץ ברכב, מקווה שהסוללה שלו לא תתפוצץ.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, boli19 כתב:

בדרך כלל לא אמור להגיע שהסוללה פרוקה לגמרי, אבל יכול לקרות

אני לא יודע מה תהיה ההשפעה, בגדול בניגוד לסוללות NIMH שלא היה מאוד בריא לפרוק אותן לגמרי

בסוללות ליתיום התרחיש הזה פחות בעייתי.

 

לגבי אחסון של הבוסטר ברכב

אני מאחסן אותו ברכב, כמובן סגור במזוודה שהגיעה איתו ודואג להטעין אותו כל שבועיים (יש לי תזכורת קבועה)

עד שהיתה לי תזכורת, הייתי מטעין פעם בכמה חודשים, לאחרונה הוא, כמו הבוסטר שלך היה פרוק לגמרי, והיה צריך הטענה מלאה

אבל לאחר ההטענה, הוא חזר לעבוד כמו קודם ואפילו התנעתי איתו רכב עם מצבר גמור.

 

הבוסטר הקודם שלי גם אוחסן ברכב, ואחרי קיץ שלם הוא התנפח כולו והמארז שלו נפתח לגמרי והסוללה סוג של יצאה החוצה

אז אמרתי לו שלום וקניתי חדש. אני לא ממש יודע מה הפתרון לזה, כי הרי בוסטר נדרש בדיוק למקרה שבו הרכב נתקע בלי מצבר

ואם בקיץ אשאיר אותו בבית, בוודאות אשכח לקחת אותו איתי.

בינתיים הבוסטר הנוכחי לא התנפח, אבל אני גם לא יודע עד כמה זה בריא לאחסן אותו בחום של הקיץ ברכב, מקווה שהסוללה שלו לא תתפוצץ.

 

תודה רבה.

 

1. נראה לך בעייתי שהוא הגיע פרוק לחלוטין? לבקש להחליף? (מ KSP)

 

2. עדיף לאחסן אותו בתא המטען כאשר הוא בתוך קופסת הקרטון המרופדת, או בתוך שקית הבד שהגיעה איתו?

 

3. האם יש אפשרות לבדוק שהוא עובד ותקין (כדי לא לגלות בזמן חירום שהוא לא) מבלי לחפש רכב שנתקע?

אגב, את המטעין אותו כל שבועיים? 

את הקודם שלי, DB POWER שהחזיק 6 שנים, הטענתי כל חודשיים/שלושה, לא היה צורך ביותר מכך.

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
פורסם

אולי אעלה לפעם בחודש

לפני 16 שעות, Ben Gordon כתב:

 

תודה רבה.

 

1. נראה לך בעייתי שהוא הגיע פרוק לחלוטין? לבקש להחליף? (מ KSP)

 

2. עדיף לאחסן אותו בתא המטען כאשר הוא בתוך קופסת הקרטון המרופדת, או בתוך שקית הבד שהגיעה איתו?

 

3. האם יש אפשרות לבדוק שהוא עובד ותקין (כדי לא לגלות בזמן חירום שהוא לא) מבלי לחפש רכב שנתקע?

אגב, את המטעין אותו כל שבועיים? 

את הקודם שלי, DB POWER שהחזיק 6 שנים, הטענתי כל חודשיים/שלושה, לא היה צורך ביותר מכך.

1. לא כל כך סביר שהוא הגיע פרוק לחלוטין, אבל יכול להיות שהוא פשוט אוחסן זמן רב במחסנים שלהם.

חושב שהייתי כותב במייל לנותן האחריות, מיידע אותו וממתין לתשובה - אם תקין או לא.

2. אני באמת לא יודע מה עדיף, הקודם שלי התנפח בתא מטען, למרות שהיה בקופסה. החום בקיץ בישראל זה משהו שיצרנים לא חושבים עליו כנראה

 אין לי עצה טובה. למרות שלא שמעתי על הרבה מקרים של בוסטרים כאלה שהתפוצצו בארץ, עדיין זה יכול לקרות.

אני בודק את הבוסטר פעם בשבועיים, לראות שהוא לא התנפח וכו'.

 

3. בגלל זה אני מטעין מאז פעם בשבועיים, התחלתי להטעין אותו ככה מאז שגיליתי שהוא התרוקן לגמרי בתא המטען.

אבל אולי זו קצת הגזמה, ואטעין אותו רק פעם בחודש מעכשיו והלאה. אבל לבדוק שהוא לא התנפח, כדאי לדעתי פעם בשבועיים לפחות.

בחורף אין את הבעיה הזאת, בחורף אני לא בודק בכלל אם התנפח או לא.

 

 

 

פורסם
לפני 12 דקות, boli19 כתב:

1. לא כל כך סביר שהוא הגיע פרוק לחלוטין, אבל יכול להיות שהוא פשוט אוחסן זמן רב במחסנים שלהם.

חושב שהייתי כותב במייל לנותן האחריות, מיידע אותו וממתין לתשובה - אם תקין או לא.

 

הוא לא נדלק, זה לא אומר שהוא פרוק לחלוטין?

לכתוב למי? ל KSP או ליצרן NOCO?

פורסם

ניסית להטעין אותו?
אחרי הטענה הוא אמור לעבוד

 

זה מוצר חדש, בגדול אתה לא אמור להפעיל כבר עכשיו אחריות יצרן.

 

אם הזמנת אותו דרך האתר, אתה יכול לבטל עסקה ולהחזיר תוך 14 ימים, ובכל מקרה, אם אתה לא מבטל - תכתוב להם באיזור אישי בפניות אליהם ותחכה לתשובה.

 

אם קנית בחנות פיזית, אני במקומך הייתי הולך לחנות ופשוט מראה להם את הבוסטר במצב שהוא הגיע - פרוק לחלוטין. שיחליפו לך במקום.

פורסם
לפני 3 דקות, boli19 כתב:

ניסית להטעין אותו?
אחרי הטענה הוא אמור לעבוד

 

זה מוצר חדש, בגדול אתה לא אמור להפעיל כבר עכשיו אחריות יצרן.

 

אם הזמנת אותו דרך האתר, אתה יכול לבטל עסקה ולהחזיר תוך 14 ימים, ובכל מקרה, אם אתה לא מבטל - תכתוב להם באיזור אישי בפניות אליהם ותחכה לתשובה.

 

אם קנית בחנות פיזית, אני במקומך הייתי הולך לחנות ופשוט מראה להם את הבוסטר במצב שהוא הגיע - פרוק לחלוטין. שיחליפו לך במקום.

 

הטענתי אותו, עכשיו הוא טעון במלואו (לפי נורמות האינדיקציה), אבל איך אני יכול לבדוק שהוא עובד?

פורסם

להתניע איתו את הרכב אני מניח שאתה לא צריך, ככה שאין איך לבדוק איתו כרגע את הדבר העיקרי שהוא נועד לעשות.

אבל אם יש לו יציאות USB, אתה יכול להטעין איתו טלפונים וכל דבר אחר שמצריך חיבור USB במשך יום יומיים

לראות כמה זמן לוקח לו להתרוקן, זה נראה לי הדרך היחידה כרגע.

 

אופציה נוספת היא לחפש חבר שבדיוק הלך לו המצבר  :)

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, boli19 כתב:

להתניע איתו את הרכב אני מניח שאתה לא צריך, ככה שאין איך לבדוק איתו כרגע את הדבר העיקרי שהוא נועד לעשות.

אבל אם יש לו יציאות USB, אתה יכול להטעין איתו טלפונים וכל דבר אחר שמצריך חיבור USB במשך יום יומיים

לראות כמה זמן לוקח לו להתרוקן, זה נראה לי הדרך היחידה כרגע.

 

אופציה נוספת היא לחפש חבר שבדיוק הלך לו המצבר  :)

 

 

 

אבל אני. נניח שיש משמעות לא רק למשל הטעינה, אלא לעוצמה הרגעית שלו. 

לדוגמא, להטעין 10 פעמים אייפון ברצף, זה לא כמו לספק מתח למצבר בחלקיק שניה. 

פורסם (נערך)

ללא ציוד מתאים היה מאוד קשה לבדוק את הבוסטר, גם לנסות להניע את הרכב, לא ממש בדיקה מתאימה 

הסוללה עם הזמן מאבדת את האיכות שלה וזה מתבתא בזרם מקסימלי וכמות אנגרגיה מקסימלקת שנארגת בסוללה 

 

אם אתה רוצה לדעת אם אפשר להחזיק את הסוללה ברכב, כדאי לבדוק בהוראות היצרן מה אופן השימוש הראוי ואיך לאחסן

לכל סוג סוללה יש דרך מתאימה במיוחד לאחסון

 

סתם לדוגמא רוב סוללות הליטיום מאוחסנות כאשר הם אגורות ב 40-50% מהמטען הכללי שהם יכולות לאגור

זה מאפשר לאגור את הסוללה לתווך זמן ארוך יותר (כי היא מאבדת את האנרגיה האגורה בתוכוה בתלות בזמן)

להשאיר סוללה טעונה במלואה לאגירה מפחית את הפוטנציאלה שלה לאגור טעינה, משמע היא מתקלקלת מהר יותר

וטמפרטורת אחסון הסוללה גם משפיעה על איכות הסוללה, בליטיום ההמלצה היא לאחסון אותם ב20 מעלות 

פריקה מלאה של הסוללה ל0% גורמת לסוללה לאבד מאיכותה, לפעמים עדי לכדי מצב שלא היה ניתן להטעין את הסוללה כלל

ונדרש ציוד מתאים ש"מחייה" אותה בחזרה

 

איני יודע באיזה סוללת משתמשים אצלך בבוסטר אבל היצרן יכול לציין זאת ובנוסף יקפיד להדריך את המשתמש איך להשתמש בבוסטר בצורה מתאימה

לכן, הייתי בודק הוראות יצרן של המוצר, נמנע מלאחסן את הסוללה באוטו כי היא תתקלקל מהר יותר כי טמפרטורת אחסן לא תהיה ראויה

ובנוסך לא הייתי מטעין את הסוללה ל100% כל שבועיים כמו שמישהו פה ציין שעושה, הוא סתם מקלקל את הסוללה מהר יותר

 

לא יודע עד כמה כל זה חשוב לך אם מדבור במוצר ב400 שח שכנראה יעבוד 3 שנים אולי 5 במקרה הטוב גם אם תתעלל בו

אולי כדאי לבדוק מהו בוסטר שעובד על סופר קבלים, יחזיק הרבה יותר שנים והרבה יותר בטוח לשימוש וגם אפשר לחזיק ברכב בבטחה אך גם לו יש את החסרונות שלו

 

 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
  • מעניין 1
פורסם

בזמנו גם קניתי NOCO. הטענתי אותו כמה שעות טובות בפעם הראשונה.

זה בסדר.

 

היה אצלי בבאגז' שנה וחצי והניע מצבר פרוק של חבר. ואז הטענתי אותו שוב. 

 

לבדוק שהוא תקין לדעתי זה גם לקרוא את ההוראות ולבדוק שהוא עם פנס שנדלק. לגבי מצבר.. הוא משמיע קליקים כאלה כשהוא מטעין מצבר של אוטו. 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 6 שעות, Ben Gordon כתב:

 

אבל אני. נניח שיש משמעות לא רק למשל הטעינה, אלא לעוצמה הרגעית שלו. 

לדוגמא, להטעין 10 פעמים אייפון ברצף, זה לא כמו לספק מתח למצבר בחלקיק שניה. 

זה נכון, נשמע שאתה בהחלט צודק. יש טעינה רגילה, איטית, שכל סוללה נטענת יכולה לספק, ויש את מה שהבוסטר עושה,

שאני מניח שזה דומה לפעולה של קבל במזגן, שנותן את ההתנעה הראשונית בהספק גבוה בהרבה.

קשה למצוא דרך לבדוק אותו חוץ מלהתניע איתו רכב, פעם, פעמיים, לראות שהוא עושה את העבודה.


נשמע שאלברטו בהחלט מבין בתחום, ומעתה ואילך אטעין את הבוסר פעם בחודש ולא פעם בשבועיים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...