Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי בעייה שצצה פתאום בפיאט אונו 1000 :

 

המרכיבים הבאים פשוט הפסיקו לעבוד: אורות, איתות, מזגן, אורות ברקס, נוריות בלוח שעונים ואלי עוד...

כל השאר ( רדיו , נורה באוטו, אותות אזהרה, מצית ואולי עוד ) עדיין עובדים כרגיל.

הנורה של המצבר נדלקה גם, יש לציין שלא נראה לי שהבעייה היא במצבר כי הסטרטר עובד מצוין וגם כל השאר, חוץ מזה זה קרה פתאום!!, בדקתי את הסטרטר לאורך זמן והוא ממשיך להגיב במקסימום.

האם יש איזהשהו פיוז ששולט על כולם ??? ניסיתי להוציא אחד אחד לראות אם משהו שרוף או מקצר, הכל תקין.

רפי לין עזר לי בעבר , אשמח אם תעזור גם הפעם.

 

שאלה נוספת היא מה גורם לשמן להשחיר, עשיתי טיפול 10000 וכעבור חודש ( 500 ק"מ ) השמן נהיה שחור, יש לציין שהאוטו לא מעשן בכלל ולא אוכל שמן.

הציעו לי בתחנת דלק לשים תוסף לניקוי שמן , האם שווה משהו?? אולי כדאי לקנות סוג מסוים בעצמי??

 

תודה רבה.

פורסם

בעית החשמל נובעת, כנראה, ממתג ההצתה.

לאחר הנעת הרכב נסה קצת להזיז את המפתח אחורה וקדימה וראה אם החשמל "חוזר".

בחלק ממתגי ההצתה ניתן להחליף רק את החלק החשמלי אך גם מתג מכלל חדש (איטלקי) אינו יקר יחסית.

יתכן ובמחבר החשמלי אל מתג ההצתה יש מגע לא טוב או שרוף.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
בעית החשמל נובעת, כנראה, ממתג ההצתה.

לאחר הנעת הרכב נסה קצת להזיז את המפתח אחורה וקדימה וראה אם החשמל "חוזר".

בחלק ממתגי ההצתה ניתן להחליף רק את החלק החשמלי אך גם מתג מכלל חדש (איטלקי) אינו יקר יחסית.

יתכן ובמחבר החשמלי אל מתג ההצתה יש מגע לא טוב או שרוף.

בברכה - רפי לין :-)

אכן, מתג הצתה באונו/פונטו נוטה להתבלות מהר וניתן בכל חנות חלפים להשיג מתג הצתה ("סוויץ'") לאונו/פונטו (בפונטו יש 2 סוגים - אחד רגיל ושני מקודד) במחירים נוחים ביותר (וזולים מאוד).

 

לדעתי האישית כדאי להחליף את כל מתג ההצתה ולא רק את החלק החשמלי (העבודה כמעט זהה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...