Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה קיה או יונדאי כלשהי? 

 

 

לא חושב שאפשר לקנות את זה בנפרד, קניתי אז מראה מקורית משומשת ב Ebay במחיר סביר של משהו כמו 100 ש"ח.

 

 

פורסם

יש לי למסירה מראה עם פיטינג דומה עשוי מברזל וזרוע ארוך יותר במעט.

כשנשברה לי המראה המקורית בקיה ריו חבר הביא לי את זו והיה הייתה מורכבת תקופה, עד שהגיעה המראה המקורית המשומשת שהזמנתי.

 

לא יודע אם מתאימה לפיקנטו, אם אתה מעוניין מוזמן לקחת, בחינם כמובן. אני מראשל"צ.

 

 

IMG_20230721_135349.thumb.jpg.3d443bbec162a9a56f477079ed6040d7.jpg

 

IMG_20230721_135342.thumb.jpg.a0203b3e6b6af7fdd57e56b52c4957d3.jpg

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 18 דקות, Buki כתב:

יש לי למסירה מראה עם פיטינג דומה עשוי מברזל וזרוע ארוך יותר במעט.

כשנשברה לי המראה המקורית בקיה ריו חבר הביא לי את זו והיה הייתה מורכבת תקופה, עד שהגיעה המראה המקורית המשומשת שהזמנתי.

 

לא יודע אם מתאימה לפיקנטו, אם אתה מעוניין מוזמן לקחת, בחינם כמובן. אני מראשל"צ.

 

 

IMG_20230721_135349.thumb.jpg.3d443bbec162a9a56f477079ed6040d7.jpg

 

IMG_20230721_135342.thumb.jpg.a0203b3e6b6af7fdd57e56b52c4957d3.jpg

אלוף

×
×
  • תוכן חדש...