Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר הרבה זמן אני רוצה לקנות משהו כזה בשביל.... סתם שיהיה לעזור לאחרים אבל כרגע אני חייב אחד כזה ואין לי זמן להזמין מעלי' ודומיו.

ראיתי משהו באייס מישהו מכיר או יודע להגיד אם זה טוב או לא? זה המוצר.

https://www.ace.co.il/8289306

 

אם יש משהו שאתם מכירים בתקציב של עד 350 אני אשמח להמלצה.

לא הזמנה מחו"ל חנות באיזור תל אביב והסביבה.

בתודה מראש והרבה הרבה תקווה ואמונת ניצחון אמיתית.

 

אני עכשיו רואה גם את המוצר הזה שהחברה שלו מוכרת כחברה טובה מה אתם אומרים מכירים את המוצר?

https://or-labait.co.il/items/3473422--בוסטר-התנעה-Stanley-SXAE00135#techDetailsAName

פורסם

הראשון מוצר לא מוצלח, את השני אני לא מכיר. 

עכשיו סגור אבל ביום ראשון לך לחנות ג'וזף האלטלף 9 ביהוד, ותבחר שם ממגוון הבוסטרים שיש לו. 

אני עם בוסטר hulkman65 שהבוקר הניע ניסן פתפיינדר עם מצבר מרוקן. מרוקן זה ללא מתח בכלל. משקולת בצורת מצבר. הניע אותו בשניה, אבל הוא עולה פעם וחצי יותר מהתקציב.  

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מקווה שתקבל את הכוחות של ת'ור ולא את ההטעיה של לוקי..

בכל מקרה אני אישית קניתי אחד גנרי באייס לפני 4 שנים בערך, עובד ומניע רכבים תקועים פה ושם. יושב קבוע ברכב, מוטען אחת למספר חודשים ובינתיים(knock on wood) עובד כמו גדול.

 

פורסם
לפני 6 שעות, Tal7 כתב:

שמתי עין על הLOKITHOR JA301 בגלל הקומפרסור/פנס. אם למישהו יש נסיון איתם אשמח לשמוע. 

אישית, לא מאמין בבוסטר משולב עם קומפרסור. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא יצא לאף אחד להפגש עם הבוסטר הזה?

image.png.e7e8d05bdb3f162d914e73d5690b4830.png

https://or-labait.co.il/items/3473422--בוסטר-התנעה-Stanley-SXAE00135#techDetailsAName

יש לו 11,200 מיליאמפר ואני רואה שיש כאלה עם יותר מיליאמפר רק חברות פשוטות כאלו

השאלה אם גם בזה הזול הוא היקר או או שאין בעיה לקנות משהו יותר פשוט בזול יותר עם מיליאמפר יותר ?

מה אתם ממליצים?

פורסם

טוב אז בסופו של דבר קניתי את הסטנלי לאחר שראיתי כמב מוצרים שהרגישו לי קצת מצועצעים לעומת הסטנלי הוא נראה טוב ומרגיש איכותי.

20231015_142248.thumb.jpg.67a5bd050db90fb11f35e639f409abe9.jpg20231015_142155.thumb.jpg.da80c765a2629f4d84105127df3d9dae.jpg

 

תודה רבה לכל העוזרים.🤩

שבוע טוב וחודש טוב לכולם.

בשורות טובות.❤

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 14.10.2023 בשעה 00:08, discoTD5 כתב:

אישית, לא מאמין בבוסטר משולב עם קומפרסור. 

 

 

למה?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

אני מתייחס לשני המוצרים האלה כאל 'אביזר חירום'. ככזה הוא לא יכול להיות גאדג'ט משולב מגניבי, אלא מוצר איכותי שלא יכזיב בשעת אמת.

קומפרסור צריך להיות חזק ושלא יתפגר באמצע הגלגל השני. הוא מייצר חום רב. כשקומפרסור מסיים עבודה לא ניתן לגעת בו ביד, אלא רק בידית האחיזה.

בוסטר צריך להיות חזק עמיד וזמין, וככזה אני לא בטוח כמה חייו יהיו ארוכים לצד מקור חום כמו קומפרסור. 

ובעיקר כי אני זקן, וקומפרסור צריך להיות קומפרסור ובוסטר צריך להיות בוסטר. 

עוד לא נתקלתי במכשיר משולב שמעורר בי אמון. 

 

אני משתמש הרבה מאוד גם בקומפרסורים וגם בבוסטר. קומפרסור טוב מחזיק כמעט לנצח. בוסטר איכותי מחזיק שנים בודדות. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני חושב

לפני 12 שעות, discoTD5 כתב:

אני משתמש הרבה מאוד גם בקומפרסורים וגם בבוסטר. קומפרסור טוב מחזיק כמעט לנצח. בוסטר איכותי מחזיק שנים בודדות. 

 

אני חושב שהנ"ל (ההדגשה שלי) משפיע מאוד על ההחלטה איזה מוצר מתאים ואיזה לא. אין ספק שלפחות בתוחלת, מוצרים יקרים ואיכותיים יותר יחזיקו מעמד יותר מאשר מוצרים זולים ונחותים. אבל דרישות האיכות מבוסטר שמצופה ממנו לעבוד הרבה מאוד שונות מאלו של בוסטר שמצופה ממנו לעבוד פעם-פעמיים בשנה. כנ"ל לגבי קומפרסור - יש לי אחד סיני, קטן, שעלה 100 ש"ח, ועובד אחלה. מאוד סביר שאם אני אפתח פנצ'ריה ואשתמש בו למלא גלגלים של לקוחות, הוא ימות לפני סוף היום. אבל למלא אוויר אחת לחודש-חודשיים הוא מצליח בלי בעיה (וכבר פעמיים מילא ללא בעיה אוויר בגלגל שהיה ריק בגלל תקר).

 

זה נכון לגבי כלי עבודה באופן כללי - יש סיבה שכלי עבודה שמיועדים לאנשי מקצוע יקרים יותר, אבל מנגד אין הכרח לקנות אותם אם לא מתכננים להעביד את כלי העבודה בפרך יום-יום.

×
×
  • תוכן חדש...