Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לקנות מפתח פילטר שמן שתואם למנועים של טויוטה יאריס דייהטסו סיריון (2007) איפה אפשר לקנות את זה באיזור הצפון? הלכתי לחנויות של חלפים ולכל מיני חנויות שמוכרים כלי עבודה ולא הבינו על מה אני מדבר, אשמח לעזרה.

פורסם (נערך)

אם זכרוני אינו בוגד בי, זה אותו מפתח "כוס " כמו של טויוטה קורולה.

אני הזמנתי מאבי חלקי חילוף ברחובות, עם שליחות עד הבית.

לדעתי שווה לך לנסות. 90 שקל +-

 

עריכה- לאיביי ועלי ייקח זמן רב יחסית להגיע. נוסף לכך, איביי ועלי עלולים "להפתיע" לרעה (לי זה קרה). 

 

בהצלחה

הורדה.webp

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 5 דקות, NehorayH כתב:

אני צריך לקנות מפתח פילטר שמן שתואם למנועים של טויוטה יאריס דייהטסו סיריון (2007) איפה אפשר לקנות את זה באיזור הצפון? הלכתי לחנויות של חלפים ולכל מיני חנויות שמוכרים כלי עבודה ולא הבינו על מה אני מדבר, אשמח לעזרה.

קנה באיביי או באלי אקספרס.

פורסם

חפש בעסקים במוכרים ציוד למוסכים.

לפני 8 דקות, שביט כתב:

עריכה- לאיביי ועלי ייקח זמן רב יחסית להגיע. נוסף לכך, איביי ועלי עלולים "להפתיע" לרעה (לי זה קרה). 

 

ייתכן,

אני אישית הזמנתי מפתח אונברסלי ומסתדר אתו.

image.png.0ddc40554449509545f49e790d4f990b.png

פורסם
לפני 3 שעות, NehorayH כתב:

כן אבל אני צריך עכשיו יש לי רכב שצריך טיפול כמה שיותר מהר 

זה מפתח שעולה בעליאקספרס 20 שקל.

 

מה בעיה לדחות את הטיפול בשבועיים?

 

 

פורסם (נערך)

והוא לא שווה את ה20 שקל האלה , גם לא במתכת ממנה הוא עשוי.

עדיף ללכת על בטוח ולקנות ממקום מהימן.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 12 דקות, שביט כתב:

והוא לא שווה את ה20 שקל האלה , גם לא במתכת ממנה הוא עשוי.

הזמנתי כזה לפני איזה 5 שנים, לשימוש פעם בשנה הוא בסדר גמור ועושה את העבודה מצויין.

 

אם הייתי מכונאי מקצועי שהמפתח עובד אצלו כל יום, זה אכן לא כלי ברמה גבוהה. אבל לשימוש של חובב הוא מספיק.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...