Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע (טסלה מודל 3 ב 205 אלף שקל)


Uri-G
שימו לב! השרשור הזה בן 524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 28 דקות, mrmiki1234 כתב:

זה אומר שמחיר מחירון הגיוני לרכב כזה הוא 180 אלף ??

https://www.eldan.co.il/search/firsthand/85449802/טסלה-מודל-3

 

אני כבר לא יודע מה כן הגיוני.

זה אמתי?  או שבאלדן התבלבלו? 

האם יש מישהו שבאמת ייקנה את הרכבים שלהם, במחירים שמופיעים שם?

 

לאחר חפירה קצרה באתר אלדן, גיליתי שהרבה רכבי השכרה לשעבר, חלקם עם ק"ם מכובד, במקום שתהיה הפחתה לאחר השכרה, [אם הבנתי נכון],הם מנסים למכור אותם אלפים רבים מעל המחירון. 

במקרה של הטסלה, לא פחות מ-12000 מעל.

נו, שיהיה להם בהצלחה...

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוזלה קרתה בחמישי בלילה.

בשישי בבוקר באלדן קמו, ראו והתעלפו.

הם התאוששו רק לאחר כניסת שבת.

חכו למחר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, yossiaviel כתב:

אני כבר לא יודע מה כן הגיוני.

זה אמתי?  או שבאלדן התבלבלו? 

האם יש מישהו שבאמת ייקנה את הרכבים שלהם, במחירים שמופיעים שם?

 

לאחר חפירה קצרה באתר אלדן, גיליתי שהרבה רכבי השכרה לשעבר, חלקם עם ק"ם מכובד, במקום שתהיה הפחתה לאחר השכרה, [אם הבנתי נכון],הם מנסים למכור אותם אלפים רבים מעל המחירון. 

במקרה של הטסלה, לא פחות מ-12000 מעל.

נו, שיהיה להם בהצלחה...

עוד לא נפל האסימון !! מוי כיף .

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שכן.

ברמות הריבית הנוכחית, בשוק שחי על הלוואות בלון, קשה יהיה לשמר את רמות המחירים הנוכחיים.

המחירים הזויים לכל הדעות.

רק שעכשיו, אי אפשר יהיה לעמוד בזה

  • רעיון טוב! 3

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, MiniMiz3r כתב:

מעניין אם זה יוביל לגל ירידת מחירים של החשמליות האחרות, ואז גם של רכבים רגילים... 

אי אפשר לדעת, אבל לגבי שוק היד השניה של טסלה בוודאות כן. 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, farkash7 כתב:


אני מפריד רגע את ענייני השידרוגי תוכנה/ביטוחים בלה בלה בלה הייטק.

 

האם ממכירת הרכב הם מרוויחים 30%?

כלומר פי-3+ מהממוצע בתעשיה?

זה לא כזה פשוט. הסיבה שטסלה מרוויחה כל כך הרבה היא בגלל שהיא עובדת בצורה אחרת:

1. טסלה היא גם דילר. חברות רכב אחרות מתחלקות ברווחים על כל רכב עם דילרים מקומיים.

2. היא פועלת בשיטת האינטגרציה האנכית. יש לה בעלות במכרות לחומרי גלם לרכבים, בעזרתם היא יכולה לסגור חוזים טובים מול יצרניות סוללות. מפתחת חלק גדול מהצ'יפים ומייצרת יותר רכיבים בעצמה. יש לזה משמעות אמיתית בהוזלת הייצור, אבל גם יש בזה יותר סיכון שכן אם היא טועה, זה מגיע ישירות מחשבון החברה.

3. ללא תקציב פרסום. היא לא משקיע בפרסום ובונה על שיווק המונים. זה יכול לעבוד כשכל המכוניות שלך עושות 0 למאה ב 5 שניות(לא במקרה מאסק אמר שטסלה לא תייצר רכבים חלשחים), לא בטוח שזה היה יכול לעבוד לחברות רכב שמנסות לייצר רכבים יותר סטנדרטיים או בעולם שכל חברות הרכב מיצרות רכבים מהירים.

4. ראיה לטווח רחוק. טסלה סוגרת חוזים מראש ובד"כ לתקופות ארוכות מראש. אחת הסיבות שהיא נפגעה פחות , עד בכלל, ממשבר השבבים.

 

כך שבסופו של יום הרווח הזה מגיע עם תוספת סיכון. טסלה עד היום "הימרה" נכון, בבחירת הטכנולוגיה, במו"פ, בראיית טווח רחוק ובשיווק, אין ודאות שזה ימשיך לה לנצח וזה רווח שמגיע תמורת סיכון מוגבר.

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבכיין התורן בקבוצת טסלה בפייסבוק, 

מצד אחד כתוב שאין לו בעיה, מצד שני מתלונן שזה פוגע בכולם.  

אז הוא מנסה לתאם מחירים

 

ציטוט המקור: 

פוסט זה מופנה לכל בעלי הטסלה בדיוק כמוני.
דבר ראשון אני מכבד את האכזבה הענקית של כל מי שקיבל את הרכב לאחרונה וחווה מכה כספית לא קטנה 🙏

אני רוצה להתייחס לכל מי שקיבל החלטה למכור את הרכב שלו במחיר רצפה, תפסיקו להיות מטומטמים!! אין בעיה מי שרוצה למכור שימכור זה בסדר גמור ואני גם מבין אותו.
אני מדבר על מחיר המכירה, אנשים מוכרים שבמחירי רצפה בעקבות בהלה ענקית.
נוצרה מכה ענקית בשוק היד 2 בעקבות החלטת טסלה, אתם גורמים לנזק הרבה יותר עצום בעקבות המחירים החסרי הגיון שאתם מפרסמים

אני מצטער בפני מי שנפגע אבל מבחינתי אנשים שלוקחים פרפורמנס שנמצאת שנה על הכביש עם כמות קילומטר ממוצעת לחלוטין ומוכר אותה ב90 אלף שקל פחות מהמחיר של רכב חדש לא חושב בצורה נכונה ומפספס כסף שהוא יכול לקבל על הרכב ובנוסף מבצע פגיעה בשוק היד 2.

החישוב שלכם בעיניי צריך להיות פשוט מאוד, אם פרפורמנס ששנה על הכביש הייתה נמכרת ביד 2 לפני עליית המחירים ב270 אלף שקל תוך שבועיים. 
תורידו את סכום שטסלה הורידו מרכב חדש ממחיר הקנייה!!!
תמכרו פרפורמנס 235-245 תאמינו לי זה מחיר פצצה.
לפרסם פרפורמנס שעולה כיום 300 אלף ב210-220 זה בעיניי טמטום! אתם פוגעים בכיס של עצמכם ובכיס של כולנו ‼️

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שלציבור הישראלי יש זכרון קצר, עד לפני שנת 2020 תחילת הקורונה זה היה מאוד נורמלי להפסיד 10% ויותר ברגע שהוצאת את הרכב מהסוכנות (לאבי רכשתי ב2018 איוניק עם 4,000 קמ מאדם פרטי ב38,000 שח פחות מהיבואן), מה גם שהיה מאוד נפוץ לרכוש רכב ולמחרת לגלות שהיבואן פתח במבצע ללקוחות הוט/חבר וכו' ומציע את הרכב ב15-20 אלף שח הנחה לרכבים של 200,000 שח פלוס. 

בקיצור מי שקנה טסלה בשביל להנות שנתיים-שלוש מהרכב יכול להמשיך את חייו ולישון בראש שקט מבחינתו חזרנו לטרום הקורונה, לעומתו אלו שרוקנו את המלאים של היבואנים רק כדי לסחוט לקוחות שלא יכולים להמתין תקופה ארוכה ללא רכב שיקבלו באהבה את המגיע להם, מקווה שהמהלך של טסלה ישפיע על כל היבואנים שהתנהגו בחזירות ללקוחות ובכלל יחזיר את שוק היד 2 למעט שפיות.

אני כותב את זה כמי שלאחרונה רכש ג'ילי (לאבא שלי) וחווינו מקרוב את החזירות של היבואן ב8 חודשי המתנה.

  • אהבתי 1

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה מכה שנית !!!!

בלי להיכנס לסיבות שהובילו למהלך של טסלה, שאפו גדול למהלך שיחזיר קצת שפיעות לשוק הרכב החשמלי המקומי !!!
אני אישית כנראה בארץ לא אקנה מוצר שלהם, בגלל שאני עוסק בתחום, ואני מאמין במוצר שאני יכול לתקן, כנ"ל בגלל זה גם לא ארכוש תוצרת צ'ינג צ'אנג צ'ונג, אבל בעיניי, חדירת רכבים החשמליים לשוק המקומי רשומה על שם של טסלה, נקודה...רספקט :mm_yeah:
רק היא הייתה מסוגלת למהלך כזה, שה"טייקונים" המקומיים (הרי זה ידוע שכל מי שיבואן הוא בין עשירי הארץ, לבריאות, בסה"כ יודעים "לנצל" בכשרון את אי יכולת "דחיית סיפוק" של הצרכן המקומי ודרסנות עסקית של מתחרים ושימוש נכון בלוסיסטים ופיונים/פוליטיקאים, ממש לא רגילים, כי בחונטה המקומית אף אחד לא היה עושה מהלך כזה, טסלה פשוט לא סופרת אף אחד!
"חמדנות" זה לא משהו ייחודי לארץ שלנו, בכל העולם זה קיים, אבל אצלנו תמיד אוהבים להגזים :mm_tongue
את ההזיה של השנה האחרונה שרצה ברשתות החברתיות של כל ספסר סוג ז' ,מה שכן ,כל אחד קופירייטר מפוספס, שדפקו תיאורים עם כל סופרלטיב קיים בלקסיקון לכל רכב, וחישובים למה כדאי לשלם +XXXXX מעל מחירון על 0 ק"מ יד שניה לפני עליית מיסים ואין אספקה....הגיע זמן לעצור.
בשום מוצר צריכה אין דבר כזה "הגנת מחיר".

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, shimta כתב:

הבכיין התורן בקבוצת טסלה בפייסבוק

מזהה 3 סוגי מתלוננים:

1. המאוכזבים (מיעוט קטן) - אנשים שקנו והתאכזבו מהרכב ורצו למכור. אם זה בגלל שקרה משהו והתאכזבו מהשירות או שגילו משהו ברכב שלא מתאים להם. עליהם באמת צר לי, גם שקנו רכב יקר שאכזב אותם וגם בגלל שלהפטר ממנו יעלה להם הרבה כסף.

 

2. האופורטוניסטים (רוב אלה שעושים את הרעש בקבוצות) - כאלה שלא עניין אותם טסלה והרכב. הם פשוט שמעו על אנשים שעשו כסף על טסלות, שמעו העלאת מס, חשבו שהם יקנו, יסעו חצי עד שנה וימכרו, ויעשו קופה ומאסק הרס להם תוכניות(בינהם  בטוח שיש גם כמה סוחרים) . באופן אישי, לא מרחם עליהם, הם באו מראש בכוונה של לעשות קופה, זבש"ם. זה רכב , לא השקעה.

 

3. הקונים הרגילים (רוב, אבל לא אלה שעושים את רוב הרעש) - רובם מבואסים, אבל מבינים שזה לטובתם בטווח הארוך.

לפני 37 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

רק היא הייתה מסוגלת למהלך כזה, שה"טייקונים" המקומיים (הרי זה ידוע שכל מי שיבואן הוא בין עשירי הארץ, לבריאות, בסה"כ יודעים "לנצל" בכשרון את אי יכולת "דחיית סיפוק" של הצרכן המקומי ודרסנות עסקית של מתחרים ושימוש נכון בלוסיסטים ופיונים/פוליטיקאים, ממש לא רגילים, כי בחונטה המקומית אף אחד לא היה עושה מהלך כזה, טסלה פשוט לא סופרת אף אחד

היו מקרים בודדים של הורדות מחירים גדולות בארץ, כדוגמת הראב 4 האחרון שכשהגיע נמכר ביותר מ 10% פחות מהראב 4 שהוא החליף ,שגם היה נחות ממנו בהרבה ויש עוד. אבל נכון שזה נדיר מאוד. בעולם זה קורה יותר. 

 

ההבדל שלא רבים מרוכשי הראב 4 היו אופורטיוניסטים, ולא באו מתוך כוונה לעשות קופה, כך שלרובם מהלך כזה היה עדיף בטווח הארוך של שידרוג עתידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי מה יגרום לאנשים לשלם 250k על קיה ev6, לשלם 215 על איוניק 5 או אניאק זה עוד איכשהו סביר בכל זאת רכב גבוה אבל 250 על קיה?

מעניין לראות איך זה יתפתח 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, tan tan כתב:

מעניין אותי מה יגרום לאנשים לשלם 250k על קיה ev6, לשלם 215 על איוניק 5 או אניאק זה עוד איכשהו סביר בכל זאת רכב גבוה אבל 250 על קיה?

מעניין לראות איך זה יתפתח 

זה המימד היחיד שאתה בוחן איתו את הרכב? שהוא גבוה?

 

ז"א מבחינתך פרארי זה 1 וטרקטור זה 10?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, tan tan כתב:

מעניין אותי מה יגרום לאנשים לשלם 250k על קיה ev6, לשלם 215 על איוניק 5 או אניאק זה עוד איכשהו סביר בכל זאת רכב גבוה אבל 250 על קיה?

מעניין לראות איך זה יתפתח 

כל עוד הביקוש העולמי לרכב יהיה גבוהה והיבואן יקבל מלאי מינימלי, לא ישתנה הרבה.

 

אבל מעצם העובדה שבהשקת ה ev6, נאמר לעיתונות שהמחירים זמניים ויעלו עם עליית המס , ולהבנתי בסוף לא העלו מחיר, כנראה כמות ההזמנות נמוכה מהצפוי וסביר להניח ,שאחרי הורדת המחירים של טסלה, המצב רק יחריף.  כל עוד לא יהיה מלאי לקיה העולמית של ev6 , אף אחד לא ילחץ עליו כמה הוא מוכר. הורדת המחירים של טסלה היא כלל עולמית, כך שמאוד יכול להיות שייווצרו עכשיו מלאים בהרבה מדינות של רכבים  ונראה לחץ מצידם על היבואנים המקומיים להפטר מרכבים, כולל הורדות מחיר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...