Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין צמיגיי Michelin Energy Saver Vs Michelin Primacy 4


מעבר לפיתרון נפתר ע"י צ'ופצ'יק,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , 

מישהו ייודע מה ההבדל בין הדגמים האלו ? 

 Michelin Energy Saver 

Michelin Primacy 4  

 

המחיר שביקשו ממני  זה 300 שקלים  ל - Michelin Energy Saver

 

זה מיועד ליונדאי I20  אם יש לזה משמעות . 

מידת צמיג 175/70r14 84t

 

בתודה  ובחירות מוצלחות . 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, Shab00 כתב:

אמור להיות שמים וארץ ממה ששמעתי

הפריימסי עדיף

 

כן אני מתאר לעצמי ,  רק שאני לא מצאתי בינתיים פריימסי במידה הזו . 

השאלה אם הפער באיכות כזה גדול ,  ואם המחיר שווה את הפער ,

שמתי 4 צמיגים פריימסי לרכב אחר אם אני זוכר טוב ב400 שקל לצמיג  

 

 

פורסם

פריימסי - צמיג פרימיום לנוחות נסיעה גבוה.

אנרגי - צמיג לחסכון בדלק, פחות שחיקה, אמור להיות פחות נוח

 

עדיף פריימסי כמובן.

פורסם
לפני 9 דקות, Shab00 כתב:

אתה יודע במקרה אם יש למידה 195/50/15?

לדעתי, אין פרימסי 4 בארץ במידה הזאת. 

יש אנרג'י סייבר או פיילוט ספורט 3.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לא באותה הרמה מאיזו בחינה? תלוי בסגנון הנהיגה, כמות הנסיעות והעדפה אישית.

הם אוחזים יותר טוב - יתרון.

פחות נוחים, פחות שקטים, לא תורמים לחסכון בדלק ונשחקים מהר יותר - חסרונות.

 

מי שלא נוסע הרבה ואוהב לקחת פניות במהירות גבוהה - עדיף לו פיילוט ספורט.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 56 דקות, Shab00 כתב:

אתה יודע במקרה אם יש למידה 195/50/15?

אם אתה מתכוון למידה של הפיאסטה, יש אפישנטגריפ פרפורמנס 1 במידה הזו. פרימסי 4 אין, והפיילוט ספורט 3 ישנים.

 

הפרימסי 4 מעולים, אבל אם אתה לא נוסע המון, האפיגריפ כמעט זהים באיכויות שלהם. האנרגי סייבר לא צמיג מאוד מוצלח בשום קנה מידה, אבל גם לא רע.

פורסם

אנרג׳י סייבר זה כמו קונטי אקו קונטקט. צמיג ירוק שאוחז פחות ובכך חוסך דלק (פחות התנגדות לגלגול).

 

כפועל יוצא הוא קשיח יותר ונוח פחות.

  • רעיון טוב! 1

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם (נערך)

היו לי Michelin Energy Saver, אמנם החזיקו דיי הרבה זמן אבל אחיזה לא משהו, הפריימיסי הרבה יותר טובים, דרך אגב אני גם התחדשתי עכשיו ביונדאי I20 וגם לי יש צמיג במידה שלך, אישית פעם ראשונה שאני מנסה אבל יש מבצע על Falken Sincera SN110 Ecorun  ולמרות השם, הם קיבלו ציון A בכביש רטוב, ונראה שלפחות בחו"ל דיי מרוצים מהם, אז הזמנתי לעצמי.

 

לינק לביקורות מחו"ל:

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken/Sincera-SN110-Ecorun.htm

עריכה אחרונה על ידי Haim Binshtein
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, roeibf כתב:

צמיג ירוק שאוחז פחות

כלומר מבחינת בטיחות ונהיגת חורף הוא ברמה של טורקי זול למשל?

שקלתי לקנות כזה אבל חשוב לי אחיזת כביש (פעם החלקתי וניצלתי בניסים תודה לאל, מאז מאט בסיבובים..).

|*מדבר על האנרג'י סייבר בקישור זה 

https://autotire.co.il/Catalog.asp?Page=NewShowProd.asp&PRodID=2288512

באתר טוענים שיש להם מרחק בלימה מקוצר. וזה כן יתרון.

במחיר 1280. ל 4.

בקיצור שוה?

משתדל לעזור

פורסם

אמנם קיבלו ציון טוב בבלימה אבל במציאות זה אחרת. אל תסתכל על מה שרושמים באתר שמנסה למכור לך אלא על מדבקת הציונים וביקורות מאנשים.

בחו"ל קיבל מאנשים ציון של 3.8, אפשר למצוא יותר טוב במחיר הזה:

חיפוש גוגל וציון ע"י אנשים

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...