Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הבדל שנובע בעיקר משינוי בתוכנה. המנוע והגיר אמורים להיות זהים מכאנית. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

אני חושב שהפולו הבסיסית היא עסקה טובה היום, במיוחד אם יש מלאי זמין.

היא נראית לא רע, נוחה, תא הנוסעים מרגיש מאוד איכותי ונעים, והיא מאובזרת היטב כבר מהדגם הבסיסי עם פרטים כמו פנסי מטריקס לד, חיישני חניה היקפיים, חניה אוטומטית ותאורת אווירה שהם לא פריטים סטנדרטיים בטווח המחיר הזה.

איביזה לא מצליחה להתחרות בה באיכות תא הנוסעים, בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה. את הפביה אין אפשרות לשפוט כרגע.

לנסיעה עירונית גרסת ה-95 כ"ס תהיה מספקת בהחלט. הפער בין הגרסאות גדול מדי ולא מוצדק בעיני.

פורסם

האיביזה עברה שינוי בתא הנוסעים,אבל הלקוח מעדיף לרכוש את האיביזה ולא האת הפולו שלא מצליחה להימכר טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, Mike808 כתב:

אני חושב שהפולו הבסיסית היא עסקה טובה היום, במיוחד אם יש מלאי זמין.

היא נראית לא רע, נוחה, תא הנוסעים מרגיש מאוד איכותי ונעים, והיא מאובזרת היטב כבר מהדגם הבסיסי עם פרטים כמו פנסי מטריקס לד, חיישני חניה היקפיים, חניה אוטומטית ותאורת אווירה שהם לא פריטים סטנדרטיים בטווח המחיר הזה.

איביזה לא מצליחה להתחרות בה באיכות תא הנוסעים, בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה. את הפביה אין אפשרות לשפוט כרגע.

לנסיעה עירונית גרסת ה-95 כ"ס תהיה מספקת בהחלט. הפער בין הגרסאות גדול מדי ולא מוצדק בעיני.

זה מה שאני חושב

פורסם

לאור ניסיון לא מוצלח עם היבואן אני לא נוגע יותר בתוצרת של קבוצת VAG, נחמד להוציא רכב חדש כולם מחייכים והכל בסדר עד שמגיעה לה בעיה קטנה ואז...

ואז אף אחד לא מכיר אותך בצמפיון, שלא לדבר על מחירי הטיפולים המופרזים .

לנסיעה שברובה בעיר גיר ה DSG הוא בחירה גרועה כיוון שבאופן כמעט וודאי אתה תזדקק לטפל במכנטרוניק , נזק של בין 3-4.5 אלפי שקלים, יתרה מזו התנהגות הגיר בפקקים אינה נעימה וזה בלשון עדינה.

אני הייתי בודק את היאריס ההיברידית, לאופי הנסועה שלך זו אופציה עדיפה על הפולו.  

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, CX25GTI כתב:

לאור ניסיון לא מוצלח עם היבואן אני לא נוגע יותר בתוצרת של קבוצת VAG, נחמד להוציא רכב חדש כולם מחייכים והכל בסדר עד שמגיעה לה בעיה קטנה ואז...

ואז אף אחד לא מכיר אותך בצמפיון, שלא לדבר על מחירי הטיפולים המופרזים .

לנסיעה שברובה בעיר גיר ה DSG הוא בחירה גרועה כיוון שבאופן כמעט וודאי אתה תזדקק לטפל במכנטרוניק , נזק של בין 3-4.5 אלפי שקלים, יתרה מזו התנהגות הגיר בפקקים אינה נעימה וזה בלשון עדינה.

אני הייתי בודק את היאריס ההיברידית, לאופי הנסועה שלך זו אופציה עדיפה על הפולו.  

בשביל הנאות צריך לשלם. היאריס נראית ומרגישה סתם ... בלי טעם ובלי ריח. פולקסווגן צריכה טיפוח, זה ידוע. מי שקונה רכב ב 120,000₪ לא צריך להתרגש מטיפול של 5000₪ פעם ב ....

עריכה אחרונה על ידי binyamins
פורסם

אין טיפולים במחיר כזה.

אז המחיר יהיה עוד 150 שקל לטיפול קטן, אבל אתה ההנה מהרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...