Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המק"ט שיש על המחשב הוא a2c53210755-05

ואין כמעט תוצאות עליו.

יש כל מיני מקטי"ם מקבילים שלא ברור לי עד כמה הם קשורים.

 

כמה שאלות ברשותכם

 

 

 

1. איך אני יודע מה יתאים?

 

2. אני יודע שזה הגיר DQ-500

האם כל מחשב גיר של DQ-500 יתאים?

 

3. יש להשיג חדשים?

4. צריך קידוד מיוחד?

 

5. אתרים מומלצים להזמנה?

 

תודה

פורסם

א. זה לא המק״ט. המק״ט ברכבי קונצרן VAG יתחיל בקוד הדגם של הרכב (2 תווים) והתו השלישי יהיה הקטגוריה של החלק, במקרה שלך 9 (אלקטרוני) או 3 (תיבת הילוכים).

 

למה צריך להחליף? מי אמר שצריך להחליף? למה שלא תרכוש בארץ? אילו תקלות אתה חווה? מי מחליף לך במידה והחלק יגיע?

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 16.2.2022 בשעה 07:03, Fraysa כתב:

א. זה לא המק״ט. המק״ט ברכבי קונצרן VAG יתחיל בקוד הדגם של הרכב (2 תווים) והתו השלישי יהיה הקטגוריה של החלק, במקרה שלך 9 (אלקטרוני) או 3 (תיבת הילוכים).

 

למה צריך להחליף? מי אמר שצריך להחליף? למה שלא תרכוש בארץ? אילו תקלות אתה חווה? מי מחליף לך במידה והחלק יגיע?

 

א. זה מה כתוב על החלק.

מצרף תמונה. 

 

למה צריך להחליף? מי אמר שצריך להחליף?

אילו תקלות אתה חווה?

 

 

יש קפיצות במעבר הילוכים ומכון גירים שאני סומך עליו אמר לי שזו הבעיה

 

 

מי יחליף?

המכון.

 

תודה!

 

 

 

 

 

IMG-20220213-WA0045.jpg

IMG-20220213-WA0044.jpg

×
×
  • תוכן חדש...