Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלהן,

 

אני בן 24 שאוהב רכבי ספורט בסגנון גולף GTI (בעבר הייתה בבעלותי אחת כזאת)
אני כבר תקופה של כמה חודשים מחפש לרכוש שוב GTI אבל קשה להשיג אחת במצב טוב, הרוב מפוצצות שיפורים

והרוב עם יד גבוהה וק"מ גבוה (180אלף+) ולכן אני די מיואש מהחיפושים אחר אחת במצב נורמלי

 

ורציתי לשמוע את דעתכם לגבי BMW סידרה 1 שנתונים 2014-2015, מנוע 1.6 טורבו

אחרי שנסעתי ונהניתי מהGTI קשה מאוד להסתכל על רכבים אחרים בטח שה BMW הנ"ל קצת יותר חלשה...

היא מגיע עם 136כוח סוס והאם מומלץ לעשות סטייג1 ? לא מעבר..

 

אני גר במרכז (תל אביב)
התקציב לרכישה הוא בסביבות ה60 אלף

רק אוטומט (הGTI הייתה ידנית ובתל אביב זה פשוט בלתי נסבל לכן נמכרה)

 

וזהו אשמח לשמוע את דעתכם בנושא 

פורסם
Just now, mcshmupi כתב:

אתה צריך את הגודל של הגולף?

אם לא הייתי בודק גם פולו gti. 

 

ה פולו GTI בתקציב הזה זה נטו ה 1.4 טווין

ושמעתי עשרות מקרים על תקלות במנועים שלהם ואני מעדיף שלא להתקרב.

בנוסף לזה הצורה של הרכב אני פחות מתחבר, אני אוהב שיש מקום, מרווח ונוחות

אגב, לחבר מהצבא היה איביזה 1.4 טווין והוא כל הזמן חווה תקלות עם הרכב הזה..

 

אם אני אלך שוב על GTI זה יהיה שנתונים 2009-2011

אם זה ה BMW אפשר להשיג שנתונים 2014-2015

 

פורסם

אני עשיתי את המעבר הזה אחרי שהgti שלי נגנבה אבל שתיהן היו ידניות (גם ה116i).

בשורה התחתונה, הgti הייתה חזקה בקו ישר ופחות טובה בסיבובים, הבמוו חלשה בקו ישר ומאוד יציבה בסיבובים ויש את הפאן של ההנעה האחורית.

אני החזקתי בה 4 שנים ואז שדרגתי ל 125i.

ירידה בכוח תהיה לך, השאלה כמה זה יהיה חסר לך. לשפר את המנוע הזה ממש לא מומלץ והוא מעולה כמו שהוא.

אם מקום גם חשוב לך, אז הגולף יותר מרווחת מאחורה וטיפה גם בבגאג'.

איכות ההרכבה של במוו עולה על הגולף אבל אתה צריך לשים לב לחפש דגם מאובזר (שיהיה מזגן מפוצל, חלון שמש, ריפודי עור ועוד) וזה מה שמייחד את במוו כי יש רכבים עם אבזור מיוחד רק צריך למצוא אותם.

הטיפולים והביטוח בבמוו קצת יותר יקרים מהגולף, תברר את הביטוח מראש.

פורסם
לפני 18 שעות, dorgo כתב:

אני עשיתי את המעבר הזה אחרי שהgti שלי נגנבה אבל שתיהן היו ידניות (גם ה116i).

בשורה התחתונה, הgti הייתה חזקה בקו ישר ופחות טובה בסיבובים, הבמוו חלשה בקו ישר ומאוד יציבה בסיבובים ויש את הפאן של ההנעה האחורית.

אני החזקתי בה 4 שנים ואז שדרגתי ל 125i.

ירידה בכוח תהיה לך, השאלה כמה זה יהיה חסר לך. לשפר את המנוע הזה ממש לא מומלץ והוא מעולה כמו שהוא.

אם מקום גם חשוב לך, אז הגולף יותר מרווחת מאחורה וטיפה גם בבגאג'.

איכות ההרכבה של במוו עולה על הגולף אבל אתה צריך לשים לב לחפש דגם מאובזר (שיהיה מזגן מפוצל, חלון שמש, ריפודי עור ועוד) וזה מה שמייחד את במוו כי יש רכבים עם אבזור מיוחד רק צריך למצוא אותם.

הטיפולים והביטוח בבמוו קצת יותר יקרים מהגולף, תברר את הביטוח מראש.

הבנתי תודה רבה

אני מודע לירידה בכוח ובגדול אם התקציב שלי עוד עד 60 אלף, אני מניח שאני מעדיף כבר GTI

יותר חזקה, יותר זולה מעט בטיפולים ובביטוח

והיה לי כבר GTI אני מכיר תרכב, נוח לי ולגבי האבזור.. תאמת שאהבתי

ה BMW נראית קצת יותר יוקרתית בפנים אבל לא כל כך משנה לי 

 

הקושי ב GTI זה למצוא אחת שמורה ובעיקר אחת שהיא סטוק..

כי כל אחת עברה אצל בני דודינו וכל אחד שראיתי אצלהם הם "שברו" תרכב וחבל

 

פורסם

יש רכבים שלא עברו התעללויות אבל כן.. בתקציב הזה יהיה קשה למצוא.

כמו אחד החברים פה, הייתי ממליץ לך לחפש פולו gti אם אחת עם מנוע 1.8 נכנסת לך בתקציב.

פורסם (נערך)

1.8 נמכרות ב50% מעל התקציב בטווח התחתון שלהן

מה גם שהכותרת לא באמת מתארת את השרשור- הרי לא מדובר ברכב "ספורט", מדברים כאן על רכבי GT קלילים יחסית

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

פולו gti 1.8 לא תכנס ב60 אלף,גם לא השבורות. 

גולף gti ב60 אלף זה רכב שיהיה בור כמעט תמיד. 

 

הייתי חושב על 208gti 2016 ומותח טיפונת תקציב. 

או איביזה קופרה1.8 מה שיכנס לתקציב,אותו רכב כמו הפולו 1.8 רק פחות מבוקש וקצת יותר פלסטיקי בתא נוסעים.

 

על ה1.4 לא צריך יותר לרשום,פשוט לא לגעת.

פורסם
בתאריך 31.5.2022 בשעה 11:07, Ido12 כתב:

פולו gti 1.8 לא תכנס ב60 אלף,גם לא השבורות. 

גולף gti ב60 אלף זה רכב שיהיה בור כמעט תמיד. 

 

הייתי חושב על 208gti 2016 ומותח טיפונת תקציב. 

או איביזה קופרה1.8 מה שיכנס לתקציב,אותו רכב כמו הפולו 1.8 רק פחות מבוקש וקצת יותר פלסטיקי בתא נוסעים.

 

על ה1.4 לא צריך יותר לרשום,פשוט לא לגעת.

תשמע אני מאמין שאפשר למצוא אבל כן זה קשה.

ה GTI הקודמת שהייתה לי קניתי ב75 אלף הייתי יד רביעית עם 95אלף ק"מ שקניתי אותה.. שנת 2012..

בכ"מ ראיתי השבוע מודעה של איזה אחד בצפון, יד רביעית עם 110אלף ק"מ שנת 2010 דורש מחירון..

תאמת זה נראה דווקא אחלה..

×
×
  • תוכן חדש...