Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתה לי ג'אז מהדור המדובר במשך 4 שנים וכ-50K ק"מ.

העלות המשמעותית היא החלפת נוזל תיה"ל כל שנתיים או 30K ק"מ, בעלות של 500 ש"ח רק הנוזל לבדו.

שאר העלויות סבירות לחלוטין ודומות לעלויות של המתחרות, אם כי על הטווח הגבוה כי זו הונדה. מסנן דלק ב-75K? הרבה מכוניות צריכות להחליף כזה. בחלקן צריך לפרק את המושבים כדי להגיע למיכל.

 

בכל אופן, החיסכון בדלק החזיר את עצמו כל כך הרבה פעמים ע"ח הטיפולים, והאמינות והמרווח הפנימי ותא המטען הבאמת יוצאים דופן - באמת רמה אחת מעל כולם.

 

ולגבי התיאוריה שלך - היא לא מחזיקה מים. זה דגם סופר-מבוקש בשוק היד שניה.

במקרה שלי היא נמכרה, יד 2 אצלי, ב-15% מעל המחירון לראשון שבא לראות.

 

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, BassDriver כתב:

לא נסתר מבינתי. אבל גם יפניות אחרות/קוריאניות רוקדות סלסה לא פחות יפה מה צ'ה צ'ה צ'ה של הג'אז (או מה שנקראה - cool Jazz). על המצבר עוד אפשר היה לעבור לסדר היום. על החלפת שמן גיר כל 30,000 ומחירי הטיפולים - בעיני - פחות.
לצורך הדיון הפילוסופי - מי שקונה רכב חדש - מקפיד על טיפולים במוסך יבואן, גם אם יקרים - כדי לשמר את האחריות. מי שקונה את הרכב יד שניה, מראש משלם פחות כדי לחסוך (במיוחד בימינו), והוא כבר יקפיד פחות על משטר טיפולים, במיוחד כזה מורכב כמו של הג'אז (עפ"י האקדמיה ללשון אומרים "ג'ז", תבדקו.. ). ויטפל במוסך שלא ברשת. שם מבינים בהחלפת שמן מנוע וכל פריט סטנדרטי אחר (נגיד), אבל אני בספק אם מתמצאים בכלל בחשיבות שבהחלפת שמן גיר כל 30,000, איזה כמות לשים, ובאיזה תקן. וזה כבר שם את הגיר עצמו בסיכון. גם מסנן דלק שמוחלף בג'ז כל 75,000 עשוי לדרוש מומחיות בהחלפה, שגם זה אני בספק אם מוסך שאינו ברשת יודע איך להחליף, אם יחליף.
 

שוב, הרבה תיאוריות על הנייר.

במציאוץ דווקא לא מעט אנשים ממשיכים לטפל במוסך מורשה/יבואן גם במכוניות בנות 10 ומעלה.

חוץ מזה האקדמיה ללשון רק מציעה ולא קובעת, לסגנון המוסיקלי קוראים ג'אז עם אל"ף ואף אחד לא מאיית את אחרת בעולם האמיתי, כולל בשלטי חוצות לפסטיבלים. שוב - מציאות מול תיאוריות...

לפני 16 שעות, BassDriver כתב:

...
 

...

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא יודע אם חיפשת לאחרונה רכב, אני מחפש כבר חודשיים סופר מיני. רוב הרכבים שעברו את תקופת האחריות מטפלים מחוץ לרשת היבואן (אני דווקא כן מטפל ברשת דלק מוטורס לכל אורך חיי הרכב). כל אחד יכול להביע את דעתו בחופשיות כל עוד נותנים, גם אתה וגם אני. בתור מוזיקאי אני מכיר את האיות של ג'אז מזה עשרות שנים. לפני כעשור נתקלתי לראשונה במילה ג'ז, שכמוך היה לי קשה לקבל, ולהפתעתי האקדמיה בחרה כך. כנ"ל צה"ל קורא למרחב סב"ר ולא סייבר. ביננו - העיקר להנות, מה זה חשוב איך קוראים לזה?..

פורסם (נערך)
בתאריך 22.6.2023 בשעה 19:13, hans כתב:

הכול טוב ויפה על הנייר אבל שכחת להזכיר את הפיל הוורוד שרוקד צ'ה צ'ה במרכז החדר - האמינות. לא יהיה פה טורבו מת ב-100,000 או מנוע מת ב-150,000 או החלפה של גיר כמי שכמעט *התרגלנו* בתוצרת אירופית.

ההונדה הקודמת שלי הוגדרה אובדן להלכה. הייתה שחורה ויפיפייה. 

אנשים כל הזמן היו עוצרים אותי ושואלים אם אני מוכר. 

אגב, למרות התאונה שהיא עברה, עם האובדן להלכה וירידת הערך של כ 10% שנגרמה לה בעקבות התאונה,

ראיתי אותה מפורסמת ביד 2 והיא נמכרה דיי מהר...

 

לפני ההונדה הייתה לי יונדאי I20 שהוציאה לי את המיץ עם תקלות (למי שלא קרא מוזמן לקרוא כאן).

אני מעדיף לשלם על טיפולים יקר ולא להתחיל לחפש חלפים וכמו שכתבו, אפשר גם לקנות חלקים לבד ולטפל/ללכת למוסך כללי.

אגב, יש לי כרגע פיג'ו 208 ידנית כרכב משני, הטיפולים שלה במורשה יבואן מחירי שחיטה! 800 שקל טיפול קטן של שמן ופילטר, ואם אתה מוסיף פלאגים זה מגיע ל 1800 שקל!!!

קנה שמן TOTAL B71227 5W30 לבד, פלאגים מקוריים לבד, מסנן שמן מקורי, ואפילו אם תוסיף את כל הפילטרים ועם עבודה אתה לא תעבור את ה 1000 שקל במוסך כללי. 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, itamarg כתב:

לפני ההונדה הייתה לי יונדאי I20 שהוציאה לי את המיץ עם תקלות

הבעיה לא חייבת להיות יונדאי I20, אלא אולי עבר הליסינג ו/או המוסכניק.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
×
×
  • תוכן חדש...