Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 37 דקות, Ron Poh כתב:

לכמה זמן אתה סגר את הכסף, כדי לקבל את הריבית הנ"ל?

הקרן כספית נזילה, את הכסף תראה למחרת יום נתינת הוראת מכירה. תשווה לעומת אפילו פיקדון חודשי בבנק, והיא עדיפה.

שנה עם תחנות יציאה כל 3 חודשים ורשת ביטחון מדד (הגבוה מהשניים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Ron Poh כתב:

אני בבנק פועלים, לא קבלתי הצעה מתקרבת אפילו. על סכום עם 7 ספרות.

זה בפועלים. 4.5 מיליון.

 

במזרחי יש לי 4.4 באותם תנאים על 700,000.

 

עריכה: בגלל שזה לפי הפריים זה גבר 4.55 במזרחי 

Screenshot_20230413_073814_Gallery.jpg

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא ידע אם זה המקרה כאן, אך חשוב לשים לב שבתוכניות לשנה עם נקודות יציאה בדרך, ישנה הפחתה משמעותית של הריבית המשולמת ביציאה בנקודות היציאה...
אני יודע זאת משני בנקים גדולים.

 

תודה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

זה בפועלים. 4.5 מיליון.

 

במזרחי יש לי 4.4 באותם תנאים על 700,000.

 

עריכה: בגלל שזה לפי הפריים זה גבר 4.55 במזרחי 

Screenshot_20230413_073814_Gallery.jpg


נחכה ל @Transporterשיחשוף את המספרים שלו ויוכיח שאתה ביטוח לאומי על מלא

עריכה אחרונה על ידי roiei
  • מצחיק 2
פורסם (נערך)

אני מקבל בבנק הפועלים 4.36% בפקדון צמוד לפריים, תחנת יציאה שבועית (זה נפרע כל שבוע, יש אפשרות לחידוש עד 12 פעמים). גם אם אני שם 20k וגם אם אני שם 500k. אחרי שיחה עם בנקאית ששמה לי הטבה בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי MZN
  • אהבתי 2
פורסם

אם זה נפרע כל שבוע וה 4.36 זו ריבית שנתית כשכל שבוע אתה מקבל את החלק ה 47 ממנה אז בפועל הריבית הרבה יותר גבוהה (ריבית דריבית).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כן,  בידיוק ככה (מקווה שאני לא מטעה). יש לי אופציה אם להפריש את הריבית לעו"ש או לקרן כשאני בוחר בחידוש אוטומטי. 

פורסם
לפני 10 שעות, guya72 כתב:

1. שים לב שאת ההודעה הנוכחית והקודמת, אני רושם בשעות הבוקר המוקדמות כאשר אני טיפה מאחר לעבודה. לכן הניסוח הוא "מעט" גולמי.

2. מאחר וקרן כספית מושקעת גם בבורסה (אג"ח וניי"ע מסחרי), אז היא מושפעת מעט מהתנודות בבורסה. יש קרנות שמושפעות יותר, יש קרנות שמושפעות פחות.  לכן רשמתי שיש אפשרות להפסד מסויים.

3. חישוב הרווח/ הפסד נעשה בסוף יום מסחר.

3א. יש לי מספר קרנות כספיות. למיטב זכרוני, רק הקרן קסם אקטיב הראתה הפסד בירידה של הבורסה (ואח"כ פיצתה על זה כאשר הבורסה עלתה). שאר הקרנות שיש לי, הראו 0 רווחים/ הפסדים ביום בו הבורסה ירדה.

4. כאשר אתה קונה קרן כספית, אתה מגדיר לבנק לקנות X יחידות ולא לפי עלות שהגדרת.

דוגמא לשם ההסבר : כאשר אתה מגדיר לבנק לקנות קרן כספית ב-100 ש"ח, הוא עושה המרה למספר יחידות קרן במחיר זה ושולח לבורסה בקשת קנייה של X יחידות.

הקנייה בפועל נעשית רק בסוף יום מסחר, כך שאם ערך יחידת קרן כספית עלתה מעט, אז העלות עבורך תהיה מעט מעבר למה שהגדרת (כי הזמנת X יחידות).  לכן תשאיר לעצמך מעט רזרבה בחשבון -> ההפרש הוא בסדר גודל של שקלים בודדים עד עשרות שקלים. לא משהו מוגזם.

זה נכון גם לגבי מכירה.

 

תודה רבה על התשובה המפורטת גיא!

  • רעיון טוב! 1

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 5 שעות, MZN כתב:

אני מקבל בבנק הפועלים 4.36% בפקדון צמוד לפריים, תחנת יציאה שבועית (זה נפרע כל שבוע, יש אפשרות לחידוש עד 12 פעמים). גם אם אני שם 20k וגם אם אני שם 500k. אחרי שיחה עם בנקאית ששמה לי הטבה בחשבון.

מעניין אם יש לתוכנית שם או כינוי, תוכל לפרט , או לינק לדף המתאים.

  • רעיון טוב! 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

דעתכם הלא מייעצת לגבי פקדון "הכנסה חודשית" (תן לבנק סכום כסף ישלמו לך ריבית כל חודש ובסוף תקופה תקבל את הכסף חזרה) ?

בלאומי דרך האתר, עוד לפני מיקוחים, נותנים כ 3.6% שנתי. מניח שאפשר לשפר. הסגירה היא ל3 שנים. גם זה, שוב כנראה, ניתן לשיפור.

 

בבינלאומי תכנית דומה עם תנאים טובים יותר דרך האתר

 

image.png.1c2e6ee5b0cd928d74f52df92ee1336b.png

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם (נערך)
בתאריך 13.4.2023 בשעה 17:32, ד ו ד כתב:

מעניין אם יש לתוכנית שם או כינוי, תוכל לפרט , או לינק לדף המתאים.

סליחה, פספסתי.

אני פשוט הולך לאפליקציה בעמוד הפקדונות ובוחר פקדון מסוג פריים. הוא למעשה פריים מינוס 1.7% משהו כזה. עכשיו נגמרה לי ההטבה וחזרנו לריביות הזויות של 1.5%, ממש שיטת מצליח.

אני אדבר איתם השבוע בניסיון להחזיר את ההטבה, אעדכן.

עריכה אחרונה על ידי MZN
פורסם (נערך)

לא הבנתי למה אתם מתלהבים מריבית של 4.5%, יש בנקים שנותנים ריביות של 8% אם אתם מעבירים כסף מבנק אחר. 

 

ובתכלס, זה ממש לא משנה - כי במקביל השכירויות עולות, כל המחירים האפשריים בערך עולים, ביטוחי הרכב עלו בעשרות אחוזים, וכמובן שגם יש לכם מס על רווחי הפקדונות.

עריכה אחרונה על ידי Liran3331
×
×
  • תוכן חדש...