Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיזה חומר עשויה שלדה של רכבים?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשות ניסאן אקסטרייל חדשה. ניסיתי להדביק עליה מגנט של דגל ישראל - לא נצמד לדלתות הרכב...

רק במקום מסוים בצידי הרכב, בכנף האחורית שמוליכה לגג הרכב, המגנט הזה נתפס.

האם שאר המרכב לא מחומר מתכתי ממגנט?

פורסם

להדביק על המרכב זה לא שלדה,

שלדת הרכב ונקודות הקריסה בעת תאונה הם הקטעים החזקים ברכב, לא הדלתות או סביב המרכב,

חלק מהיצרנים משתמשים היום בחומרים קלים, אם זה פלסטיק וכו... כדי להפחית משקל ועלויות תיקון, כך שעל המרכב החיצוני הזה לא תוכל להדביק מגנט כלשהו.

פורסם

כמובן, מתקן את עצמי - מרכב הרכב..

פלסטיק??זה מזעזע אם אחשוב שהדלתות שלי פלסטיק.

ובכ"ז - איך אני יכול לדעת מאיזה חומר המרכב של הרכב שלי?

פורסם

סליחה על השאלה, אני מתנצל מראש אם מה שכתבתי מובן מאליו, אבל יתכן שניסית להדביק באיזורים האלו? אם כן זה ציפוי פלסטיק עיצובי.

 

IMG_20231202_094021.thumb.jpg.81c9d2797ebb9e4a332c58f5ed50440e.jpg

 

 

פורסם (נערך)

בייצור המרכב, באזורים בהם יש צורך בחומר מתכתי משתדלים להשתמש ככל היותר באלומיניום בכדי להפחית משקל בכדי לשפר צריכת דלק וביצועים (דלתות ומכסה מנוע עשויים אלומיניום)

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני 46 דקות, wildlands2019 כתב:

נקודות הקריסה בעת תאונה הם הקטעים החזקים ברכב

שלדת הרכב כן, נקודות קריסה כשמם כן הם, נועדו לקרוס

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 24 דקות, Buki כתב:

סליחה על השאלה, אני מתנצל מראש אם מה שכתבתי מובן מאליו, אבל יתכן שניסית להדביק באיזורים האלו? אם כן זה ציפוי פלסטיק עיצובי.

 

IMG_20231202_094021.thumb.jpg.81c9d2797ebb9e4a332c58f5ed50440e.jpg

ניסיתי להצמיד היכן שנהוג - בדלתות. ונצמד רק בחלק העליון מאחור של הדלת.
image.thumb.png.2bffe54eb755e82cc742afec02ed8b0e.png

פורסם

דלתות, הללוֹ' דלתות!
אם מגנט לא נדבק לדלתות, מה קורה שם?

העלו לי ספקולציה פרועה שאולי הרכב עבר תיקוני צבע ב-4 דלתות.

לא מאמין שאם אכן כך, החברה הייתה מסתירה את זה, כי זה קל לבדיקה ואם אכן כך, הם בצרות.

השאלה היא אם יש הסבר מושכל.

האמת, במכסה מנוע לא בדקתי...

  • פיתרון
פורסם (נערך)
לפני כשעה, usafun כתב:

דלתות, הללוֹ' דלתות!
אם מגנט לא נדבק לדלתות, מה קורה שם?

כבר הזכירו אלומיניום. אלומיניום אינו מגנטי בנסיבות רגילות.

 

https://global.nissannews.com/en/releases/2021-nissan-closed-loop-recycling-system

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם זו היתה אינדיקציה לתיקוני פחחות גרועים.

איפה שהמגנט לא נתפס, יש שכבה עבה של חומר פחחים.

היום זה פחות רלוונטי כי הרבה חלקי מרכב לא מגנטיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

כבר הזכירו אלומיניום. אלומיניום אינו מגנטי בנסיבות רגילות.

 

https://global.nissannews.com/en/releases/2021-nissan-closed-loop-recycling-system

אוקיי, מה שכתבת עושה שכל.

אם זו התשובה, אז אני מניח שהיום אני נוסע בזה, "מחר" אני עושה בזה עוף בתנור..

היום הילדים שואלים למה לאוכל שאני מכין יש טעם של צמיג.

בעתיד אני מניח שישאלו למה יש לו טעם של דלת צדדית..

עריכה אחרונה על ידי usafun
פורסם
לפני 11 שעות, yairw כתב:

הסיטרואן BX שהייתה לי, מכסה מנוע ותא מטען היו מפלסטיק (או חומר דומה אחר),

 

נכון

גם בקורבט C4

×
×
  • תוכן חדש...