Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ליסינג שמשמש השכרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכרתי רכב מאחד החברות הגדולות, ומכיוון שלא קיבלתי צילום רישיון רכב נכנסתי רק כדי לראות את הפרטים שלו באחת האפליקציות.

ולהפתעתי אני רואה שהרכב רשום על ליסינג בעוד שרכב שכור אמור להיות תחת סעיף השכרה למיטב ידיעתי.

האם יתכן שבעצם חברות משכירות את רכבי הליסינג שלהם?

והאם כשאני רוכש ממגרש של חברת ליסינג והשכרה רכב שהיה בליסינג יתכן ובאמת נהגו עליו כמה מאות נהגי השכרה?

פורסם (נערך)

נתקלת בענין הזה פעם כשקיבלתי רכב חלופי - השכירו לח רכב שחזר באותו בוקר מליסינג, רכב שבור לחלוטין, נס שיצאתי בחיים מהיומיים האלה כי הבלמים היו בסוף דרכם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצד שני יש רכבי ליסינג פרטי שמורים שיוצאים מלקוחות שהתייחסו אליהם יפה. זו הסיבה שצריך להשאיר בחיים את השרשור (שנמצא איפשהוא) שבו אנחנו מדווחים על רכבי ליסינג שהיו ברשותנו ומה עבר עליהם

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
לפני 3 שעות, David2540 כתב:

האם יתכן שבעצם חברות משכירות את רכבי הליסינג שלהם?

בגלל זה ברישין בכל רכבי הליסינג מופיע "החכר/השכרה" ולא "החכר" בלבד. 

 

 

למשל מישהו החזיר  אחרי שנתיים רכב שהיה בליסינג, החברה משכירה אותו במשך עוד שנה ואז מוכרת, רישום ברישיון מכסה את זה. 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Buki כתב:

בגלל זה ברישין בכל רכבי הליסינג מופיע "החכר/השכרה" ולא "החכר" בלבד. 

 

 

למשל מישהו החזיר  אחרי שנתיים רכב שהיה בליסינג, החברה משכירה אותו במשך עוד שנה ואז מוכרת, רישום ברישיון מכסה את זה. 

 

 

אני לא יודע מה רשום על רכב זה ברישיון רכב כי אין לי אותו. אבל באתרים ואפליקציות שבדקתי מופיעה על רכב זה "ליסינג" ועל רכב אחר שאני מכיר שהוא משמש רשמית להשכרה היה כתוב "השכרה". מאמין שההגדרה "החכר/השכרה" מופיע שם בתור השכרה כמו הרכב השני שבדקתי.

 

 

 

 

לפני 5 שעות, יוסי פרנקוס כתב:

כן.
זו אחת הסיבות שבחיים לא אקנה רכב מליסינג.

יש לזה פתרון פשוט. תלך לחברות שיש להן רק ליסינג ולא השכרה.

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם
לפני 4 דקות, David2540 כתב:

אבל באתרים ואפליקציות שבדקתי מופיעה על רכב זה "ליסינג

רישיון רכב הוא מסמך רשמי בעברית ולכן הם לא משתמשים בכלל במילה "ליסינג". 

 

ליסינג זה החכר. 

 

אבל בשום רישיון רכב לא מופיע "החכר" לבדו אלא תמיד מופיע. "החכר/השכרה" במכוניות שיועדו לליסינג (אבל יתכן שבשלב מסויים שימישו להשכרה) או שמופיע "השכרה" בלבד במכוניות שיועדו מראש להשכרה. 

 

 

אפליקציות שונות מתרגמות את ה"החכר/השכרה" ל"ליסינג" בשביל שיהיה יותר מובן. 

 

 

פורסם

דומני שגם במאגר מספרי הרישוי של משרד התחבורה נעשה שימוש במילה "ליסינג" 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, Buki כתב:

אפליקציות שונות מתרגמות את ה"החכר/השכרה" ל"ליסינג" בשביל שיהיה יותר מובן. 

זאת היתה השאלה. האם החכר/השכרה מתורגם באפליקציות להשכרה או לליסינג?

 

 

 

 

ואם כבר אסיט מעט את האשכול. היום בנסיעה בפקקים ראיתי מאזדה 5 שנת 2015 זוחל לידי עם מדבקות חדשות של אלבר מודבקות עליו מכל הכיוונים.

חשבתי שמדובר בהתחזות לרכב השכרה כי הרכב ממש ישן לסטנדרט השכרתי. נכנסתי לאפליקציה והזנתי מס' רכב ולהפתעתי אני רואה בעלות "השכרה".

אני מניח שלא מדובר בחברת השכרה קטנה שמשכירה רכב ישן עם מדבקות של חברה גדולה וא"כ זה מוביל לכך שאלבר עצמם משכירים את הרכב. האם ציי הרכב כ"כ נואשים שקונים רכבים כאלו להשכרה?

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם

נתקלתי בזה כשבני חיפש רכב לפני מספר שבועות, הרכב שנבחר הגיע עם רישום "החכר\השכרה" ברשיון, אבל במאגר מספרי הרישוי נרשם כליסינג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ומה אפשר לקרוא לזה אם לא נוכלות וחוסר שקיפות?

עוד פרצה ברישיון שעוזרת לחברות להסתיר או לטשטש את יעוד/שימום הרכב.. על חשבון הצרכן התמים - כמו בהרבה תחומים במדינה..

 

  • אהבתי 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 4 שעות, David2540 כתב:

זאת היתה השאלה. האם החכר/השכרה מתורגם באפליקציות להשכרה או לליסינג?

 

 

 

 

ואם כבר אסיט מעט את האשכול. היום בנסיעה בפקקים ראיתי מאזדה 5 שנת 2015 זוחל לידי עם מדבקות חדשות של אלבר מודבקות עליו מכל הכיוונים.

חשבתי שמדובר בהתחזות לרכב השכרה כי הרכב ממש ישן לסטנדרט השכרתי. נכנסתי לאפליקציה והזנתי מס' רכב ולהפתעתי אני רואה בעלות "השכרה".

אני מניח שלא מדובר בחברת השכרה קטנה שמשכירה רכב ישן עם מדבקות של חברה גדולה וא"כ זה מוביל לכך שאלבר עצמם משכירים את הרכב. האם ציי הרכב כ"כ נואשים שקונים רכבים כאלו להשכרה?

ב2019 קיבלתי קיה ריו מודל 2013 כרכב זמני בליסינג עם מדבקות חדשות של אלדן בליסינג - לא חושב שזה חדש.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

אני בכלל לא בטוח שאתה צודק.

 

קודם כל - גם רכב שרשום כפרטי יכול לשמש נהגים רבים. בודאי רכב שרשום כרכב חברה. אבל בכל מקרה אין לחברת ההחכרה שליטה על מספר ומאפייני הנוהגים ברכב, כך שגם רכב שהוא לכאורה של "נהג יחיד" יכול, למעשה, להיות "רכב זונה" שמקבל טיפול פחות מפנק מזה של רכב הכרה, שבעצמו מקבל לפחות מבט כלשהו של חברת ההשכרה כל שבוע - שבועיים.

 

הבעיה בשוק הנוכחי היא שבגלל המחסור בכלי רכב רכבי הליסנג נמכרים במחירי מחירון יבש, בלי ההפחתה ה"רשמית" של לוי יצחק.

 

דרך אגב, השכרת רכב ישן אינה מוגבלת לישראל. באיסלנד נתקלתי בחברה המתמחה בכך באופן רשמי (לא בדיוק המדינה שבה אתה רוצה להתקע עם רכב ישן, המרחקים עצומים והיישובים דלילים), ובסרביה קיבלתי מכונית עם למעלה מ-100,000 ק"מ, כל הצבע שלה צ'יפים וההילוך השישי לא השתלב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכל אופן בישראל זו תופעה חדשה לגמרי בחברות הגדולות להשכיר רכב בן 7. אני עוקב אחרי הכביש כל הזמן ואני רואה שיש מינימום 2017 על הכביש כרגע בתור השכרה (ראיתי אלדן ופרי) אבל רכב כ"כ ישן ממש הפתיע אותי.

×
×
  • תוכן חדש...